Vitsi et mieheni on idiootti!!! OV
Siis ihan kipee tyyppi.. en jaksais päivääkään sitä enää, mut pakko kai lapsen takia tässä kitkutella..
Arvatkaas nyt arvon av-kansa mihin mies tuhlaa rahansa? Toisin sanoen siis salaa tilitietonsa.
Ennen siis oli yhteiset pankkitunnukset, nyt vaihdettiin pankkia ja mies ei halua pankkitunnuksia, jotta näkisin mihin rahat menee.. Yhtä seikkaa ei vaan ottanut huomioon tiliä avatessaan.. mulla on käyttöoikeus siihen tiliin, joten taidan maanantaina hakee ne tunnukset itse..
Arvailuja mihin rahat menee?
Kommentit (29)
seksilinjoilta tulee oma erillinen lasku, eikä sitä liitetä millään tavalla puh. laskuun..
nimim." kiitos" eksäni, tiedän nämäkin..
Vierailija:
mutta 3:lle vastaan, että puh. laskut tulee kyllä ja ne mä saan nähdä.. ja maksaakin joskus..ap
maksullisia naisia varten? Ei kai kukaan nykyään laskujaan käy pankissa käteisellä maksamassa ja ensin nosta niitä käteisiä tililtä? (Paitsi jos tosiaan haluaa salailla niin miksei näinkin...)
voi kun se olis niin helppoa.. pelkään vaan sitä yksin jäämistä! Tukiverkko on niin onneton.. Hyvä isähän tuo lapselleen on jos vaan joskus kerkeis olla sen kanssa.. nykyään aina menossa! Todella vähän siis kotona enää.. käy vaihtaa vaatteet ja syömässä. Estelyt ei auta, eikä mikään muukaan uhkailu/kiristys.
Joo ja parisuhdeterapiassakin käydään.. mutta tappeluksi menee aina siellä..
ap
tää mies on kyl kiero kun korkkiruuvi raha-asioissa! On ollut aina! Ensin hän itse sitten vasta muut.. Elää itseänsä varten.. On jättänyt laskuja joskus maksamatta ja ihmetellyt sitten miksi tulee karhulaskuja.. kohta joo menee multakin luottotiedot.. jepjep!
ap
Tiedän että se on väärin, mutta ei mun tarvitse sille kertoa, että mulla ne on.. Koska itse ei tarvitse niitä, nii tuskin niitä pankista kaipailee!
ap
En enään tossa tilanteessa hakisi pankkitunnuksia vaan lähtisin. Ei se siitä kuitenkaan muutu.
jaksaisi vaivautua enää hakemaan mitään pankkitunnuksia. Kun luottamus on jo selvästikin mennyt eikä teidän lapset selvästikään ole ensisijalle kuten kunnon isällä olisi, niin loppuhan tuo teidän suhde on.
Älä suostu katselemaan tuollaista, pistä kova kovaa vasten ja uhkaa erolla jos ei mies muutu (tod. näk. ei muutu) ja ota ero. Et tarvitse tuollaista -KUKAAN EI TARVITSE!
Jotain on muuttunutkin, mutta aina tulee jotain uutta mistä tapella..
Tiedän että ero olisi paras ratkaisu, mutta en vaan jaksa sitä.. olen kolmivuorotyössä ja tulisi lapsen hoitopaikan vaihdot yms. Lisäksi lapsi sairastaa todella paljon.. Positiivista olisi ainoastaan se että muuttaa ei tarvitsisi mihinkään tästä asunnosta!
ap
Ota selvää pelaako mies rahansa. Jos pelaa, anna vaihtoehdot: hoitoon tai ero. Ilman hoitoa peliriippuvainen ei lopeta pelaamistaan. ...vaikka lupaisikin.
on, että miehesi maksaa elatusmaksua teidän perheen ulkopuolisesta lapsesta. Yks tuttu jäi sellaisesta kiinni pankin tiliotteesta.
mies on sitä tyyppiä, etttei myönnä mitään! Sama on alkoholin kanssa. Hänellähän ei ole ongelmaa, omin sanoin.. Sanoin viimeksi kriisin yhteydessä, että valitsee perheen tai viinan? Perheen valitsi, mutta voisiko tästä sitten alkaa se pelaaminen?
Eikös riippuvainen ole aina riippuvainen? Milloin mistäkin?
ap
Mies on kyllä pettänyt minua, mutta väittää ettei ns. loppuunasti menty..
ap
Ero on varmasti rankka jo ajatuksenakin. Lasten hoitopaikat yms, mutta, jos siiheen eroon voimat löydät ja kaikkiin tarpeellisiin valmisteluihin on sinulla onnellinen elämä jatkossa. Turhaan olla huonossa parisuhteessa/elämässä, kun on mahdollisuus olla onnellinen. Kun sinä olet onnellinen, on lapsesikin.
Ja todellakin voi siirtää riippuvuutensa esim. alkoholista pelaamiseen. Riippuvaista ei voi autaa, ellei hän myönnä ongelmaa. Eli jos kyseessä on riippuvuus pelaamiseen, et voi tehdä mitään ellei mies myönnä sitä.
Ei myönnä edes äitinsä juomista, vaikka kilometrin päähän näkee, että äitilleen on maistunut useammin kun kerran.. Juo siis joka päivä. Eikä sitäpaitsi alko riippuvainen kovin kauaa selvillä vesillä ole, jos koko ajan ympärillä juodaan.. Äitinsä asuu meidän naapurissa..
ap
Eli aina kun tulee puhe erosta ja niistä syistä, niin mieheni kääntää syyn aina mun päälle.. Ei hän joisi jos et sinä olisi sellainen ja sellainen.. yms. Syyllistää siis minua kokoajan ja joka asiasta! Tulee itselle olo, että mitä jos se vika onkin minussa? Jos mä vaan oon nalkuttava akka joka vaan aina asettuu poikkiteloin miehen eteen..
ap
mutta 3:lle vastaan, että puh. laskut tulee kyllä ja ne mä saan nähdä.. ja maksaakin joskus..
ap