Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "Mikko", kysy mitä tahansa

Vierailija
26.10.2019 |

Taustaa: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

Sana on vapaa. Nyt on mahdollisuutesi selvittää osuivatko ennakkoluulosi oikeaan.

En ole jutun Mikko, mutta tilanteeni on melko lailla sama - ainakin tuon kokemattomuuden suhteen.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaisiko sua fyysisen läheisyyden kokeminen ensimmäistä kertaa?

Ajatteletko, että haluaisit ihastua ja rakastua, vai jos kiinnostunut nainen ilmaantuisi jostain, kokeilisitko hänen kanssaan pelkästä uteliaisuudesta vaikka hän ei vetoaisi sinuun sen kummemmin?

Totta hemmetissä pelottaisi. Pelkäisin omaa osaamistani, omaa kelpaamistani, toisen reaktiota ja montaa muuta asiaa. 

Mulla ei ole hirveästi kokemusta naisten kanssa toimimisesta. En oikeastaan koskaan ole omannut naispuoleisia kavereita. Eli jo kaikki interaktio naisen kanssa, vähemmänkin intiimillä tasolla olisi mulle askel, jota en ole ottanut aikaisemmin. En silti näe, että lähtisin menemään pidemmälle ihmisen kanssa, joka ei ole minun tyyppiseni tai ihmisen kanssa, joka ei tunne minuun suurta kiinnostusta. En ole niin epätoivoinen.

ap

(: oletko sä romantikko? Ei sitä yleisesti ottaen pidetä epätoivoisena että säädetään ilman syvällisempää kiinnostusta.

Vaikutat kivalta. Jos haluat kokeilla ihan vaan juttelemista turvallisesti internetin yli niin mulla on aikaa, ljmucz9uea@inbox-me.top

Isotkin muutokset alkaa pienistä askelista. En ole vaarallinen tai uhkaava.

Varmaan olen romantikko, mutta luulen, että tämä on yleistä kokemattomien keskuudessa. Emme tiedä miten asiat oikeasti menee, joten perustamme mielikuvamme elokuviin, kirjoihin ja kuvitelmiin. Ehkä tämä on osa sitä, miksi emme etene: olemme kuvitelmiemme vankeja.

Otin sähköpostiosoitteesi ylös, mutta saa täälläkin jatkaa keskustelua.

ap

Älä ota ylös, tuo on tilapäinen anonyymi enkä tiedä kestääkö se pidempään kuin tunnin. Sen kautta voidaan vaihtaa oikeita yhteystietoja. Jos siis susta tuntuu siltä, ei tarvitse pelätä että petyn jos et halua :)

Se on tosi tavallista muillekin, että jos on pitkään sinkkuna jäädään jotenkin oman pään sisälle. Mullekin on käynyt noin joskus, tiedän tunteen.

Vierailija
62/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mikko

Minulla ei ole kysyttävää, thanks anyway.

Kysyn kuitankin että löydänkö onnen?

PS. oon 17v. eteläpohjanmaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Mikko, mutta et Mikko? En ole mukana.

Pitäiskö sun lukea vaikka pari kirjaa elämässäsi. Tunnut suhtautuvan asioihin hyvin kirjaimellisesti.

Miten voi tietää kuka on Mikko ja mikä ihmeen Mikko, jos ei tällä palstalla vietä kaikkea aikaa ja jokaista päivää? Epäselvä ketju ja kysymys aiheellinen.

Vierailija
64/119 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Mikko !

ummikko korkeintaan.

Vierailija
65/119 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Mikko

Minulla ei ole kysyttävää, thanks anyway.

Kysyn kuitankin että löydänkö onnen?

PS. oon 17v. eteläpohjanmaalta.

Toivon, että löydät. Tai ennemmin toivon, että löydät onnellisuuden. Muistelisin sen olevan mukava tunne.

ap

Vierailija
66/119 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko kirjoitti:

Et ole Mikko !

ummikko korkeintaan.

En ole Mikko. Tämä pitäisi olla jo kaikille selvää.

Ummikko olen siinä asiassa, josta tässä ketjussa on kysymys.

Onko kysyttävää`?

ap

Vierailija
67/119 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jonkinlainen yritys löytää seuraa? 

