Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "Mikko", kysy mitä tahansa

Vierailija
26.10.2019 |

Taustaa: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

Sana on vapaa. Nyt on mahdollisuutesi selvittää osuivatko ennakkoluulosi oikeaan.

En ole jutun Mikko, mutta tilanteeni on melko lailla sama - ainakin tuon kokemattomuuden suhteen.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveleitko tekeväsi jotain, johon rohkeutesi ei ole vielä riittänyt, mutta haaveilet asiasta silti?

Vierailija
42/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ulita kuuluu suomi24 sinkut -palstalle, ap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42:

ULINA*

Vierailija
44/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, vaikutat fiksulta mieheltä. Rohkeasti vaan baariin ja juttelemaan naisille, siitä se lähtee.

Kiitos.

Olen käynyt baareissa. Olen jopa jutellut siellä naisille useammin kuin kerran.

En vain osaa tehdä enempää. En osaa viedä keskustelua eteenpäin ja omat epävarmuudet sitten viimeistään saavat naisen etsimään parempaa seuraa. Baariympäristö ei ole tällaiselle kokemattomalle ja osaamattomalle se ominaisin ympäristö. Siellä pitäisi olla nopea ja osaava, kun mä haluaisin olla hidas ja tutustuva.

ap

Harmi kun enää ei voi hakea puolisoa kirjeenvaihdon kautta. Oletko kokeillut chat tms treffejä? Veisit naisen vaikka kahville?

En tiedä mitä ovat chat-treffit. Kai se nykyään on Tinder, joka hallitsee. Mä elättelen sellaista haavetta, että tutustuisin kaveruuden kautta pikkuhiljaa, mutta se ei tässä iässä ole kovinkaan helppoa enää. Jotenkin pitäisi päästä siitä pois mitä en osaa ja löytää se kohta missä olisin omimmillani.

ap

Vierailija
45/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kieliä? 

Matkusteletko yksin?

Oletko hakenut seuraa netistä?

Oletko koskaan yrittänyt kehittyä jossain asiassa vain ollaksesi mielenkiintoisempi, osataksesi jotain, mitä useimmat eivät osaa?

Miten suhtaudut ajatukseen kumppanista, jolle olisi hyvä catch elintasosi vuoksi, mutta jonka kanssa muutenkin synkkaisi, olisiko mahdoton ajatus? 

Millainen on naisihanteesi?

- Kyllä

- Joskus

- En oikeastaan. Olen yrittänyt kehittyä, mutta niissä päällimmäisenä motivaationa on kuitenkin ollut ennemmin oma kiinnostus asiaan kuin se miten muut minut näkisivät. 

- En ymmärrä kysymystä

- En osaa nimetä yhtä. Olen ihastunut ja ihailen monenlaisia naisia. Varmaan itsenäinen, elämäniloinen, spontaani voisivat olla hyvä alku.

ap

Vierailija
46/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveleitko tekeväsi jotain, johon rohkeutesi ei ole vielä riittänyt, mutta haaveilet asiasta silti?

Varmasti. Luulisin, että tämä on ihan normaali ilmiö ihmisten keskuudessa. Ei vain riitä aika, uskallus, raha tai aina on joku tekosyy. Pitäisi olla spontaanimpi, mutta on niin helppo palata vanhoihin kaavoihin ja siirtää haaveen toteuttamista eteenpäin, jonnekin kauas. 

ap

Vierailija
47/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ulita kuuluu suomi24 sinkut -palstalle, ap...

Katsoin sanakirjasta. Siellä ei ulinan kohdalla lukenut: vastaa kysymyksiin.

ap

Vierailija
48/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen naisen haluaisit? Luonne, ulkonäkö, koulutus, kiinnostuksen kohteet, arvot, haaveet unelmat?

t. koskaan seurustelematon N27

Vierailija
49/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen naisen haluaisit? Luonne, ulkonäkö, koulutus, kiinnostuksen kohteet, arvot, haaveet unelmat?

t. koskaan seurustelematon N27

Nämä ovat hirveän vaikeita kysymyksiä, kun ei ole kokemusta. Voin mennä vain mielikuvien ja muutaman kohtaamisen mukanaan tuomien murusten perusteella. 

Mä olen pitänyt kiehtovina ujoja naisia, mutta myös erittäin ulospäinsuuntautuneita naisia. Olen viehättynyt punapäistä, lyhyistä, pitkistä, blondeista. 

Kai se mikä kaikille näille naisille on ollut yhteistä on se, että he ovat selvästi sinut itsensä kanssa. He eivät myöskään vain kävele suojatien yli vaan saattavat hypähdellä valkoiselta viivalta toiselle. He ovat yhtä kotonaan lukemassa kirjaa kuin suurkaupungin vilinässä.

Sori, tämä oli huono vastaus, mutta en osaa paremmin tiivistää.

ap

Vierailija
50/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkonäkö sulle jotenkin iso este?

Haluatko muutosta niin paljon, että olisit valmis tekemään vaikeankin tuntuisia asioita sen eteen?

Vierailija
51/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa, on pakko hankkia. Vaikka palveluntarjoajilta.

Vierailija
52/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaisiko sua fyysisen läheisyyden kokeminen ensimmäistä kertaa?

Ajatteletko, että haluaisit ihastua ja rakastua, vai jos kiinnostunut nainen ilmaantuisi jostain, kokeilisitko hänen kanssaan pelkästä uteliaisuudesta vaikka hän ei vetoaisi sinuun sen kummemmin?

Vierailija
53/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko muutosta niin paljon, että olisit valmis tekemään vaikeankin tuntuisia asioita sen eteen?

Tarkoitatko mun ulkonäköä?

