Olen "Mikko", kysy mitä tahansa
Taustaa: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html
Sana on vapaa. Nyt on mahdollisuutesi selvittää osuivatko ennakkoluulosi oikeaan.
En ole jutun Mikko, mutta tilanteeni on melko lailla sama - ainakin tuon kokemattomuuden suhteen.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Käy Prismassa ja katso millaisilla miehillä on nainen kainalossa. Oletko kaikkia heitä huonompi?
Sehän se vasta inspiroikin nähdä joku aivan ihme örkki perusnätin naisen kanssa. Että tuollainenkin on sitten parempi kuin meikämandoliino, selvä!
Miehessä on muutakin kuin ulkonäkö.
Kuten rahapussi...
- ohis
Omistan rahapussin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Maksulliselle jo tsut tsut, jotta olisit jo. Pääsee kokemaan mitä se seksi on ja siitä se lähtee.
En ajatellut mennä. On myönnettävä rehellisyyden nimissä, että olen asiaa pohtinut ja kerran melkein meninkin. Nyt taas ajatus tuntuu vieraalta ja muutenkin en usko, että olisi hyötyä yhdestä seksikerrasta ihmisen kanssa, joka on kanssani vain, koska maksan hänelle. Ei se paranna itseluottamustani, ehkä jopa laskee sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliselle jo tsut tsut, jotta olisit jo. Pääsee kokemaan mitä se seksi on ja siitä se lähtee.
En ajatellut mennä. On myönnettävä rehellisyyden nimissä, että olen asiaa pohtinut ja kerran melkein meninkin. Nyt taas ajatus tuntuu vieraalta ja muutenkin en usko, että olisi hyötyä yhdestä seksikerrasta ihmisen kanssa, joka on kanssani vain, koska maksan hänelle. Ei se paranna itseluottamustani, ehkä jopa laskee sitä.
ap
Holy shit! Mikko on oikeasti paikalla.
Kerrohan Mikko miksi trollaat kaipuu-ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Holy shit! Mikko on oikeasti paikalla.
Kerrohan Mikko miksi trollaat kaipuu-ketjun?
En ymmärrä? Olen paikalla.
Mikä on kaipuu-ketju?
ap
Ehkä olet vain suurimman osan naisista mielestä ei-kiinnostava? Miehessä pitää olla jotain, jonka perusteella nainen haluaa miehen kanssa olla. Jotain fyysistä ja luonteenpiirteitä. Ole kiinnostava niin naiset kyllä kiinnostuvat.
Mitä mieltä olet paskaisista kauhtuneista kauhtuneista kånken-repuista?
Mitä mieltä olet rumista klovni-massa-jopoista, joissa näyttää siltä että polkijan polvet törröttävät koomisesti sivuille?
Mitä mieltä olet siitä, että teinit kulkevat pakkasessa nilkat paljaina, koska haluavat olla muodikkaitah niinq?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet paskaisista kauhtuneista kauhtuneista kånken-repuista?
Mitä mieltä olet rumista klovni-massa-jopoista, joissa näyttää siltä että polkijan polvet törröttävät koomisesti sivuille?
Mitä mieltä olet siitä, että teinit kulkevat pakkasessa nilkat paljaina, koska haluavat olla muodikkaitah niinq?
Tässäpä mielenkiintoinen joukko kysymyksiä. En tiedä miten nämä liittyvät ketjun aiheeseen, mutta itsepähän annoin luvan kysyä mitä tahansa. Nyt tästä lupauksesta oli seurauksena nämä kysymykset.
-Minäkin nuorena käytin useita juttuja vain, koska ne olivat muodissa. En tiedä ovatko nuo reput sitten sen huonompia. En itse tykkää niiden ulkonäöstä, vaikka yleensä retromuotia arvostankin. Tietyssä iässä on tärkeää kuulua joukkoon ja jos tuo reppu tuo käyttäjällensä iloa niin senkuin käyttää.
