Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amk valintakoe ja epätoivo

Vierailija
30.10.2019 |

Mitä ajattelitte kokeesta?

Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.

Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!

Kommentit (2017)

Vierailija
1341/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivoisin olisi mahdollista, että joka ikinen teistä pääsisi siihen opiskelupaikaan, jonka olette haenneet. Halauksia kaikille, joille paikka ei avautunut tällä kertaa....mutta älä luovuttaa ja ensi kerralla uusi yritys!

Itse sain juuri tietoon, että pääsin sairaanhoitajaksi opiskelemaan Metropoliaan. Iloinen olen, mutta ilo laskee nopeasti, kun tietää monella muulla on samaan aikaan sydän pirstaleina:(

Vierailija
1342/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätty tuli tänne kanssa. Harmittaa :( Harmittaa myös ettei nää nyt ees pisteitä mistään. Ois voinu pisteistä arvioida miten muut osiot meni. (Itellä englannin takia varmasti hylky)

Koodin kuautta näet omat pisteesi, vaikka sinut on hylätty. Itselläni jostakin 2p osiosta hylky, mutta näen omat pisteeni koodin kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätty tuli tänne kanssa. Harmittaa :( Harmittaa myös ettei nää nyt ees pisteitä mistään. Ois voinu pisteistä arvioida miten muut osiot meni. (Itellä englannin takia varmasti hylky)

No ompa kyllä syvältä, luulis että noiden hylkyjen tiedot olis voinu hyvin helposti julkaista silloin samantien jo (siis jos joku osio kokonaan hylätty ja sen myötä hausta ulkona) :( IHan turhaan jouduit jännäämään näin kauan

Vierailija
1344/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia kirjoitti:

Mä niin toivoisin olisi mahdollista, että joka ikinen teistä pääsisi siihen opiskelupaikaan, jonka olette haenneet. Halauksia kaikille, joille paikka ei avautunut tällä kertaa....mutta älä luovuttaa ja ensi kerralla uusi yritys!

Itse sain juuri tietoon, että pääsin sairaanhoitajaksi opiskelemaan Metropoliaan. Iloinen olen, mutta ilo laskee nopeasti, kun tietää monella muulla on samaan aikaan sydän pirstaleina:(

Jos sä murehdit tällaisissa asioissa muiden puolesta, niin voin taata että pääsi hajoaa sairaanhoitajan hommissa.

Vierailija
1345/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koodin kuautta näet omat pisteesi, vaikka sinut on hylätty. Itselläni jostakin 2p osiosta hylky, mutta näen omat pisteeni koodin kautta.

Jos minulla lukee "Valintakokeen osio hylätty (alle 1 pistettä)", niin silloin varmaan etiikka hylätty? Siinähän oli 1 pisteen raja?

Vierailija
1346/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pisteet tulee erillisessä tuloskirjeessä, kunhan valinnat on valmiit 29.11, niin sitä max. päivä niin tulevat sähköpostiin.

Hei kiitos tästä tiedosta :) koodin kautta en nimittäin pisteitä nähnyt.

Vierailija
1347/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla lukee "Valintakokeen osio hylätty (alle 1 pistettä)", niin silloin varmaan etiikka hylätty? Siinähän oli 1 pisteen raja?

Englannissa kanssa se minimi 1 piste

Vierailija
1348/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli monessa muussakin rajana se 1 piste läpipääsyyn kun niitä pisterajoja laskettiin 14.11.

Vierailija
1349/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, siis Metropolia sosionomi päivätoteutus ei-ensikertalaisena 47.05 pistettä hyväksytty.

Vierailija
1350/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille opiskelupaikoista!

Valitettavasti itse sain hylätyn kokeesta, enkä päässyt opiskelemaan mihinkään.

En tajunnut että olin noin huono, mutta pisteet olivat sen verran surkeat, että on se uskottava.

No keväällä uudestaan. Paljon on petraamista, mutta ei sentään mahdotonta.

Vierailija
1351/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläki enkusta hylky. 34 pistettä näytti tuol koodissa. En tiiä oisko edes riittäny. Perkule..

Vierailija
1352/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia kirjoitti:

Ihanan positiivinen ja empaattinen kommentti tässä ketjussa muiden negatiivisten ohella!

Onnea opiskelupaikasta!

Vierailija
1353/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lukee kesken opintopolussa. Näkyisköhän hylsyt jo? Jos koulut ilmoittaneet tulokset

Vierailija
1354/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, siis Metropolia sosionomi päivätoteutus ei-ensikertalaisena 47.05 pistettä hyväksytty.

Miks tätäkin on alapeukutettu? Ihme porukkaa.

t: Sisään päässyt

Vierailija
1355/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä.kohtaa siel koodissa lukee pisteet?

Vierailija
1356/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa pisterajoista?

Vierailija
1357/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko polkuopinnot opintopolussa yhteishaun kohdalla?

Vierailija
1358/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mwtropolia kohdalla lukee nyt peruuntunut,alouruspaikat täynnä????mitä tarkoittaa??

Vierailija
1359/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla "insinööriksi" aiemmin luki?

Vierailija
1360/2017 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut varasijalla, mutta paikat on otettu vastaan eikä varasijatäyttöä tehdä enää. Eli et saanut paikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi