Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa nettideittailu, en enää kestä näitä sydänsuruja

Vierailija
01.11.2019 |

Olen ihan suht tyytyväinen elämääni ollessani sinkkuna ja ilman että muistelen kaiholla mitä hetki sitten vielä oli. Siinä hyvässä fiiliksessä alkaa taas haaveilla, että kunpa olisi joku, jonka kanssa jakaa näitä kaikkia pieniä ilon hetkiä. Sitten taas palaa jonnekin treffisivustolle, löytää jonkun joka innostuu minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, tai jopa enemmän. Sitä iloa ja intoa toisen puolelta kestää korkeintaan muutaman kuukauden ja taas toinen sanoo ei meillä ole tulevaisuutta. Ja minä koitan paikkailla särkynyttä sydäntäni seuraavat puoli vuotta.

Miksi en onnistu näissä jutuissa? Kiinnostunko vääränlaisista vai sattuuko kohdalleni niitä huolimatta omasta tahdostani? Mikä tarkoitus tällä kaikella pskaa niskaan jatkuvalla putoamisella on?

Ja olisi kiva jos voisitte jeesata ja kertoa mitä mun pitäisi tehdä näille ongelmille. Jos kellään on mitään hyviä ehdotuksia. Koska onhan tää nyt prseestä että tätä samaa kuraa sataa niskaan jatkuvalla syötöllä. Joskus se raja tulee vastaan.

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaverini on jo vuosia etsinyt seuraa netistä, mutta ei ole löytänyt. Silti jatkaa netistä etsimistä... Minä olisin hänen sijassaan aikoja sitten mennyt etsimään jostain muualta. Jos ei onnistu jossain asiassa, yleensä kannattaa muuttaa jotenkin toimintatapaa eikä vain hakata päätä seinään.

Kuten mistä? Ehdota vaikka kolmea paikkaa.

Miten ihmiset pariutui ennen nettiä?

Vierailija
162/164 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaverini on jo vuosia etsinyt seuraa netistä, mutta ei ole löytänyt. Silti jatkaa netistä etsimistä... Minä olisin hänen sijassaan aikoja sitten mennyt etsimään jostain muualta. Jos ei onnistu jossain asiassa, yleensä kannattaa muuttaa jotenkin toimintatapaa eikä vain hakata päätä seinään.

Kuten mistä? Ehdota vaikka kolmea paikkaa.

Miten ihmiset pariutui ennen nettiä?

Puhuivat toisilleen. Nykyään se on epäilyttävää, koska se voidaan tulkita häirinnäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tässä joku aika sitten vanhemman miehen kanssa, joka oli jäänyt leskeksi ja etsinyt jo 8 vuotta uutta vaimoa netistä, mutta huonolla menestyksellä. Sanoin hänelle, että kannattaa varmaan etsiä jostain muualta kuin netistä, ethän ole ensimmäistäkään vaimoasi sieltä löytänyt.

Vierailija
164/164 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetan. Ei jaksa loputtomiin noita suruja ja pettymyksiä. Todellakin tekee kyyniseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä