Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin äsken kotiin niin poliiseja oli oveni takana.

Vierailija
23.05.2024 |

Kuulemma hirveetä huutoo asunnostani kuulunut ja odottivat huoltofirmaa avaamaan ovea. Lähdin kotoa jo ennen seiskaa kuitenkin asioille ja sanoin niille ettei täällä asu muita kun minä. Tulivat ihan sisälle katsomaan mutta eivät löytäneet ruumiita. Huutoa ja paiskomista kuulemma ollut. Kehoitin niitä tutkimaan noitten ulkomaalaisten asunnot koska niitä on kaksi ja ne joskus metelöi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa varmaan naidaan liian kovaa. Minun asuntoon on tullut poliiseja montakin kertaa Kerran olin ihan vaan nukkumassa jo ja kerran olin merellä kalassa niin poliisi soitti ja kysyi mikä tilanne siellä on. Kysyin että missä ja se sanoi että asunnossani. Sanoin vaan että en tiedä olen kalassa en kuule että mitä siellä tapahtuu. Sitten se sanoi että lähettää partion tarkistamaan missä olen ja pyysi osoitetta. Kerroin minkä saaren edustalla olen kalassa ja poliisi ei uskonut minua. Löin luurin kiinni ja pian soittivat taas ja olivat menneet asuntooni joka oli tyhjä. Se kysyi taas missä olen ja ja sanoin että oletko tyhmä sanoin jo että olen kalassa. Ihme touhua tosiaan

Vierailija
2/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran vanha mummo naapurina. Se soitti jatkuvasti poliisit ja isännöitsijälle ja väitti että pidän meteliä. Olin jopa armeijassa silloin pitkän aikaa ja sinäkin aikana soittanut 50 kertaa poliiseille ja isännöitsijälle. Ja pahin oli kun isännöitsijä vielä uskoi sitä naista ja minut yritettiin häätää. Mitään metelii koskaan en pitänyt, en omistanut edes stereoita tai telkkaria mutta kuulemma musiikkia soitin koko ajan kovaa.  Piti sitten oikein oikeuteen mennä sitä häätöä selvittämään. Kovin oli isännöitsijä ihmeissään kun todistin metelien ajankohtana että olin ollut armeijassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keititkö kahvit?

Vierailija
4/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran vanha mummo naapurina. Se soitti jatkuvasti poliisit ja isännöitsijälle ja väitti että pidän meteliä. Olin jopa armeijassa silloin pitkän aikaa ja sinäkin aikana soittanut 50 kertaa poliiseille ja isännöitsijälle. Ja pahin oli kun isännöitsijä vielä uskoi sitä naista ja minut yritettiin häätää. Mitään metelii koskaan en pitänyt, en omistanut edes stereoita tai telkkaria mutta kuulemma musiikkia soitin koko ajan kovaa.  Piti sitten oikein oikeuteen mennä sitä häätöä selvittämään. Kovin oli isännöitsijä ihmeissään kun todistin metelien ajankohtana että olin ollut armeijassa.

Kyllä kait mä olisin ne todistusaineistot armeijassa olemisesta toimittanut heti siinä vaiheessa, kun on valitettu metelistä kyseisenä aikana.

Vierailija
5/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukas sai häädön naapurin väitteillä. Oli väittänyt metelöintiä ja uhkailua. Kerran asukkaan vieras oli elämöinyt pihalla. Se mitä itse asukas oli tehnyt sisälsi pelkkiä väittämiä. Piti sit hankkia uusi vuokralainen..

Vierailija
6/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait mä olisin ne todistusaineistot armeijassa olemisesta toimittanut heti siinä vaiheessa, kun on valitettu metelistä kyseisenä aikana.

Kerroin että olen armeijassa mutta ei uskonut. Se oli kunnan vuokra asunto.

Vierailija
7/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin että olen armeijassa mutta ei uskonut. Se o

Joo, no olisin silti pyytänyt sieltä armeijasta kirjallisen todistuksen heti tuossa vaiheessa, kun ei uskottu.

Vierailija
8/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään kirjallisia todistuksia. Sanoin kyllä että soittakoot armeijaan jos ei usko. Ei isännöitsijä uskonut vaan tuli häätöpaperit postissa.

Vierailija
9/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ilmoituksia kuvitellusta häiriöstä voi alkaa tulla yhä enemmän, kun dementoituvat ja mielenterveyspotilaat asuvat yksinään kotonaan. Ei ole ketään kertomassa asioiden todellista laitaa ja harhoista kärsivä valittaja voi kuulostaa aivan uskottavalta. Varmaan on myös turhan takia valittajia, joita ei vain naama miellytä tai ei ole riittävästi sisältöä elämässä.

