Mies ei ymmärrä että “mikropettäminen” aiheuttaa eron
Mieheni jäi kiinni deitti/ seksi seura sivustoille rekisteröitymisestä jokin aika sitten. tuon tultua ilmi tunteeni häntä kohtaan on kuolleet ja pelkka ajatus seksistä puistattaa. en nää tällä liitolla enää tulevaisuutta koska mielestäni avioliiton aikana muun seuran etsintä on pettämistä, vaikkei seksiä vielä olisi ollutkaan. Mieheni mielestä minun pitäisi vain päästä yli asiasta koska se oli vain “virhe”.
Olenko nyt kohtuuton kun tämä on ajanut suhteen ero pisteeseen? Ja tietysti muutakin ongelmaa ollut, mutta tuo oli viimeinen pisara ja kaikki luotto meni.
Kommentit (170)
Oletteko olleet kauan yhdessä ap? Yhteisiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille. Juuri luottanuksen rikkoutuminen on se mistä en pääse yli. Valitettavan usein naisen vaisto on oikeassa ja kun epäilin miestäni, lopulta sain todisteet kasaan. Se loukkaa ettei mies kiinni jäätyäänkään voinut sanoa koko totuutta, vaan itse myöhemmin tiliotteista näin että homma oli jatkunut kuukausia, ja useilla sivuilla joista osa puhtaita seksi seuran etsintä sivuja. Mies myös oli valehdellut deitti profiileissaan ettei ole lapsia ja vaimo oli jättänyt.
Ja teille ketkä sanoitte että lasten takia olisi jatkettava. En halua lapsilleni miehen mallia joka käyttäytyy tuolla tavalla. Haluan että tyttäreni aikanaan saa miehen joka kunnioittaa häntä ja poikani vastaavasti kunnioittaisivat puolisoitaan. Heidän isänsä ei valitettavasti ole hyvä esimerkki tästä.
Saanko kysyä, annoitko miehellesi seksiä
Vastauksia kysymyksiin:
Yhdessa oltu n15v, kouluikäiset lapset. Mies sai seksiä kotona enemmän kuin suositukset ja monipuolista, joten ei voi sitäkään väittää syyksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikomus on yhtä paha asia kuin itse tekokin näissä asioissa, joskus jopa pahempi tahallisena ja tarkoitushakuisena.
Ja mistäs tiedät montako pakettia on käytetty ja heitetty pois ennen kuin äijä jäi kiinni? Et tiedä sitäkään oliko reissulla useampi paketti joista yksi jäi käyttämättä tai oliko sovittu vakip**o jolle tulikin este, jonka vuoksi paketti unohtui laukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samantapainen juttu kävi meillä, mies kävi työmatkalla ja kun tuli kotiin jätti laukun nurkkaan pariksi päiväksi. Minä sitten ajattelin sieltä kaivaa likapyykit pesuun ja löysin avaamattoman kortsupaketin. Sen jälkeen hankin oman asunnon ja muutin pois. Mies ei ymmärtänyt, kortsupakettihan oli avaamaton ja hän ei ollut siis tehnyt "yhtään mitään" ja minä olin hullu... no mulle riittää se että on valmis pettämään, vaikka ei vielä tilaisuutta siihen olisi saanut (tai mistäs minä tiedän vaikka olisikin pettänyt silloin tai aiemmin)
Tästä tuli "ontto olo" :/ "Eihän pakettia ole avattu, eli mitään ei ole tapahtunut, olet vainoharhainen"!! Voin vaan kuvitella sen mielialan, millä tuossa on menty. Olisin ollut pettynyt, niin valtavan pettynyt. Miten räikeää aliarvioimista! Ei kunnioituksen ripettäkään!
Tarkoitin nyt siis sitä, että missä menee nilkillä se selitysten yläraja? Sattui sattuneesta syystä jännä pikku onnenkantamoinen pakkauksen oltua käyttämätön, ja siitä päästiinkin kivasti kertomaan ihmettelevälle puolisolle, että hulluhan sinä olet, paketti on avaamaton, hei!!! Jos olisi avattu ja vajaa paketti, olisivat kortsut tietenkin olleet jonkun kaverin tai jotain muuta rekvisiittaa, hotellista vahingossa laukkuun tippuneet jne.
Mutta aina tällainen sika kääntää asian voitokseen, vaikka molemmat tiesivät 100% mistä on kyse. Ja se on pettäminen. Aivan sama siis, onko aikomus, vaiko jo tehty teko.
Pahinta tässä siis on tuo mielen kierous. Kun lyötyä vielä lyödään. Niin julmaa. Oiskohan kantsinut kertoa totuus, tai siis vaan sanoa, että tällainen tilanne nyt sitten meillä tässä. Pientä arvoa nyt kuitenkin sille, joka rakastaa ja jota on petetty. Ei ole liikaa.
