Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaa rohkeasti: Mitä narsistisia piirteitä tunnistat ITSESSÄSI?

Vierailija
01.11.2019 |

Mitä narsistisia piirteitä tunnistat ITSESSÄSI?

Kerro narsistisimmat ajatuksesi ja toimesi. Pimeät hetkesi, joista et välttämättä ole ylpeä. Tai normaalit, inhimilliset narsistiset hetket, joille voi nauraakin.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin täältä vauvalta vanhaa ketjua, ja ihastelin yhtä kirjoittajaa nerokkuudestaan, ja sitten tajusin että olinkin itse kirjoittanut ne.

Lienen siinä mielessä normaali, että vaikka nuorena pidin itseäni todella älykkäänä, olen sittemmin tajunnut että muitakin älykkäitä on vaikka kuinka paljon. Narsismi on siis vähentynyt iän myötä, mikä tapahtunee useimmille.

Käyttäydyn useimmiten empaattisesti ja korrektisti vaikka aitoa empatiaa tunnen ehkä alle puolessa tapauksista, riittävän usein kuitenkin että mitään vakaa epänormaaliutta en usko itsessäni olevan. Feikkiempatiakin on parempaa kuin ei empatiaa ollenkaan.

"Oikeissa" narsisteissa minua ei ihmetytä tai pelota niinkään omahyväisyys, koska sen tajuan itsessänikin, vaan patologinen kateus tai sen projisoiminen toisiin. Omahyväisyydestäni huolimatta en kyllä kuvittele muiden minua kadehtivan, koska ulkonäöllisesti tai sosiaalisesti en ole keskiverrosta poikkeava enkä sellaista kuvittele. Ajatus omasta älykkyydestä on lähinnä oman pään sisällä ja tyyliä että muut eivät vaan tajua erityisyyttäni.

Vierailija
102/111 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppendaalossia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jaamme miehen kanssa esim piirakkaa niin otan aina ”paremman” siivun. Kjeh kjeh >:)

Mun mieli on liian fingerporilainen, tulee siis mieleen parinvaihtotilanne ja se, että vaimo painuu toisen naisen luokse...

Vierailija
104/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parempi kuin kukaan muu.

Vierailija
106/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostan.

Vierailija
107/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikeastaan ole paljon näitä piirteitä. Oikeastaan vaan silloin koen jotakin iloa jos jollekin muullekin on käynyt samoin. Ihan takia etten olisi itse niin huono ihminen jolle voi ainoastaan käydä huonosti koskee se sitten työpaikan tai opiskelupaikan saantia yms. Samaten puolustelen herkästi itseäni ja en aina halua myöntää virheitäni etten menettäisi sitä viimeistäkin itsetuntoa joten selittelen asian eri tavalla kuin se on. Vanhemmissani on sitten niitä piirteitä oikein kunnolla, mutta itsessäni en onneksi ole niitä huomannut ja oikeasti pyrin olemaan erilainen ihminen.

Vierailija
108/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä häviämistä :/

Vierailija
109/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parempi kuin kukaan muu.

Mahdotonta, koska minä olen.

Vierailija
110/111 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein kestä kritiikkiä. Otan siitä joskus pikkumaisesti nokkiini. Kannan pitkään kaunaa.

Mulla kans tämä, ellei kritiikki ole hyvin perusteltu ja voin sen myös itse allekirjoittaa. Mitään kostamisia en suunnittele mutta loukkauksista voin kantaa kaunaa pitkäänkin.

Vierailija
111/111 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloin ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi