Mies ei ymmärrä että “mikropettäminen” aiheuttaa eron
Mieheni jäi kiinni deitti/ seksi seura sivustoille rekisteröitymisestä jokin aika sitten. tuon tultua ilmi tunteeni häntä kohtaan on kuolleet ja pelkka ajatus seksistä puistattaa. en nää tällä liitolla enää tulevaisuutta koska mielestäni avioliiton aikana muun seuran etsintä on pettämistä, vaikkei seksiä vielä olisi ollutkaan. Mieheni mielestä minun pitäisi vain päästä yli asiasta koska se oli vain “virhe”.
Olenko nyt kohtuuton kun tämä on ajanut suhteen ero pisteeseen? Ja tietysti muutakin ongelmaa ollut, mutta tuo oli viimeinen pisara ja kaikki luotto meni.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantapainen juttu kävi meillä, mies kävi työmatkalla ja kun tuli kotiin jätti laukun nurkkaan pariksi päiväksi. Minä sitten ajattelin sieltä kaivaa likapyykit pesuun ja löysin avaamattoman kortsupaketin. Sen jälkeen hankin oman asunnon ja muutin pois. Mies ei ymmärtänyt, kortsupakettihan oli avaamaton ja hän ei ollut siis tehnyt "yhtään mitään" ja minä olin hullu... no mulle riittää se että on valmis pettämään, vaikka ei vielä tilaisuutta siihen olisi saanut (tai mistäs minä tiedän vaikka olisikin pettänyt silloin tai aiemmin)
Hyvä Sinä!
Kyllähän jotkut vielä saattaa saada suhteen kuntoon tämmöisenkin jälkeen, mutta se edellyttää vähintään erilaista asennetta pettäjältä. Todennäköisesti teidän tapauksessa ennuste suhteen korjaantumisesta on melko huono. Miehesi on tehnyt itsestään ennemminkin nolon, kun kertoo "kavereiden" kannustaneen rekisteröitymään deittisivulle ja sen, että rekisteröityminen oli vaan "virhe". Saatan olla kyyninen, mutta minusta tuntuu, että tästä pettämisestä tuli esille vasta pieni osa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kohtuuton. Tuo ei ollut mikropettämistä, se oli oikean pettämisen yrittämistä.
Mies on biologiansa uhri ja pyrkii aina parittelemaan alle 25v naisen kanssa ja veikkaampa, että aloittajalla tuo ikä on jo kaukaista historiaa. Aviomies ei ole enää hänestä seksuaalisesti kiinnostunut ja hakee nuorempaa seuraa. Tutkimusten mukaan suurin osa keski-ikäisistä miehistä ei enää kiihotu nähdessään ikäisensä vaimon riisuutuvan, nuorta ja kiinteää sen olla pitää.
Se, että mies panee nuorempia ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hän arvostaisi kumppaniaan ihmisenä ihan kuten vaikkapa äitiäänkin, vaimo ei vain seksuaalisesti enää sytytä. Kaverini on 53v ja panee jatkuvasti vieraita naisia, kerran laivan baarin vessassakin kun avovaimo nukkui jo hytissä, mutta arvostaa silti avovaimoaan ja lastensa äitiä eikä tätä koskaan jättäisi sivupanojensa eli huorien takia. Nuori nainen jota tuo kaverini on pannut on 22v.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantapainen juttu kävi meillä, mies kävi työmatkalla ja kun tuli kotiin jätti laukun nurkkaan pariksi päiväksi. Minä sitten ajattelin sieltä kaivaa likapyykit pesuun ja löysin avaamattoman kortsupaketin. Sen jälkeen hankin oman asunnon ja muutin pois. Mies ei ymmärtänyt, kortsupakettihan oli avaamaton ja hän ei ollut siis tehnyt "yhtään mitään" ja minä olin hullu... no mulle riittää se että on valmis pettämään, vaikka ei vielä tilaisuutta siihen olisi saanut (tai mistäs minä tiedän vaikka olisikin pettänyt silloin tai aiemmin)
Oikein teit!Miehelläsi ei ollut vain sillä reissulla tärpänny,kun paketti oli avaamaton.
Etsii pian seuraa uudelleen, kokemusta on. Ex teki tuota jatkuvasti vaikka ensin sai anteeksi lasten takia 😔
Kiitos kaikille vastanneille. Juuri luottanuksen rikkoutuminen on se mistä en pääse yli. Valitettavan usein naisen vaisto on oikeassa ja kun epäilin miestäni, lopulta sain todisteet kasaan. Se loukkaa ettei mies kiinni jäätyäänkään voinut sanoa koko totuutta, vaan itse myöhemmin tiliotteista näin että homma oli jatkunut kuukausia, ja useilla sivuilla joista osa puhtaita seksi seuran etsintä sivuja. Mies myös oli valehdellut deitti profiileissaan ettei ole lapsia ja vaimo oli jättänyt.