Vierailija
10/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kasvimaan laidalla pieni matkaradio pattereilla, josta kuuntelin ylen kanavaa. Naapurin kennelin omistajat soittivat poliisille, jotka tulivat sulkemaan radion. Koirat haukkuivat koko ajan pihalla yli 100 dB voimalla, joten radiota hädin tuskin kuuli metelin alta. Mutta en siis saa kuunnella radiota omalla pihallani, tontit hehtaarien kokoisia.

Vierailija
11/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukas sai häädön naapurin väitteillä. Oli väittänyt metelöintiä ja uhkailua. Kerran asukkaan vieras oli elämöinyt pihalla. Se mitä itse asukas oli tehnyt sisälsi pelkkiä väittämiä. Piti sit hankkia uusi vuokralainen..

Asutko siinä naapurissa? Jos et niin mistä tiedät olevan tekaistuja väitteitä? Jos koko talo on hieman laitapuolen väkeä niin ei ne toisiansa ilmianna.

Vierailija
12/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään kirjallisia todistuksia. Sanoin kyllä että soittakoot armeijaan jos ei usko. Ei isännöitsijä uskonut vaan tuli häätöpaperit postissa.

Sä et nyt kerro kaikkea olennaista.

Vierailija
13/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia hulluja mummoja on palstallakin. 

Vierailija
14/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kasvimaan laidalla pieni matkaradio pattereilla, josta kuuntelin ylen kanavaa. Naapurin kennelin omistajat soittivat poliisille, jotka tulivat sulkemaan radion. Koirat haukkuivat koko ajan pihalla yli 100 dB voimalla, joten radiota hädin tuskin kuuli metelin alta. Mutta en siis saa kuunnella radiota omalla pihallani, tontit hehtaarien kokoisia.

Jos poliisit sulkevat omakätisesti radiosi, se on totisesti soinut liian lujalla. Eivät poliisit sulje kenenkään radiota, joka soi normaalilla äänenvoimakkuudella. Muutenkin luonnossa on ajatelttava muitakin ulkonaolijoita. Mikään ei ole kamalampaa kuin kovaääninen musiikki luonnossa. Ei ohme, että kouratkin haukkuivat,

Vierailija
15/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist ilmiöön liitttyy usein kolina ja se voi puhua tai huutaa jonkun tutun ihmisen äänellä.

Vierailija
16/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko antanut asuntosi avaimet jollekin, esim. veljellesi?

Vierailija
17/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voihan siellä metelöidä vaikka joku kaveri, jolle on jättänyt vara-avaimet. 

Vierailija
18/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko siinä naapurissa? Jos et niin mistä tiedät olevan tekaistuja väitteitä? Jos koko talo on hieman laitapuolen väkeä niin ei ne toisiansa ilmianna.

Häätö on niin järeä toimenpide, että siihen on oltava perustellut syyt, Häätöä ei todellakaan järjestetä tekaistujen kuulopuheiden perusteella, se ei menisi läpi missään instanssissa. Häädetyt katsokoot peiliin. Sieltä se syy löytyy. Tavallista eläjää ei häädetä pienestäkään metelistä.

Vierailija
19/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorena yhtiössä, missä oli yksi Helsingin kaupungin omistama yksiö. Helsingin kaupunki osti ainakin ennen mahdollisuuksien mukaan edullisia asuntoja, joita käytettiin esim. siihen, kun joku vapautuu vankilasta. Joka tapauksessa, meidän yhtiössä oli tällainen asunto, enkä asukkaan taustasta tiedä. Asukas itse ei aiheuttanut mitään häiriötä, mutta ilmeisesti aiemmasta elämästä perintönä hänellä oli tuttuja, jotka välillä tulivat pyrkimään hänen asuntoonsa. Hän ei päästänyt näitä sisälle, mutta nämä vieraat pitivät meteliä ja hakkasivat ovea.

En tiedä oliko lopettanut ryyppäämisen vai huumeidenkäytön vai mikä oli tämä kuvio. Mutta naapurit kyllästyivät näihin häiriöihin, jotka olivat asukkaan tuttujen aiheuttamia. He keräsivät listaa valittaakseen häiriöistä ja äitini, joka oli sosiaalityöntekijä, oli asukkaista ainoa, joka oli tämän hiljaisen ja rauhallisen asukkaan puolella. Silti hän sai häädön :-(

Vierailija
20/25 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti risteilee ääni kerrostaloissa. Mullakin soinut sähkökitara liian lujaa (en kyllä omista, oikea oli kerrosta ylempänä)

Ja koiraa tultiin kans hiljentämään (ei ole koskaan ollut koiraa) mutta se on kumma että polliisi ei tätä äänen kantautumista tajua - onhan se kuitenkin kaikille kerostaloasujille/neille tuttu.