Vierailija
68/119 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jonkinlainen yritys löytää seuraa? 

Tietenkin. Me kokemattomat miehet olemme niin pihalla maailman menosta, että kuvittelemme Vauva-palstan olevan se paras paikka, josta seuraa, kumppanuutta ja tosirakkautta löytyy. Tänne me vaellamme sankoin joukoin ja suurin odotuksin etsimään sitä ensimmäistä, joka tulevaisuutemme muuttaa ja meidät onnen auvoiseen satamaan kantaa.

Tai sitten ei.

ap

Vierailija
69/119 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Mikko juttu oli keksitty. Luultavasti on tämäkin. Miksi uskoisin näin epäuskottavaa? Ei ole mitään todisteita.

Vierailija
70/119 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka suudelma 8-vuotiaana, eka tyttöystävä 12-vuotiaana, seksiä 15-vuotiaana, seurustelua 16-vuotiaana.

Ei mitään ongelmia. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa ja hankalaa.

Käykää suihkussa ja avatkaa suunne niin alkaa tapahtua.

Vierailija
71/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Mikko juttu oli keksitty. Luultavasti on tämäkin. Miksi uskoisin näin epäuskottavaa? Ei ole mitään todisteita.

En tiedä oliko juttu keksitty.

Tämä ei ole keksitty.

Usko, koska sanon, että se kannattaa.

Mitä todisteita haluat?

ap

Vierailija
72/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka suudelma 8-vuotiaana, eka tyttöystävä 12-vuotiaana, seksiä 15-vuotiaana, seurustelua 16-vuotiaana.

Ei mitään ongelmia. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeaa ja hankalaa.

Käykää suihkussa ja avatkaa suunne niin alkaa tapahtua.

Kiva sulle. Olet varmasti normaali. Minä en ole.

On hankalaa ja vaikeaa. Tiedän jopa miksi.

Suihkussa käyn joka päivä ja melkein joka päivä puhunkin.

Milloin alkaa tapahtua?

ap

Vierailija
73/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tässä tilanteessa? Etkö osaa puhua naisille? Oletko jotenkin fyysisesti viallinen?

Vierailija
74/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Käy Prismassa ja katso millaisilla miehillä on nainen kainalossa. Oletko kaikkia heitä huonompi?

Vierailija
75/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliselle jo tsut tsut, jotta olisit jo. Pääsee kokemaan mitä se seksi on ja siitä se lähtee.

Vierailija
76/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika. Käy Prismassa ja katso millaisilla miehillä on nainen kainalossa. Oletko kaikkia heitä huonompi?

Sehän se vasta inspiroikin nähdä joku aivan ihme örkki perusnätin naisen kanssa. Että tuollainenkin on sitten parempi kuin meikämandoliino, selvä!

Vierailija
77/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tässä tilanteessa? Etkö osaa puhua naisille? Oletko jotenkin fyysisesti viallinen?

Koska olen luuseri. Osaan, en vain oikealla tavalla, jotta he kiinnostuisivat minusta. Takapuoleni on karvainen.

ap

Vierailija
78/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se vasta inspiroikin nähdä joku aivan ihme örkki perusnätin naisen kanssa. Että tuollainenkin on sitten parempi kuin meikämandoliino, selvä!

Miehessä on muutakin kuin ulkonäkö.

Vierailija
79/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun ongelma on ettet uskalla tehdä aloitteita. Olin itse nuorempana samanlainen. Aloitteen pitää olla joko sanallinen tai sitten fyysinen (sopivassa kontekstissa). Yllävän moni suomalainen parisuhde alkaa pienellä kännikähminnällä ja pussailulla. Ja pitää varautua pakkeihin. Söpöillä ja kauniilla naisilla on valinnanvaraa, joten jos eka ei tärppää niin pitää yrittää seuraavaa. Tietty jos koko ajan naiset kieltäytyvät treffiehdotuksista niin sitten pitää miettiä josko he ovat eri sarjassa sinun kanssasi. Naisetkaan eivät ole täydellisiä vaan yllättävän epävarmoja niitä suosituimpia lukuun ottamatta. Tämän kun olisin nuorempana älynnyt.

Vierailija
80/119 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä on muutakin kuin ulkonäkö.

Kuten rahapussi...

- ohis