Ja teille ketkä sanoitte että lasten takia olisi jatkettava. En halua lapsilleni miehen mallia joka käyttäytyy tuolla tavalla. Haluan että tyttäreni aikanaan saa miehen joka kunnioittaa häntä ja poikani vastaavasti kunnioittaisivat puolisoitaan. Heidän isänsä ei valitettavasti ole hyvä esimerkki tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ennuste todellakin on huono. En pysty/ halua unohtamaan ja tämä ketjukin sen todisti etten ole kohtuuton vaikka mies yrittääkin edelleen pakoilla vastuun ottamista. Tavarat jakoon siis, vaikka harmittaa etta lähes 15v suhde päättyi näin. Etsiköön sopivampaa seuraa netistä ihan luvan kanssa.
Ap
Ei se tuohon päättynyt, kyllä jokin muu on mennyt vikaan jo aiemmin kun nyt ollaan tuossa tilanteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennuste todellakin on huono. En pysty/ halua unohtamaan ja tämä ketjukin sen todisti etten ole kohtuuton vaikka mies yrittääkin edelleen pakoilla vastuun ottamista. Tavarat jakoon siis, vaikka harmittaa etta lähes 15v suhde päättyi näin. Etsiköön sopivampaa seuraa netistä ihan luvan kanssa.
ApVauva.fi keskustelu ei todista yhtään mitään. Täältä on helppo huudella kun ei vaikuta omaan elämään. Monen neuvo on käytännössä että ”Jätä se sika!”, mutta he eivät kuitenkaan elä sinun elämääsi. . Ehkä miehesi jostain syystä haluaa vähän katsella ja kokeilla onko vetovoimaa vielä tallella. Kuinka hyvin olet itse muistanut häntä huomioida ja kehua. Voit kysyä mieheltäsi. Jokatapauksessa luota itseesi ja harkitse ennen kuin jätät se sian.
Samoilla linjoilla. Tottakai jos asia on kuten kirjoitit, että tämä oli viimeinen pisara, niin ero voi olla hyvä ratkaisu. Jos teillä siis muutenkin menee huonosti ja olet onneton.
Mutta muussa tapauksessa... Avioliitto on periaatteessa loppuelämäksi sitova sopimus. Ymmärrän eron siinä kohdassa kun rakkaus on kadonnut ja kaikesta yrittämisestä huolimatta sitä ei ole kyetty enää löytämään, ja molemmat ovat onnettomia. Deittisivustolle kirjautuminen ei mielestäni ole kuitenkaan yksinään pätevä syy hajottaa muuten onnellista avioliittoa. Jos se pelkästään tuosta on suurimmalle osalle kiinni niin enpä ihmettele avioerojen määrää. Mutta jos ajattelisin tuota tilannetta omalle kohdallemme, niin en kyllä kehtaisi katsoa tytärtäni silmiin, jos hajottaisin häneltä perheen tuolla perusteella. Vuosien päästä hän kysyisi, miksi erositte ja vastaukseni olisi ”isi kirjautui deittisivustolle ja äiti loukkaantui tästä niin syvästi että päätti hajottaa koko perheen”. En ikinä voisi olla noin itsekäs! Että minun tunteeni menevät kaiken muun edelle. Tottakai tuo loukkaisi ja aiheuttaisi riitaa välillemme ja epäluottamusta. Mutta ei se antaisi minulle oikeutta rikkoa avioliitosta antamaa lupaustani.
Täällä on niin helppo huudella ”jätä se”. Ei aikuisten parisuhteet yleensä ole mitään kevyitä romansseja joista vaan kävellään pois. Erot on tuskallisia prosesseja varsinkin jos on lapsia. Ja vaikka tuo on loukkaavaa, niin seksiä ei ole edes harrastettu. Moni harrastaa flirttailua netissä menemättä sen pidemmälle ja vaikka se on väärin kumppania kohtaan, ei se silti ole sama asia kun seksi.
Siis hetkinen! Ei sellaisessa liitossa jossa etsitään seuraa netistä ole rakkaudesta tietoakaan 🙄 Eikö rakkauden, kunnioituksen ja luottamuksen puute ole riittävä syy lopettaa suhdetta, vaikka oltaisiin ihan oikein avioliitossakin?
>mikropettäminen
Huutista! Mistä vitun juorusivuilta olet tuon sanan oppinut?
Eroa heti tuollaisesta miehestä, ja tämä on sitten miehen mielipide. En ole ikinä tajunnut, että miksi pitää olla "pari"suhteessa jos pitää yrittää tai panna muitakin kuin sitä omaa kumppaniaan. Tämähän koskee kumpaakin sukupuolta. M37
Miehesi piti sivustoille kirjautumista riskin arvoisena tekona. Riski oli se, että hän jää kiinni ja tulee ero. Itse asiassa miehesi on jo siirtynyt eron jälkeiseen vaiheeseen - siihen, jossa etsitään uutta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
>mikropettäminen
Tuo sana taisi olla jonkin iltapäivälehden (tai jopa HS:n) sivuilla ja sitä pidettiin jotenkin hienona asiana. Samoiten noissa samoissa "artikkeleissa" prostituutiota pidetään aivan normaalina ja ihanana asiana.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kohtuuton. Tuo ei ollut mikropettämistä, se oli oikean pettämisen yrittämistä.
