Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "Mikko", kysy mitä tahansa

Vierailija
26.10.2019 |

Taustaa: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

Sana on vapaa. Nyt on mahdollisuutesi selvittää osuivatko ennakkoluulosi oikeaan.

En ole jutun Mikko, mutta tilanteeni on melko lailla sama - ainakin tuon kokemattomuuden suhteen.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se alkuperäinen Mikko-ketju?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3576661/mikko-33-ei-ole-koskaan-edes-su…

Vierailija
22/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut.

Olen ollut kahdesti treffeillä, en ole koskaan seurustellut. En edes lapsena leikkiseurustellut.

Vierailija kirjoitti:

En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana.

Olen kätellyt, joskus halannut ja kahdesti suudellut naisen kanssa. Seksiä en Mikon lailla ole harrastanut. En ole koskaan edes nähnyt oikeassa elämässä naista alasti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Mikko, mutta et Mikko? En ole mukana.

Sen alkuperäisen jutun Mikkokaan ei tainnut olla Mikko. En minäkään ole Mikko, mutta olen samassa tilanteessa kuin tuo "Mikko". En viitsi kertoa omaa nimeäni, koska sillä ei ole merkitystä, joten tässä ketjussa olen Mikko, mutta en se Mikko, joka tuossa jutussa esiintyi.

ap

Vierailija
24/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisilläkin on tyttöystävät. Miksi sulla ei? Oletko muistanut käydä suihkussa ja pukeutua muodikkaasti? Käytkö ikinä ulkona baarissa?

Vierailija
25/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelivatko tytöt sinulle koskaan kouluaikoina? :(

Vierailija
26/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat fiksulta mieheltä. Rohkeasti vaan baariin ja juttelemaan naisille, siitä se lähtee.

Vierailija
27/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli teininä kotibileitä ja siellä suudeltiin niitä ujoimpiakin poikia. Osa harrasti seksiäkin. En muista montaakaan, joka olisi ollut teini/lukioaikana täysin semmoinen, joka näytti, että ei ole mitään kokenut tai olisi voinut kokea. Oli nörttejäkin, mutta niissäkin piireissä oli tyttöjä.

Vierailija
28/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäisilläkin on tyttöystävät. Miksi sulla ei? Oletko muistanut käydä suihkussa ja pukeutua muodikkaasti? Käytkö ikinä ulkona baarissa?

- En ole teini-ikäinen

- En tiedä. Tai tiedän. Omasta syystäni ei ole.

- Joka päivä käyn suihkussa, joskus jopa kahdesti

- Pukeudun miten tuntuu hyvältä. Ehkä semi-muodikas olisi oikea sana

- Olen käynyt baarissa varmaan satoja kertoja

ap

Vierailija
29/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelivatko tytöt sinulle koskaan kouluaikoina? :(

Mitä tarkoitat kouluajoilla?

Muistan, kun ala-asteella eräs tyttö kehui pipoani siistiksi.

ap

Vierailija
30/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En ole teini-ikäinen

ap

Et sitten varmaan juttele naisille siellä baarissa?

Vierailija
31/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli teininä kotibileitä ja siellä suudeltiin niitä ujoimpiakin poikia. Osa harrasti seksiäkin. En muista montaakaan, joka olisi ollut teini/lukioaikana täysin semmoinen, joka näytti, että ei ole mitään kokenut tai olisi voinut kokea. Oli nörttejäkin, mutta niissäkin piireissä oli tyttöjä.

En usko että tämä on totta. Tai ainakaan ne kiltimmät pojat eivät olleet siellä teidän bileissä. Niin moni kiltimpi poika elää kouluajat ilman, että yksikään tyttö edes kiinnittää huomiota koskaan

Vierailija
32/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat fiksulta mieheltä. Rohkeasti vaan baariin ja juttelemaan naisille, siitä se lähtee.

Kiitos.

Olen käynyt baareissa. Olen jopa jutellut siellä naisille useammin kuin kerran.

En vain osaa tehdä enempää. En osaa viedä keskustelua eteenpäin ja omat epävarmuudet sitten viimeistään saavat naisen etsimään parempaa seuraa. Baariympäristö ei ole tällaiselle kokemattomalle ja osaamattomalle se ominaisin ympäristö. Siellä pitäisi olla nopea ja osaava, kun mä haluaisin olla hidas ja tutustuva.

ap

Vierailija
33/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö pyynnöstä?

Vierailija
34/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tämä on totta. Tai ainakaan ne kiltimmät pojat eivät olleet siellä teidän bileissä. Niin moni kiltimpi poika elää kouluajat ilman, että yksikään tyttö edes kiinnittää huomiota koskaan

Mä en tiedä olinko kiltti, tylsä vai outo, mutta kävin silti välillä kotibileissä. En suudellut ketään, muutaman kerran tanssin hitaita Scorpionsin soidessa. Sitten kun mukaan tuli alkoholi, seurustelut ja seksi, niin ei mua enää noihin pippaloihin edes kutsuttu. Olin se outo tyyppi, joka luki kirjaa, kun muut olivat röökillä.

ap

Vierailija
35/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että Kuningatar Elisabet on reptiliaani?

No miten vitusa se muuten voisi vielä olla vallassa? Haloo, se on 93-vuotias! Et varmaan tiedä kuinka vanhoiksi liskot voi elää?

Vierailija
36/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Mikko, mutta et Mikko? En ole mukana.

Pitäiskö sun lukea vaikka pari kirjaa elämässäsi. Tunnut suhtautuvan asioihin hyvin kirjaimellisesti.

Vierailija
37/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- En ole teini-ikäinen

ap

Et sitten varmaan juttele naisille siellä baarissa?

Varmaan en ainakaan oikealla tavalla juttele.

ap

Vierailija
38/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö pyynnöstä?

Joka aamu D-vitamiinin ja multivitamiinin.

ap

Vierailija
39/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Olen käynyt baareissa. Olen jopa jutellut siellä naisille useammin kuin kerran.

En vain osaa tehdä enempää. En osaa viedä keskustelua eteenpäin ja omat epävarmuudet sitten viimeistään saavat naisen etsimään parempaa seuraa. Baariympäristö ei ole tällaiselle kokemattomalle ja osaamattomalle se ominaisin ympäristö. Siellä pitäisi olla nopea ja osaava, kun mä haluaisin olla hidas ja tutustuva.

ap

Harmi kun enää ei voi hakea puolisoa kirjeenvaihdon kautta. Oletko kokeillut chat tms treffejä? Veisit naisen vaikka kahville?

Vierailija
40/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kieliä? 

Matkusteletko yksin?

Oletko hakenut seuraa netistä?

Oletko koskaan yrittänyt kehittyä jossain asiassa vain ollaksesi mielenkiintoisempi, osataksesi jotain, mitä useimmat eivät osaa?

Miten suhtaudut ajatukseen kumppanista, jolle olisi hyvä catch elintasosi vuoksi, mutta jonka kanssa muutenkin synkkaisi, olisiko mahdoton ajatus? 

Millainen on naisihanteesi?