Mikä tilanne? Helppo on vieraiden huudella neuvoja, mutta haluaisiko joku oikeasti elää suhteessa odottaen sitä hetkeä kun fyysinen pettäminen tulee ilmi? Sehän tuosta on väistämättä seurauksena. Itse lähtisin ja jättäisin miehen, vaikka vaikeaa olisi. Nyt kun mies jäi kiinni tuosta, on vain oppinut varovaisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
>mikropettäminen
Huutista! Mistä vitun juorusivuilta olet tuon sanan oppinut?
Ja sinun uniikki keksintösi on "huutista" :D ?? Todella typerä sana. Lapsellinen. eri
Vierailija kirjoitti:
Katselen netistä joskus huvikseni runkku-fantasia-mielessä seuranhakuilmoituksia tai jopa prostituoitujen ilmoituksia. Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään suhteessa olevana rekisteröityä sivuille itse aktiivisena ja etsiä seuraa, kyllähän siinä on selkeä tarkoitus mielessä. Oma asia sitten on, miten tilanteen handlaa eteenpäin.
m40
Mutta eikös näissä kaikissa pidä itse tehdä profiili jotta pääsee selailemaan, eli olet rekisteröitynyt.
Ei pettämisellä ole merkitystä. Ei haittaa jos kumppani harrastaa seksiä vaikkapa tuhannen muun kanssa. Ei ole mitään väliä mitä kumppani tekee. Toiminnalla ei ole merkitystä.
Myöskään ei ole mitään merkitystä miten miehesi asian selittää tai miten sinä asian selität. Selityksillä ei ole merkitystä, sanoilla ei ole merkitystä. Toiminnan syyllä ei ole merkitystä, ei ole merkitystä oliko pettämisyritys "virhe" vai "tahallista".
Vain tunteilla on merkitystä. Tunteet ovat 100% ihmissuhteista ja kaikesta inhimillisestä elämästä ja kaikesta millä on mitään arvoa.
Et enää tunne miestä kohtaan rakkautta etkä luottamusta. Et siis voi olla hänen kanssaan enää. Kun jätät hänet, se ei johdu hänen toiminnastaan eli pettämisestä. Jättäminen johtuu tunteistasi eli rakkauden ja luottamuksen puutteesta.
Terveisin,
herkkä mies jolle tunteet ovat kaikki kaikessa. Jostain kumman syystä olen sinkku.
Latasin joskus kostoksi treffisivun itselleni, koska mies vain ig ssä katteli muijia ja r nkkaa niiden kuville. Kyllähän sieltä p ano seuraa olisi löytynyt. En vain itse pysty siihen, koska koen sen olevan väärin. Jotenkin, vaikka naisena yrittää olla yhtä v mäinen kuin jätkät, niin ei sitä vain osaa. No ei voi mitään. Niin ja Mies on meillä se, jokq pihtaa yllätys. Miehet haluu aina ns. tuoretta lihaa. Ovat kyllä niin noloja ja kertoo siitä kuinka huonoja ovat sängyssä, jos joka kerta pitää olla uusi kumppani/uhri.
Vierailija kirjoitti:
Latasin joskus kostoksi treffisivun itselleni, koska mies vain ig ssä katteli muijia ja r nkkaa niiden kuville. Kyllähän sieltä p ano seuraa olisi löytynyt. En vain itse pysty siihen, koska koen sen olevan väärin. Jotenkin, vaikka naisena yrittää olla yhtä v mäinen kuin jätkät, niin ei sitä vain osaa. No ei voi mitään. Niin ja Mies on meillä se, jokq pihtaa yllätys. Miehet haluu aina ns. tuoretta lihaa. Ovat kyllä niin noloja ja kertoo siitä kuinka huonoja ovat sängyssä, jos joka kerta pitää olla uusi kumppani/uhri.
Niin suoraan sydämestä! Aistin tuskaa. :) Lohtuhymy...
Tietenkin ymmärrän sen, ettei parisuhteessa ole oikein vierailla tuollaisilla sivustoilla. Itsellä tosin tämä asia aika vaikea ajatella, kun myönnän sen, että käyn joillakin sivustoilla mitkä eivät varmaan olisi mitään kumppanille mieleisiä. Tosin itse olenkin sinkku. Mietin vaan sitä, että olisko se sitten paha jos joskus kävisin niillä vielä parisuhteessa ollessa. Toisaalta ymmärrän kyllä sen ettei se olisi ehkä toisen kannalta mitenkään oikein. Ja itse olen siis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt kuitenkin pitäisi yrittää korjata suhdetta.
Jos eroatte, niin niin millaisen miehen luulet saavasi uudeksi mieheksi. Todennäköisesti se uusi on pettäjä, joka rakoon rorkkija jne. Mieti näitäkin vaihtoehtoja. Pitäisikä sen olla neitsyt poikamies? Miten luulet saavasi tälläisen miehen?
Miksi pitäisi vaihtaa? Miksei itsenäinen elämä ole sinun näkökulmastasi vaihtoehto?
Kuinka moni jatkaa ilman uutta suhdetta? Tunnetko ketään eronnutta joka jatkaa näin. Jos jonkun tunnet niin lienee aika harvinaista.
Mitäh?! :D Kyllä näitä vaan aika paljon on, itsekin pian 3 viime vuotta.
