Miksi Whiskas-kissanruoka on pilattu :(
Vuosia oon ruokkinut kissoja Whiskassilla. Ostettu ikäryhmälle kohdistettuja ruokia, ensin nuorille kissoille, sitten 7+, sitten 11+ -vuotiaille. Kilohinta ollut 4-5 euromäärällä alkava.
Nyt on pakkaukset täysin muuttuneet, ikäryhmittäinen luokittelu hävinnyt, kilohinnat nousseet reippaasti yli 6 euroa kilolta.
En tule ostamaan näitä enää, pakko siirtyä halvempaan vaihtoehtoon.
Miksi hyvät tuotteet pilataan näin? Onko muutettu jotta saataisiin samalla kilohinta nostettua?
Kommentit (17)
Täytyy olla todella tyhmä jos ei ymmärrä, että kaikki on kallistunut.
Osta laaturuokaa ettei kisut sairastu.
Meillä syötetään aika paljon jauhelihaa ja kanaa. Ne on halpoja.
Aivan totta! Nyt oma suosikkiruoka pilattiin ja joudun syömään jatkossa Sheebaa!
Aiot siirtyä paskasta ruuasta vielä paskempaan?
Parempi tehdä itse. Tiedät oikeasti mitä pikkuiset saavat syödäkseen. Eikä ole säilöntäaineita.
🥘🐈🍲😺
Meidän kissalle ei kelpaa muu märkäruoka, ku Latz, ja siinä on nykyään hirveitä klönttejä, en haluais antaa kissalle tollasta ruokaa, mikä on täynnä kovia klönttejä(niitä se ei syö, ne mä poistan sieltä) mutta kissa ei halua muuta merkkiä ku tota Latzia
Mä jo luulin, että siihenkin on lisätty palmuöljyä.
Whiskas on huonoa ruokaa, siinä on paljon ainesosia mistä ei ole kissalle mitään hyötyä. Suosittelen siirtymistä parempaan ruokaan (esim. viljattomaan).
Ootko sä syönyt kissan ruokaa ja nyt se ei enää maistu?
Meidän kissa on syönyt Whiskas ruokaa, mutta nyt kun uudistui ei enää kelpaa.Monenlaista näistä ostanut ja haistelee vaan.Nälkä niin syö ihan vähän, jää kippoon loput ja pitää laittaa pois.Kiinnostaisi tietää onko jonkun toisen kissa myös huonontanut sen syömistä.Pitäneen etsiä uusi ruoka mikä olisi parempi vaihtoehto kissalleni.Pari pussia syöttänyt purina Gurmet kissanruokaa niin se kelpaa.
Miksi syötät kissallesi sokeripitoista einestä? Haluato tieten tahtoen sairastuttaa kissasi?
Tch johan se on pilattu jo tehdessä, semmosta jauhomössökuraa huh huh ruoki kunnon ruualla
Meidän kissa ei ole suostunut syömään muita märkäruokia kuin wishkasia (on testattu monia laadukkaitakin vaihtoehtoja), mutta nyt ei yhtäkkiä enää kelpaakaan. En huomannut uudessa pakkauksessa mitään merkintää reseptin uusimisesta, mutta ruoka näyttää erilaiselta kuin ennen eikä enää kissalle maistu. 😟 harmittaa kun olen samalla saanut ujutettua kissalle lisää nestettä kun olen lisännyt ruuan sekaan vettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pistäsit katille kuulan kalloon niin ei tarvi miettiä hintojen nousua?
Sulle kuula kalloon ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kissalle ei kelpaa muu märkäruoka, ku Latz, ja siinä on nykyään hirveitä klönttejä, en haluais antaa kissalle tollasta ruokaa, mikä on täynnä kovia klönttejä(niitä se ei syö, ne mä poistan sieltä) mutta kissa ei halua muuta merkkiä ku tota Latzia
Ei tietenkään kelpaa, koska ovat sokerikoukussa. Jos haluat vieroittaa sokerimätöstä, voit sekoittaa tätä plötsiä johonkin toiseen märkäruokaan ja pikkuhiljaa kasvattaa sokerittoman ruuan suhdetta seoksessa. Latz myy markkinoiden halvinta kissanruokaa ja saa kissat koukkuun sokeriroinaansa. Tälleen heistä tulee pysyviä asiakkaita ja bisnes kukoistaa. Kissan tarpeista viis.
Hinnat ovat nousseet kaikissa kissanruuissa. Niin kuin ylipäänsä kaikessa.
Ja kyllä se ikäryhmäjaottelu siellä kait edelleen on, oli ainakin kun itse viimeksi ostin Whiskasia? Tosin olen pitänyt sitä lähinnä markkinointikikkana, käsittääkseni erot niiden välillä ovat aika minimaalisia.