Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut ja treenannut, mutta..

Vierailija
01.11.2019 |

Alavatsalla oleva pieni roikkuva pussi ei lähde pois.
En ole siis enää lihava, mutta nahkapussi roikkuu alavatsalla. Miten siitä pääsee nopeasti eroon??
Treenivinkkejä pliis!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaa ei saa treenattua pois. Se kyl varmaan kiinteytyy ja palautuu siitä itsekseen.

Vierailija
2/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mietin vaan että miten paljon pitää laihduttaa että se poistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse päässyt eroon. Minulla on 3 lasta. Painan saman verran kuin ennen esikoista, mutta vartalon malli on muuttunut. Harrastan paljon liikuntaa, ja jalat ja kädet ovat kiinteät ja lihaksikkaat, eikä peppukaan laahaa maata. Silti vatsalöllö roikkuu. Se on suorastaan ruma: ryppyistä nahkaa, jonka sisällä on jotain pehmeää hyytelöä.

Vierailija
4/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja

Vierailija
5/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nahkaa voi laihduttaa, se on elastisuutensa menettänyttä ihoa ja se jää siihen vaikka sinulla ei olisi grammaakaan rasvaa vatsassa, kuten ei minullakaan ollut kun leikattiin iso pallo pois vatsani kohdalta pelkkää löysää nahkaa ja lähti 10cm sillä kertaa ympärysmitasta.

Vierailija
6/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse päässyt eroon. Minulla on 3 lasta. Painan saman verran kuin ennen esikoista, mutta vartalon malli on muuttunut. Harrastan paljon liikuntaa, ja jalat ja kädet ovat kiinteät ja lihaksikkaat, eikä peppukaan laahaa maata. Silti vatsalöllö roikkuu. Se on suorastaan ruma: ryppyistä nahkaa, jonka sisällä on jotain pehmeää hyytelöä.

Sinulla oli enemmän lihaksia ennen lasten hankkimista, jos painat nyt saman verran. Alavatsan hyytetlölöllöt (= ihrat) lähtevät viimeisenä pois

Vierailija
7/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin hommia, eikä edes kovin kallis.

Vierailija
8/8 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy vinkkejä ruokavalion suhteen litteän vatsan saamiseen. Muuten atleettisena en ole jaksanut katsoa, koska rakastan hyvää ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi