Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "Mikko", kysy mitä tahansa

Vierailija
26.10.2019 |

Taustaa: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

Sana on vapaa. Nyt on mahdollisuutesi selvittää osuivatko ennakkoluulosi oikeaan.

En ole jutun Mikko, mutta tilanteeni on melko lailla sama - ainakin tuon kokemattomuuden suhteen.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut näitä täältä ja yhteistä kaikille on, että eivät osaa arvostaa naisia. En ole pettynyt, jos ette koe koskaan naisen kosketusta. Se on kuitenkin teidän oma vikanne. Normaali mies seurustelee ja kokee seksiä jo teinistä alkaen.

Vierailija
102/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sunnuntaiaamuna vauva-palstalle hakemassa naista kokemattomana miehenä olet menetetty tapaus. Varmaan pelottavakin. Onko sulla edes kavereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
104/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta. En ikinä ottaisi kokematonta miestä. Tässä iässä en ala ketään opettamaan.

Vierailija
105/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä kanssasi treffeille. En paljasta sua tälle palstalle.

Vierailija
106/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin lähteä kanssasi treffeille. En paljasta sua tälle palstalle.

Kuulostaa kivalta. En silti usko.

ap

Vierailija
107/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 35-vuotias ja kokematon kannattaa keskittyä muihin juttuihin. Naista et tule saamaan.

Näin on. Naiset kyllä vähintäänkin aistii että jätkässä ei ole nyt kaikki kondiksessa, koska käytös on väkisinkin erilaista verrattuna kokeneisiin naisenkaatajiin. Ja epänormaalius laittaa naisen pakenemistilaan, koska massasta poikkeava mies vaikuttaa ns. creepyltä.

Vierailija
108/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut näitä täältä ja yhteistä kaikille on, että eivät osaa arvostaa naisia. En ole pettynyt, jos ette koe koskaan naisen kosketusta. Se on kuitenkin teidän oma vikanne. Normaali mies seurustelee ja kokee seksiä jo teinistä alkaen.

Ahaa, enpä tiennytkään, että ne karismaattiset panojormat arvostaa naisia. Luulin, että käyttävät naisia vain patjoinaan.

Vierailija
109/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, enpä tiennytkään, että ne karismaattiset panojormat arvostaa naisia. Luulin, että käyttävät naisia vain patjoinaan.

Juuri tuollaisia törkyturpia ja muiden halventajia naiset karttavat. Hyvästä syystä.

Vierailija
110/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on 35-vuotias ja kokematon kannattaa keskittyä muihin juttuihin. Naista et tule saamaan.

Näin on. Naiset kyllä vähintäänkin aistii että jätkässä ei ole nyt kaikki kondiksessa, koska käytös on väkisinkin erilaista verrattuna kokeneisiin naisenkaatajiin. Ja epänormaalius laittaa naisen pakenemistilaan, koska massasta poikkeava mies vaikuttaa ns. creepyltä.

Tämä on mulle sanottu.

ap

Vierailija
111/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Ap!

Herätit kiinnostuksen! Oon hieman alle 35-vuotias nainen, jolla on hyvin vähän ikäisekseen seurustelukokemusta. Ystäviä on paljonkin, mutta arjessa ei tutustu miehiin eikä koskaan ole ollut sellaista ystäväpiiriä tai tilannetta, jossa miehiin voisi tutustua rauhassa. Itsekin haluaisin tutustua siis ajan kanssa. Luonne on sillä tavalla ristiriitainen, että tutustuessa olen tosi ujo, jopa arka, mutta mun oikea luonne on vilkas, puhelias ja välitön, jonka seurassa voi olla oma itsensä. Oon aika tyttömäinen. Tutustuminen on tosi vaikeaa, niin ei ole helppoa päätyä suhteeseen. Pidän lukemisesta, mutta haaveena matkustella paljon. Oon tyytyväinen yksin, mutta välillä haaveilen salaa kivasta parisuhteesta, jossa kannustettaisiin toisiamme ja tehtäisiin yhdessä kaikkea kivaa. Sinut en ole täysin itseni kanssa, mutta oon tosi kiinnostunut psykologiasta, itsensä kehittämisestä yms... Tässä alan valmistautumaan iltaan Bridget Jonesin kera 😀

Vierailija
112/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Ap!

