Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi et mieheni on idiootti!!! OV

Vierailija
03.06.2006 |

Siis ihan kipee tyyppi.. en jaksais päivääkään sitä enää, mut pakko kai lapsen takia tässä kitkutella..

Arvatkaas nyt arvon av-kansa mihin mies tuhlaa rahansa? Toisin sanoen siis salaa tilitietonsa.

Ennen siis oli yhteiset pankkitunnukset, nyt vaihdettiin pankkia ja mies ei halua pankkitunnuksia, jotta näkisin mihin rahat menee.. Yhtä seikkaa ei vaan ottanut huomioon tiliä avatessaan.. mulla on käyttöoikeus siihen tiliin, joten taidan maanantaina hakee ne tunnukset itse..

Arvailuja mihin rahat menee?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla laaja ystäväpiiri?

Koita jaksaa, kyllä se siitä vielä helpottaa.

T.23

Vierailija
22/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa 160km päässä on rakas ystäväni perheineen jonne voin mennä aina viikonloppuisin jos vaan siltä tuntuu. Mutta tuntuu niin ilkeeltä katsoa muiden onnea vierestä, kun itellä menee päin persettä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita löytyy varmasti ja heidän kanssaan on varmasti antoisaa puhua. 23.

Vierailija
24/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähes varma, että kyseessä on alkoholi- ja/tai peliriippuvuus. Juuri tuollainen syyllistäminen kuuluu riippuvaisen tapoihin toimia. Sitä kautta he saavat itselleen myös syyn harjoittaa riippuvuuttaan. Niin kurjaa kuin se onkin, en voi sanoa muuta kuin, että eroa. Tilanne tuskin muuttuu jos mies ei myönnä mitään. Tuollainen syyllistäminen vaan alistaa sinua ja lopulta saatat alkaa itsekin uskoa miehesi väitteisiin. Alku tulee olemaan rankkaa, mutta ajan kuluesa näet tilanteen selkeämmin ja huomaat mikä todellinen tilanne oli. Ja eihän sitä tiedä, vaikka miehesi suostuisi eron myötä ongelmansa myöntämään ja hakisi apua. Silloin saattaisi teillä olla uusi mahdollisuus parempaan yhteiseen elämään. Voimia sinulle, mihin ratkaisuun päädytkin!

Vierailija
25/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl te av-mammat ootte sit ihania, OIKEESTI!!!

ap, jolla jo parempi mieli tulevaisuuden suhteen

p. s tulen kyllä kertomaan mikä oli rahojen salailun syy..

Vierailija
26/29 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

Vierailija
27/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mieheni sen ilmeisesti aistinut, koska oli evännyt multa tähän tiliin käyttöoikeuden.. VITTU!!!

Eli en vieläkään tiedä mihin ne rahat menee vai meneekö niitä mihinkään..

Pelaamista veikkaan edelleen..

Kyl se sika vielä tunnustaa... ennen en saa mielenrauhaa..

Ap

Vierailija
28/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki niin ja lopulta jäi mulle kiinni.....

Vierailija
29/29 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä sen totuuden vielä sieltä puristan ulos..

Hermot menee!

ap