Olen äitini kanssa huonoissa väleissä ja nyt selvisi että yksi sukulainen on *tiedottanut* kaikki meidän asiat äidilleni
On niin petetty olo.
Äitini on vahva ihminen joka on puuttunut joka asiaan mihin mahdollista ilkeilemällä.
Esim kun olin naimisissa rentun kanssa joka kohteli minua ala-arvoisesti niin äitini mielestä se oli Ok.
Nyt kyllä ottaa päähän tämä sukulainen. En edes jaksa alkaa selvittämään asiaa.
Kommentit (16)
Ihmisten kanssa voi pitää välimatkaa jos sen kokee parhaaksi, mutta katkeruuteen ja vihaan ei kannata hautautua. Siinä tulee vain itse "sairaaksi". Nuorena ajattelee kaikki mitä minulle tapahtuu on niin ainoalaatuista, kun vanhenee tajuaa muillakin on kaikenlaista. Älä ota itseäsi ja elämääsi liian vakavasti, vaikka rajojen laitto on toki luvallista.
Selasta se on kaikialla on aina yksi STT tietotoimisto.Oli kyse suvut,työpaikat,kerhot tai ystävä potukat. Yksi tiedotaa kaiken toisten asioista, sellaisetkin asiat väristellenkin joita ei pitäisi puhua etenpäin..
Sinusta oli ok mennä rentun kanssa naimisiin?
Mistä se sukulainen teidän kaikki asiat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se sukulainen teidän kaikki asiat tietää?
No, jos ei tiedä niin keksii itse.
- eri
Systerini kertoo kaikki juttuni kavereilleen tai äidilleni ennen kun kerkeää kissaa sanoa. Suututtaa. No en enää paljon puhu hänelle asioistani.
Erittäin ärsyttäviä tuollaiset tietotoimistot. On halpamaista pettää jonkun luottamus ja kertoa tämän asioita eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta oli ok mennä rentun kanssa naimisiin?
Mikä siinä rentussa oikein viehättää - onko rentulla oikeasti pidempää...?
Palsta-akka on huonoissa väleissä äitinsä kanssa. YLLÄRI😆🤣😁😅😄😅
aika ikävää, osa nyt on tälläisiä hemmetin kailottajia. Kokevat kai olevansa elossa kun on jatkuvasti jauhettava jostakin. Eli tiedät jatkossa olla kertomatta. Ja mikä siinä on ettei voi kunnioittaa toisten välirikkoa vain pitää mennä säätämään. Ei tarvitse puolia valita, mut tyhmempikin pitäisi tajuta ettei sen toisen asioita lauleta sille, jonka kanssa hän ei syystä tai toisesta ole tekemisissä. Tollaset ilmiantaa uhreja just väkivaltaisille miehillekin, mutkun se niin vilpittömästi vannoi kaipaavansa ja rakastavansa..jep jep..ja sit juttu on lehdessä.
Syyttäkåå vaan sitå ettå olette naisia. Teille juoruilu on elämän tarkoitus ja Voimaannuttava intersektionaalis-feministinen uroteko.
Hyvä että joku kertoo äidillesi asiasi kun et sitä itse tee. Ihan älytön syy laittaa välit poikki äitiin. Olisit ne laittanut poikki vaikka hän olisi vastustanut renttusi naimista.
Selkäänpuukotus on ilomme.
- Suominaiset
Nyt käsi sydämelle: olisiko elämänne elämisen arvoista ilman tällaista jännää draamaa josta itkeä?
Vierailija kirjoitti:
Palsta-akka on huonoissa väleissä äitinsä kanssa. YLLÄRI😆🤣😁😅😄😅
Oletpa lämminhenkinen ja empaattinen ihminen, ihanaa. Olet varmaan ylpeä itsestäsi? Äitisikö on sinut opettamaan tuollaiseksi humanistien kuninkaaksi?
Eli nyt olet myös tuon sukulaisen kanssa huonoissa väleissä. Itselläni meni jo välit omaan sukuun. Yksikin haukkui minua julkisesti huonoksi puolisoksi. Helpottaa kummasti, kun ei pidä yhteyttä ollenkaan. Kumma kyllä tämä haukkuja on eronnut ja itse olen ollut puolisoni kanssa kohta 20 vuotta.