-Jopo on klassikko. Jopollakin voi ajaa ergonomisesti oikein. Satulaa vain kunnolla ylös, kypärä päähän, valo eteen ja taakse, ja ei kun polkemaan.
-Nilkat paljaana voi tulla kylmä ja märkä sukka. Suosittelisin näille teineille vaikka villasukkia. Ovat lämpimät ja kuulemma myös muodikkaat.
ap
Ja taas saa kysyä. Ei tämä ketju ole mihinkään suureen lentoon päässyt, mutta vastailen mielelläni, jos jollakin on jotain kysyttävää. Se alkuperäinen ketju, jossa "Mikosta" ensi kertaa keskusteltiin oli niin täynnä kummallisia väitteitä ja oletuksia kokemattomista miehistä, että ajattelin tällaiselle ketjulle, jossa yhtenä osapuolena on aito kokematon mies olisi kysyntää.
ap
Oletko buliimikko tai akateemikko?
Edelleenkään ei mitään todisteita. Miksi vanha neitsytmies pyörisi tällä palstalla? Se artikkelin mies ei todellakaan pyörisi ja hän on luultavasti tyypillinen kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei mitään todisteita. Miksi vanha neitsytmies pyörisi tällä palstalla? Se artikkelin mies ei todellakaan pyörisi ja hän on luultavasti tyypillinen kokematon.
Sama. Suomessa ehkä pari tuhatta "Mikkoa" ja yksi muka tällä palstalla. Eiköhän tässäkin kyseessä ole jonkun tylsistyneen teinin huomionhaku ja trollaus.
Onko 'mikkopäivä' sinulle tuttu käsite? Täällä sitä vietetään tiistaisin. Tiedän mitä silloin tapahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Oletko buliimikko tai akateemikko?
Varmaan tuo jälkimmäinen näistä vaihtoehdoista. Koomikko haluaisin olla, mutta sitä olen vain mielessäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
-Miten mies voi todistaa kokemattomuutensa?
-Pyörin, koska juuri tällä hetkellä minulla ei ole parempaakaan tekemistä.
-Onko edes tyypillistä kokematonta? Itse en usko, että on ja niitä ennakkoluuloja ajattelin tällä ketjulla lieventää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko 'mikkopäivä' sinulle tuttu käsite? Täällä sitä vietetään tiistaisin. Tiedän mitä silloin tapahtuu...
Moni käsite on tuttu, mutta täytyy myöntää, että tuosta en ole edes kuullut. Tiistaisin olen harrastamassa, joten ehkä johtuu sitten siitä. Kiva että tiedät.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Käy Prismassa ja katso millaisilla miehillä on nainen kainalossa. Oletko kaikkia heitä huonompi?
Olenko kaikkia heitä huonompi? Ilmeisesti olen. Heillä on kumppani ja minulla ei. Pakko kai se on siis päätellä, että olen huonompi.
ap
Jos on 35-vuotias ja kokematon kannattaa keskittyä muihin juttuihin. Naista et tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on 35-vuotias ja kokematon kannattaa keskittyä muihin juttuihin. Naista et tule saamaan.
Ei naista saada. Mutta muuten olen samaa mieltä.
En osaa tehdä aloitteita, olet oikeassa. Ei se silti kaikkea selitä. Olen kyllä ilman aloitteitakin päätynyt naisten seuraan, mutta kun en osannut siinä sitten toimia oikein niin juttu ei edennyt mihinkään. Tietenkin noita tilanteita olisi enemmän, jos yrittäisin useampaa naista. Se ei vain ole itselleni luontaista käytöstä ja epäilenkin, että multa puuttuu joku normaalin miehen geeni, jonka avulla muut miehet jahtaavat itseluottamuksella naisia ja siirtyvät torjunnan jälkeen seuraavaan. Mä en ole koskaan osannut tuota ja kun taustalla on tämä kokemattomuuden tuoma itsevarmuuden puute niin siinä onkin melkoinen vuori edessä.
ap