Mies ei ymmärrä että “mikropettäminen” aiheuttaa eron
Mieheni jäi kiinni deitti/ seksi seura sivustoille rekisteröitymisestä jokin aika sitten. tuon tultua ilmi tunteeni häntä kohtaan on kuolleet ja pelkka ajatus seksistä puistattaa. en nää tällä liitolla enää tulevaisuutta koska mielestäni avioliiton aikana muun seuran etsintä on pettämistä, vaikkei seksiä vielä olisi ollutkaan. Mieheni mielestä minun pitäisi vain päästä yli asiasta koska se oli vain “virhe”.
Olenko nyt kohtuuton kun tämä on ajanut suhteen ero pisteeseen? Ja tietysti muutakin ongelmaa ollut, mutta tuo oli viimeinen pisara ja kaikki luotto meni.
Kommentit (170)
Hohoijaa on sulla tiukka pipo. Ite pihtaat ja ukkosi viihdytti siis itseään ja sä vedit sit hermot viivalle. Ei ukko vielä ole sitä seuralaistansaanut vaikka kuinka olisi linjoilla. Voit itse sinne reksteröityä ja yrittää saada seuraa. Tää on nääs nykyaikaa.
Minusta tuo on eron paikka! Mieshän käyttäytyy kuin ahne lapsi, hänellä on jo karkkia mutta lisää pitäisi saada. Hänelle pitää opettaa, että ahneudesta sakotetaan. Äijä pihalle vaan.
Mikä oli syy moiseen tekoon? Pihtaatko?
Onhan tuo häiritsevää, mutta todella moni käy ihan oikeasti panemassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Hohoijaa on sulla tiukka pipo. Ite pihtaat ja ukkosi viihdytti siis itseään ja sä vedit sit hermot viivalle. Ei ukko vielä ole sitä seuralaistansaanut vaikka kuinka olisi linjoilla. Voit itse sinne reksteröityä ja yrittää saada seuraa. Tää on nääs nykyaikaa.
Ehkä on pipo tiukalla nyt, mutta ei ollut ennen tuon paljastumista. Mies itse syytellyt minua suurinpiirtein pettämisestä syystä että töissäni on myös miehiä. Nyt tietysti käy järkeen että pettäjä näkee muut kaltaisinaan.
Jos asia olisi toisinpäin niin tuo olisi voimaannuttavaa ja olisi miehen vika.
Minkä miehesi sanoi syyksi, että oli ladannut tuon? Joku syyhän siihen rekisteröitymiseen oli, kävisin siihen kohtaan käsiksi.
Tosi törkeetä käytöstä mieheltäsi.Mun exä harrasti mikropettämistä facebookin kautta.Kirjotteli vieraille naisille monia tunteja päivässä.Ja jako meidän seksielämään liittyvät asiatkin.Mulla kuoli tunteet.Mikään ei palannu ennalleen.Erosimme.Kadun vain sitä,kun yritin unohtaa tapahtuneet.Olis pitäny erota heti,kun eka juttu tuli ilmi.
Tietoinen päätös pyrkiä pettämään. Ei mikään "vahinkoihastuminen", vaan suunniteltua.
Lapikasta.
Välittömästi tulisi meilläkin ero tuossa tilanteessa. Ei ole miehen osalta enää edes ajatuksen tasolla se pettäminen vaan on jo ryhtynyt toimiin jotta löytäisi toisen naisen. Ei myöskään ota reilusti vastuuta teostaan vaan vähättelee toimiaan ja yrittää syyllistää sinua siitä, ettet pääse asian yli.
Vierailija kirjoitti:
Minkä miehesi sanoi syyksi, että oli ladannut tuon? Joku syyhän siihen rekisteröitymiseen oli, kävisin siihen kohtaan käsiksi.
Kuulemma kaverit oli kannustaneet ja kaikki muutkin on rekisteröityneet. Ja ei, ei olla teinejä vaikka kehityksellisesti meistä toinen on näköjään sille tasolle jäänyt.
Ap
Jep, anna miehen rauhassa harrastaa viestittelyä, muuta omaan asuntoon. Niin mä tein enkä ole katunut.
Saman kokenut. Mies sanoi deitti-ilmoituksen olleen vain läppä. Oli se sen verran huono läppä, että pakkasin kamat ja muutin pois.
Luottamuksen kun menettää, niin ei vaan ole järkeä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi tulisi meilläkin ero tuossa tilanteessa. Ei ole miehen osalta enää edes ajatuksen tasolla se pettäminen vaan on jo ryhtynyt toimiin jotta löytäisi toisen naisen. Ei myöskään ota reilusti vastuuta teostaan vaan vähättelee toimiaan ja yrittää syyllistää sinua siitä, ettet pääse asian yli.
No juurikin tuo ettei ota vastuuta teostaan vaan syyttää kaikkea muuta. Kielsi koko asian niin kauan että läväytin todisteet eteen, ja siltikin yritti kiumurrella irti. Valitettavasti mieheni kannalta minusta on vuosien aikana kehittynyt varsin tehokas “etsiva” ja vaikka parhaansa mukaan piiloitteli todistus aineiston jäi silti kiinni. Enkä enää jaksa elää suhteessa jossa en luota toiseen.
Ap
Ei tuo ole mikropettämistä vaan tilaisuuden aktiivista etsimistä. Koska mies ei ole valmis tunnustamaan tilannetta, myöntämään mitä yritti ja näin ollen aidosti pyytämään anteeksi, ennuste on huono.
Erotkaa suosiolla. Eihän tuosta tule enää mitään. Sinä et pysty luottamaan ja toinen ei pysty myöntämään tekojaan ja oikeita syitä niihin vaan vierittää kaikkien muiden harteille.
Mies vähättelee asiaa kun ei ehtinyt uittamaan vieraassa ja on katkera siitä. Että eihän tässä (vielä) mitään tapahtunut.
Voisit myös sanoa sille, että säkin lähdit jonkun baarituttavuuden mukaan kun "kaverit yllytti ja kaikki muutkin tekee niin". Tai käytit tilinne tyhjäksi samasta syystä. Ukko varmaan ymmärtäisi.
Miljonäärissä oli tänään kysymys, mihin suuntaan Tinderissä selataan. Mies välittömästi otti virtuaalisen puhelimen käteen, mietti ja näytti miten se menee. Me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja ymmärtääkseni Tinder on hieman tuoreempi sovellus. Eli käyttää tuota.
Kysyin ja suuttui. Ja nyt on niin mielin kielin. Pettää ne kai kaikki.
Ihanko tosissaan parisuhteessa olevat ihmiset hakevat pelkkää seksiä tuntemattomien kanssa netin kautta...Hyi. Joku on pielessä ja pahasti. Ymmärrän jokseenkin haileasti että umpikännissä lähtee himoissaan jonkun mukana baarista paneskelemaan mutta että haetaan kylmästi panokavereita netin kautta. Tosi kylmää. Ei sytytä. Jätä se mies.
Et ole kohtuuton. Tuo ei ollut mikropettämistä, se oli oikean pettämisen yrittämistä.