Herätit kiinnostuksen! Oon hieman alle 35-vuotias nainen, jolla on hyvin vähän ikäisekseen seurustelukokemusta. Ystäviä on paljonkin, mutta arjessa ei tutustu miehiin eikä koskaan ole ollut sellaista ystäväpiiriä tai tilannetta, jossa miehiin voisi tutustua rauhassa. Itsekin haluaisin tutustua siis ajan kanssa. Luonne on sillä tavalla ristiriitainen, että tutustuessa olen tosi ujo, jopa arka, mutta mun oikea luonne on vilkas, puhelias ja välitön, jonka seurassa voi olla oma itsensä. Oon aika tyttömäinen. Tutustuminen on tosi vaikeaa, niin ei ole helppoa päätyä suhteeseen. Pidän lukemisesta, mutta haaveena matkustella paljon. Oon tyytyväinen yksin, mutta välillä haaveilen salaa kivasta parisuhteesta, jossa kannustettaisiin toisiamme ja tehtäisiin yhdessä kaikkea kivaa. Sinut en ole täysin itseni kanssa, mutta oon tosi kiinnostunut psykologiasta, itsensä kehittämisestä yms... Tässä alan valmistautumaan iltaan Bridget Jonesin kera 😀

Hei. kiva että vastasit.

Mä en tykkää Bridget Jonesista, mutta silti on hienoa, että tykkää jostain. 

ap

Vierailija
113/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, Ap!

Hei. kiva että vastasit.

ap

Jep! Komppaan sitä, joka sanoi, että tärkeää tehdä oma elämä sellaseksi, että viihtyy ja musta tuntuu, että oon oopinu arvostamaan pikkuasioita ja tekemään omasta elämästä kivaa. Millasista elokuvista sä tykkäät?

Vierailija
114/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaisia törkyturpia ja muiden halventajia naiset karttavat. Hyvästä syystä.

No, ei muutakuin panojorman alle sitten vaan, hop hop! Älä tule itkemään, kun piti vain patjana!

En ole panojorma. Olen mikko.

ap

Vierailija
115/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, Ap!

Hei. kiva että vastasit.

ap

Jep! Komppaan sitä, joka sanoi, että tärkeää tehdä oma elämä sellaseksi, että viihtyy ja musta tuntuu, että oon oopinu arvostamaan pikkuasioita ja tekemään omasta elämästä kivaa. Millasista elokuvista sä tykkäät?

Klassikoista.

ap

Vierailija
116/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikoista.

ap[/quote]

Entisenä kokemattomana naisena väittäisin, että yks isoimmista ongelmista on omat epävarmuudet ja se, että asioita on ajatellut liikaa ja tosiaan on voinut tehdä itselle aikamoiset paineet. Mutta oikeesti sitten kaikki meneekin ihan hyvin, jos henkilö oikea. Eli toisaalta on saattanut ”ihan turhaan” soimata itseään tms. Ajatuksia?

Vierailija
117/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerran mitä vaan saa kysyä, niin mikset halunnut vaihtaa yhteystietoja mun kanssa?

Vierailija
118/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikoista.

ap

Entisenä kokemattomana naisena väittäisin, että yks isoimmista ongelmista on omat epävarmuudet ja se, että asioita on ajatellut liikaa ja tosiaan on voinut tehdä itselle aikamoiset paineet. Mutta oikeesti sitten kaikki meneekin ihan hyvin, jos henkilö oikea. Eli toisaalta on saattanut ”ihan turhaan” soimata itseään tms. Ajatuksia?

Minäkin olisin ollut kiinnostunut ihan vaan vaihtamaan ajatuksia vaikkapa s-postilla! Minä siis tuo sama, joka kyseli elokuvista yms. Nyt sulla olisi kaksikin naista kiinnostuneita ihan vaan tutustumaan 😀

Vierailija
119/119 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Pasille kuuluu?