Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amk valintakoe ja epätoivo

Vierailija
30.10.2019 |

Mitä ajattelitte kokeesta?

Jos kokeesta on jo joku keskustelu, olisitko kiltti ja linkkaisit sen tähän? Itse en löytänyt kommentteja kokeesta miltään palstalta.

Otsikon epötoivo taas tulee siitä että en usko pääseväni opiskelemaan tänäkään vuonna. Koe oli niin vaikea itselleni. Olen yrittänyt käydä pääsykokeissa jo ties kuinka monta kertaa, mutta en vain pääse. Olen ihan perusfiksu omasta mielestäni, luen ja seuraan uutisia. Osaan jonkin verran vieraita kieliä. Moni nauraa, että kuka tahansa pääsee ammattikorkeakouluun ja että eihän niissä tarvitse lukea mitään. Itseäni alkaa masentaa todella. Vuosia menee hukkaan!

Kommentit (2017)

Vierailija
861/2017 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloskirje tulee kaikille hakijoille Opintopolusta viimeistään perjantaina, voi tulla jo edellisenä päivänä. Viimeksi kirje tuli päivää ennen takarajaa.

Jos saat opiskelupaikan ennen 29.11., niin Opintopolusta tulee sähköpostiviesti aiheena opiskelupaikka vastaanotettavissa. Varasijoista ei tule sähköpostia erikseen.

Vierailija
862/2017 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku lähtikö siinä äidinkielen osiossa miinuksia myös jos ei vastannut kysymykseen ? Mun mielestä lähti vain väärästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuisikohan tänään jo jotain päivittymistä?

Vierailija
864/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
865/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä keskustelupalstoilla... Valitettavasti valintakokeen osalta "tulokset viimeistään 29.11." on yhtä kuin "tulokset aikaisintaan 28.11.".

Vierailija
866/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvöö huomenta! Bussit ei kulje, posti seisoo ja opiskelijavalinta on kesken!

Vierailija
867/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää toivon ja epätoivon valintaviikkoa vaan kaikille!

Vierailija
868/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli nyt on aikaa päivittää Opintopolkua herkeämättä tuonne torstai-iltapäivään asti, jolloin tuloksia saattaa tulla, ja reilusti takarajaa aikaisemmin!

Vierailija
869/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villevallaton kirjoitti:

Muistaako joku lähtikö siinä äidinkielen osiossa miinuksia myös jos ei vastannut kysymykseen ? Mun mielestä lähti vain väärästä

Ei lähtenyt pisteitä, jos jätti vastaamatta. Muistaakseni suurimmassa osassa koetta oli tuo sama, että ei lähtenyt pisteitä vastaamatta jättämisestä. Olisko ollut peräti koko kokeessa. Vääristä meni miinusta vaihtelevasti.

Vierailija
870/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villevallaton kirjoitti:

Ei lähtenyt pisteitä, jos jätti vastaamatta. Muistaakseni suurimmassa osassa koetta oli tuo sama, että ei lähtenyt pisteitä vastaamatta jättämisestä. Olisko ollut peräti koko kokeessa. Vääristä meni miinusta vaihtelevasti.

Miten edellisinä vuosina on pisteiden ilmoittaminen mennyt ? Voisiko olla niin hyvin että saisi tietää pisteensä per osio ?

Vierailija
871/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on hallussaan jossain päin minun uudet pankkitunnukset enkä pääse tunnistautumaan opintopolkuun. Yhyyyyy!

Toivottavasti tulee sähköposti opiskelemaan hyväksymisestä 🤗

Vierailija
872/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla on hallussaan jossain päin minun uudet pankkitunnukset enkä pääse tunnistautumaan opintopolkuun. Yhyyyyy!

Vierailija
873/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit mahdollisen paikan sitten ottaa vastaan?

Vierailija
874/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villevallaton kirjoitti:

Etiikan osiossa tuli miinusta jos jätti vastaamatta.

Vierailija
875/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopas se!

Vierailija
876/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö sinne kirjautumaan mobiilivarmenteella?

Vierailija
877/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne on tulleet! JEE, pääsin sisään!!!

Vierailija
878/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole

Vierailija
879/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on sen verran skeptistä jengiä, että joudut tarkentamaan ennen onnitteluja. :)

Vierailija
880/2017 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te trollit tuutte aina ärsyttämään näihin ketjuihin? Jos häiritsee niin paljon että toiset odottaa kouluun pääsyä ja jännittää täällä yhdessä niin hankkikaa apua.