Parisuhdepakkokuplassa eläjät eivät tietenkään ymmärrä kuinka tämäkin voi olla onnellista elämää.
Miten kaikki voi olla näin varmoja, että mies olisi ollut valmis menemään sänkyyn asti? Olen itse ainakin roikkunut tylsistyneenä deittisivustolla ihan vaan ajan kuluksi, eikä ole ollut aikomustakaan tavata ketään. En sano ettei olisi voinut hakea seksiseuraa, mutta yhtä hyvin on voinut vaan hakea silmänruokaa tai piristystä tylsään arkeen ilman aikomusta tavata ketään. Ei sekään oikein ole, mutta ei ehkä eron paikka kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki voi olla näin varmoja, että mies olisi ollut valmis menemään sänkyyn asti? Olen itse ainakin roikkunut tylsistyneenä deittisivustolla ihan vaan ajan kuluksi, eikä ole ollut aikomustakaan tavata ketään. En sano ettei olisi voinut hakea seksiseuraa, mutta yhtä hyvin on voinut vaan hakea silmänruokaa tai piristystä tylsään arkeen ilman aikomusta tavata ketään. Ei sekään oikein ole, mutta ei ehkä eron paikka kuitenkaan.
Kyllä se on. Eron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ymmärrän sen, ettei parisuhteessa ole oikein vierailla tuollaisilla sivustoilla. Itsellä tosin tämä asia aika vaikea ajatella, kun myönnän sen, että käyn joillakin sivustoilla mitkä eivät varmaan olisi mitään kumppanille mieleisiä. Tosin itse olenkin sinkku. Mietin vaan sitä, että olisko se sitten paha jos joskus kävisin niillä vielä parisuhteessa ollessa. Toisaalta ymmärrän kyllä sen ettei se olisi ehkä toisen kannalta mitenkään oikein. Ja itse olen siis nainen.
Jos tähän nyt vielä jatkaisin sen verran, että tarkoitin omassa tapauksessa chat'rbatea. Ja oikeasti mietin pettäisinkö sitten jos kävisin siellä vielä parisuhteenkin aikana. Itse siis vaan katselen eli aika harmitonta kyllä. Ymmärrän silti sen ajatuksen ja mihinkään deittisivustoille on kyllä rekisteröityisi kuitenkaan ja tiedän, etten pystyisi pettämään jonkun ihmisen kanssa muutenkaan. Tähän pitää vielä kirjoittaa se, kun tuolla sivustolla käyn niin monet katsojat juuri miehiä ja heillä lukee niissä tiedoissa, että ovat kiinnostuneita naisista, mutta kummasti vaan siellä nuoria miehiä katselevat. Tämä välillä huvittaa ja monen ikä on melkein tuplat näihin nuoriin verrattuna. Joskus joku on ihan tunnustanutkin, että täytyy lähteä sivuilta pois, kun vaimo tulee kotiin yms. Siinä huomaa vaan paljon, vaikka seuraakin sivusta. Naisia siellä katsojina aika vähän. Itse olen siis nuori nainen. Sori myös aiheen ohitus.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kohtuuton. Tuo ei ollut mikropettämistä, se oli oikean pettämisen yrittämistä.
Mies on biologiansa uhri ja pyrkii aina parittelemaan alle 25v naisen kanssa ja veikkaampa, että aloittajalla tuo ikä on jo kaukaista historiaa. Aviomies ei ole enää hänestä seksuaalisesti kiinnostunut ja hakee nuorempaa seuraa. Tutkimusten mukaan suurin osa keski-ikäisistä miehistä ei enää kiihotu nähdessään ikäisensä vaimon riisuutuvan, nuorta ja kiinteää sen olla pitää.
Se, että mies panee nuorempia ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hän arvostaisi kumppaniaan ihmisenä ihan kuten vaikkapa äitiäänkin, vaimo ei vain seksuaalisesti enää sytytä. Kaverini on 53v ja panee jatkuvasti vieraita naisia, kerran laivan baarin vessassakin kun avovaimo nukkui jo hytissä, mutta arvostaa silti avovaimoaan ja lastensa äitiä eikä tätä koskaan jättäisi sivupanojensa eli huorien takia. Nuori nainen jota tuo kaverini on pannut on 22v.
No nyt on sitten biologiassa nyrjähdys kun omalla kohdallani ne on usein olleet itseäni nuorempia miehiä jotka olisivat puolisoitaan pettämässä täällä tälläkin hetkellä jos mahdollista, vaimot minua nuorempia, eräskin jopa 15v nuorempi...
Kyllä on todellista arvostamista tuo kuvailemasi :D Munaton ukko tarvitsee mamman kotia hoitamaan vaikka sinkkuna voisi höyläillä muita satuttamatta.
Huoh.
Niin no, ei välttämättä petä. Kyllä minäkin tiedän, mihin suuntaan tinderiä selataan, vaikka en ole koko elämäni aikana kyseistä sovellusta omistanut. Sen sijaan olen nähnyt kavereideni käyttävän sitä, kun he ovat selailleet.