Haluaisin poistua kaikista deittisovelluksista, mutta en vain pysty.
Olen neljässä eri deittisovelluksessa. Ollut ehkä jo lähes kymmenen vuotta. Olen ikisinkku...
On tullut todettua, ettei niistä löydä yhtään mitään. Toki olen viestitellyt kymmenien eri naisten kanssa, mutta en vain osaa markkinoida itseäni niin hyvin, että nainen haluaisi tavata livenä.
Asia, mikä minua ihmetyttää eniten on naisten passiivisuus. Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt minulle aloitetta.
Haluaisin poistua, luopua toivosta. Elävästä elämästä en ainakaan löydä ketään, koska en osaa lähestyä naista. Siksi Olen tuhlannut aikaani nettideitteihin.
Kommentit (12)
Naisia on kaikissa treffisovelluksissa merkittävästi miehiä vähemmän, eli heillä on siellä aivan valtavasti valinnanvaraa. Siksi paras päätös mitä mies voi tehdä, on poistua kaikista treffisovelluksista. Ei loputon suossa tarpominen ole sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on kaikissa treffisovelluksissa merkittävästi miehiä vähemmän, eli heillä on siellä aivan valtavasti valinnanvaraa. Siksi paras päätös mitä mies voi tehdä, on poistua kaikista treffisovelluksista. Ei loputon suossa tarpominen ole sen arvoista.
Samaa ajattelua voi soveltaa kaikkeen. "Siellä harrastuksissa ne naiset on harrastamassa".
Tosiasia on se, että miehelle pariutuminen vaatii paljon yrityksiä ja joutumista sketsisarjamaisiin ja nöyryyttäviin hubbabubba-tilanteisiin. Ihminen on aina ihminen ja nuo tarpeet ovat suurempia kuin omat järkeilyt, joten luovuttaminen tapahtuu vasta kuoleman jälkeen, jos silloinkaan.
Mitään hyvää hetkeä ei ikinä tule. Tulee vaan paljon epätäydellisiä hetkiä, jolloin voi yrittää tarttua tilaisuuteen.
Et ole sellainen mies, jonka naiset haluavat. Poistu sovelluksista. On paljon sellaisia miehiä, jotka pääsevät treffeille naisten kanssa. Sinäkin olisit jo päässyt tähän mennessä, jos niin olisi tarkoitettu.
Kymmenen vuotta ilman yhtäkään tapaamista livenä? Selvästikään ei sovi sinulle, anteeksi nyt vain. Älä huoli, moni mies jakaa tämän kokemuksen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla miehenä myös usein liikaa valinnanvaraa, ettei hommasta meinaa tulla mitään kun viehättäviä naisia tulee useampi matchi viikon aikana. Usein en sitten jaksa tavata oikein ketään. No "egohierontaa" matcheista jos ei muuta. Ja kyllä, tiedän että olen komea mies, eikä suurin osa miehistä koe tätä.
Deitti sovellukset on huonoin paikka löytää nainen. Mene baariin, ryyppää ja mene juttelee naisille. Niin minä olen vaimoni löytänyt. Kaveri joita tunnen niin eivät ole missään sovelluksissaolleet vaan baareista löytäneet kumppaninsa. Saat olla koko ikäni netissä deitti sovelluksissa etsimässä naista. Kerron miksi, pitää olla sosiaalinen jos haluaa löytää naisen niin sama se on mennä suoraan sinne missä naisia voi tavata eli baarit. Naiset ei halua ujoa miestä joten deitti sovelluksissa miehet on niitä ujoja.
Naiset kyllä tekevät aloitteita, jos pitävät sinua sen arvoisena. Tosin on myös naisia, jotka teoriassa haluaisivat tehdä aloitteita, mutta egonsa on niin hauras, etteivät halua riskeerata torjutuksi tulemista.
Puku päälle ja baariin tai yökerhoon. Olen monta kertaa mennyt puku päällä baariin ja voi luoja sitä suosiota. Naiset oli koko ajan kimpussa ja sain monta tanssikutsua. Seksiä olen saanut sen voin suoraan sanoa. Naiset tykkää kun mies pukeutuu rohkeasti eli puku päällä baariin vaan. Voin sanoa että saat varmasti huomiota
Itsekin arvostan fjontansaantia siinä määrin, että pysyn kyllä jatkossakin.
Tanssikurssien kautta lavoille. Unohda deittisovellukset ja baarit. 🕺💃
Et vaan käytä kahteen viikkoon niin profiilisi ei voi enää tulla vastaan selaajille. Ei se poistumista vaadi. Poistuminen on tyhmä valinta. Iso vaiva, jos haluatkin joku aamuyö palata. Alkoholistinkin kannattaa antaa mulle konjakit ja viskit säilöön eikä kaataa viemäriin.
No sitten poistut.
Miksi v t u s s a naisten tehtävä olisi siellä oloa aktiivisia sinua tai ketään muuta kohtaan? Ei ne naiset ole siellä maksullisia hu....a, joiden tehtävä on viihdyttää siellä miehiä ja ottaa kaikkiin yhteyttä, jotta miehet pääsevät valitsemaan mieleisensä pillut siellä.