Mies on biologiansa uhri ja pyrkii aina parittelemaan alle 25v naisen kanssa ja veikkaampa, että aloittajalla tuo ikä on jo kaukaista historiaa. Aviomies ei ole enää hänestä seksuaalisesti kiinnostunut ja hakee nuorempaa seuraa. Tutkimusten mukaan suurin osa keski-ikäisistä miehistä ei enää kiihotu nähdessään ikäisensä vaimon riisuutuvan, nuorta ja kiinteää sen olla pitää.
Se, että mies panee nuorempia ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hän arvostaisi kumppaniaan ihmisenä ihan kuten vaikkapa äitiäänkin, vaimo ei vain seksuaalisesti enää sytytä. Kaverini on 53v ja panee jatkuvasti vieraita naisia, kerran laivan baarin vessassakin kun avovaimo nukkui jo hytissä, mutta arvostaa silti avovaimoaan ja lastensa äitiä eikä tätä koskaan jättäisi sivupanojensa eli huorien takia. Nuori nainen jota tuo kaverini on pannut on 22v.
Kiitos tästä! Piti mennä lounaalle, mutta sattui tämä (kahden ?) hienon uroksen kehu silmääni. Meni ruokahalu, kun alkoi suorastaan oksettaa.
Laihdutan tällä hetkellä, joten sopivaan saumaan tulikin.
Jospa jotain salaattia sais väännettyä. Iltanaposteluhimon iskiessä luen uudelleen.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sivupanojensa, eli huo...rien takia"!!!!!!!! Nainen, joka vaikka laivalla esim. jätetyksi tulonsa jälkeen juo päänsä täyteen ja harrastaa seksiä ahdistukseensa, on sekin huo..ra? Kun tuskin kuitenkaan tarkoitat maksullisia, ja heistäkin käytetään ammattimielessä termiä pros titu oitu.
Voi kuule olla monenlaista tarinaa itse kullakin takana, ja ehkä näillä "huorilla" ei se oma ja "kauhean rakas avokumppani" kuorsaa siellä hytissä? Aivan uskomatonta tämä dinosaurusajan leimaaminen kyllä.
Kotona oli aina siistiä, ruokaa ja nätti hoikka äiti hoitamassa lapsen yksin. Mies ei koskenut pitkällä kepilläkään, aina oli muka kiire. Jäi kiinni seuran etsimisestä kun lapsi oli 5 kk 😠
Vierailija kirjoitti:
Kotona oli aina siistiä, ruokaa ja nätti hoikka äiti hoitamassa lapsen yksin. Mies ei koskenut pitkällä kepilläkään, aina oli muka kiire. Jäi kiinni seuran etsimisestä kun lapsi oli 5 kk 😠
Kuin omasta elämästäni, paitsi että pettäminen alkoi jo varhain raskausaikana, ja jatkui aina naispuolisen työkaverin luumuviinin maistajaisiin, ollessani synnärillä, kunnes tuli sieltä sitten aikanaan kotiin, rupesi hakkaamaan, ja kysyi kuka helvetti se sinä olet. Välittömän lähtöni jälkeen tuli aikanaan lasta tapaamaan, ja kysäisi muina miehinä, että eiköhän aloiteta alusta yhdessä :D
Ai niin, ja syyhän oli tietenkin yksistään minun, kun en ihan ehtinyt suikkeleita suihkimaan, eikös se näin palstamiesten mukaan mene?
Ap, mitä vielä kuppaat? Uhkauksilta menee teho kun niitä ei toteuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>mikropettäminen
Tuo sana taisi olla jonkin iltapäivälehden (tai jopa HS:n) sivuilla ja sitä pidettiin jotenkin hienona asiana. Samoiten noissa samoissa "artikkeleissa" prostituutiota pidetään aivan normaalina ja ihanana asiana.
Hyi vittu! Ei suomen mediassa nykyään ole muuta kuin jutkumädätystä ja kiinabottausta
Kyllä aikomus on yhtä paha asia kuin itse tekokin näissä asioissa, joskus jopa pahempi tahallisena ja tarkoitushakuisena.
Ja mistäs tiedät montako pakettia on käytetty ja heitetty pois ennen kuin äijä jäi kiinni? Et tiedä sitäkään oliko reissulla useampi paketti joista yksi jäi käyttämättä tai oliko sovittu vakip**o jolle tulikin este, jonka vuoksi paketti unohtui laukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli "ontto olo" :/ "Eihän pakettia ole avattu, eli mitään ei ole tapahtunut, olet vainoharhainen"!! Voin vaan kuvitella sen mielialan, millä tuossa on menty. Olisin ollut pettynyt, niin valtavan pettynyt. Miten räikeää aliarvioimista! Ei kunnioituksen ripettäkään!
Katsoin ohjelman. Kyllä olisin sinuna aivoni räjäyttänyt pihalle tuosta. Olisin varmaan motannut jo fyysisestikin . Voimia vaan!