Mä en tiedä haluanko muutosta. Olen melko tottunut tähän vallitsevaan tilanteeseen. Haluaisin kokeilla ja, jos se olisi kivaa, niin tietenkin jatkaa sitä. Toisaalta en tiedä miten paljon pettymyksiä ja torjumisia olisin valmis kestämään. Tähän ikään mennessä on ladannut seurusteluun ja seksiin niin paljon odotuksia, että kynnys on kasvanut ehkä liian isoksi ja korkeaksi. Jos voisin edetä hitaasti niin toki lähtisin, mutta jos oletetaan, että hyppään tuntemattomaan niin sitten ehkä en.

ap

Vierailija
54/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "parempi Mikko"?

Vierailija
55/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että haluaisit ihastua ja rakastua, vai jos kiinnostunut nainen ilmaantuisi jostain, kokeilisitko hänen kanssaan pelkästä uteliaisuudesta vaikka hän ei vetoaisi sinuun sen kummemmin?

Totta hemmetissä pelottaisi. Pelkäisin omaa osaamistani, omaa kelpaamistani, toisen reaktiota ja montaa muuta asiaa. 

Mulla ei ole hirveästi kokemusta naisten kanssa toimimisesta. En oikeastaan koskaan ole omannut naispuoleisia kavereita. Eli jo kaikki interaktio naisen kanssa, vähemmänkin intiimillä tasolla olisi mulle askel, jota en ole ottanut aikaisemmin. En silti näe, että lähtisin menemään pidemmälle ihmisen kanssa, joka ei ole minun tyyppiseni tai ihmisen kanssa, joka ei tunne minuun suurta kiinnostusta. En ole niin epätoivoinen.

ap

Vierailija
56/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä haluanko muutosta. Olen melko tottunut tähän vallitsevaan tilanteeseen. Haluaisin kokeilla ja, jos se olisi kivaa, niin tietenkin jatkaa sitä. Toisaalta en tiedä miten paljon pettymyksiä ja torjumisia olisin valmis kestämään. Tähän ikään mennessä on ladannut seurusteluun ja seksiin niin paljon odotuksia, että kynnys on kasvanut ehkä liian isoksi ja korkeaksi. Jos voisin edetä hitaasti niin toki lähtisin, mutta jos oletetaan, että hyppään tuntemattomaan niin sitten ehkä en.

ap

Jep, sun.

Onko sulla tai onko ollut naispuolisia ystäviä missään vaiheessa? Onko naisten kanssa vuorovaikuttaminen sulle ihan normaalia ja luontevaa?

Vierailija
57/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "parempi Mikko"?

En ole millään tavalla ketään parempi. Olen oma itseni ja se oma itseni sattuu olemaan kokematon, yli 30-vuotias mies. Muuten normaali, keskiarvoihminen, joka kulkee kadulla kenenkään huomaamatta, mutta en vain ole ikinä seurustellut tai seksiä harrastanut.

ap

Vierailija
58/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jep, sun.

Onko sulla tai onko ollut naispuolisia ystäviä missään vaiheessa? Onko naisten kanssa vuorovaikuttaminen sulle ihan normaalia ja luontevaa?

En osaa omaa ulkonäköäni arvostella. Varmaan keskiarvomies olen. Urheilen, käyn parturissa ja harvoin kukaan kadulla sylkee päälleni. 

Ei hirveästi naispuolisia ystäviä. Tuttuja lähinnä. Vuorovaikutan ihmisten kanssa samalla lailla oli hän mies tai nainen. Tai ainakin pyrin siihen. Ongelma tulee, jos nainen on mielestäni kiinnostava tai tilanne sellainen, jossa pitäisi sanoa muutakin kuin viime viikon säätiedot.

ap

Vierailija
59/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä pelottaisi. Pelkäisin omaa osaamistani, omaa kelpaamistani, toisen reaktiota ja montaa muuta asiaa. 

Mulla ei ole hirveästi kokemusta naisten kanssa toimimisesta. En oikeastaan koskaan ole omannut naispuoleisia kavereita. Eli jo kaikki interaktio naisen kanssa, vähemmänkin intiimillä tasolla olisi mulle askel, jota en ole ottanut aikaisemmin. En silti näe, että lähtisin menemään pidemmälle ihmisen kanssa, joka ei ole minun tyyppiseni tai ihmisen kanssa, joka ei tunne minuun suurta kiinnostusta. En ole niin epätoivoinen.

ap

(: oletko sä romantikko? Ei sitä yleisesti ottaen pidetä epätoivoisena että säädetään ilman syvällisempää kiinnostusta.

Vaikutat kivalta. Jos haluat kokeilla ihan vaan juttelemista turvallisesti internetin yli niin mulla on aikaa, ljmucz9uea@inbox-me.top

Isotkin muutokset alkaa pienistä askelista. En ole vaarallinen tai uhkaava.

Vierailija
60/119 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

(: oletko sä romantikko? Ei sitä yleisesti ottaen pidetä epätoivoisena että säädetään ilman syvällisempää kiinnostusta.

Vaikutat kivalta. Jos haluat kokeilla ihan vaan juttelemista turvallisesti internetin yli niin mulla on aikaa, ljmucz9uea@inbox-me.top

Isotkin muutokset alkaa pienistä askelista. En ole vaarallinen tai uhkaava.

Varmaan olen romantikko, mutta luulen, että tämä on yleistä kokemattomien keskuudessa. Emme tiedä miten asiat oikeasti menee, joten perustamme mielikuvamme elokuviin, kirjoihin ja kuvitelmiin. Ehkä tämä on osa sitä, miksi emme etene: olemme kuvitelmiemme vankeja.

Otin sähköpostiosoitteesi ylös, mutta saa täälläkin jatkaa keskustelua.

ap