Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset käyttävät lättäpohjakenkiä? Korkokengät olisivat PALJON kauniimmat.

Vierailija
26.10.2019 |

Pitkät kävelylenkit, urheilu jne on asia erikseen. Silloin tarkoitukseen sopivat kengät kuten lenkkarit ovat paikallaan. Mutta noin muuten: miksi korkkarien käyttäjät ovat niin harvassa?

Kommentit (304)

Vierailija
21/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin korkkarit olivat miesten kenkiä.

En halua omia miesten juttuja enkä pukeutua kovin maskuliinisesti.

Vierailija
22/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin nyt ma-aamusta kaivaa korkkarit jalkaan, kun lähden klo7.30 tarpomaan parin metsäreitin kautta töihin, todnäk sateessa ja mittarin näyttäessä joko pakkasta tai +2.

Ja käyttää niitä myös töissä, kun naperoiden perässä painan ja hiekkalaatikolla olen.

Kiitti ap, ratkaisit kenkäongelmani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kokeillut itse käyttää korkokenkiä? Jos et niin kokeile.

Olen todellakin :)

Vierailija
24/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei suomessa ole kauheasti mitään sivistyneistönaisia tai sellaisia. 99% omaa työläistaustan. 

Onhan Suomessa naisilla esim. paksut nilkat verrattuna moniin muihin eurooppalaisiin naisiin. 

Kyllä, on paksut nilkat ja hyvät, tukevat jalat joilla tarpoa kinoksissa, metsissä ja pelloilla!

Vierailija
25/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri lääkäri sanoi, ettei niitä kannata käyttää.

Jep, korkkarimimmit saisi itse maksaa vaivaisenluuleikkauksensa.

Miksei ne miehet, jotka vaativat mimmeiltä korkkareiden käyttämistä?

Vierailija
26/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alunperin korkkarit olivat miesten kenkiä.

En halua omia miesten juttuja enkä pukeutua kovin maskuliinisesti.

Otaksun sinun olevan nainen. - Onneksi naisena voit valita myös enemmän ja vähemmän naisellisiia niin vaatteia kuin kenkiä. - Vaan miten miehen, joka ei pidä  "maskuliinisista" vaatteista saati kengistä tulisi laittaa päälleen, että hänet valinnoistaan huolimata voitaisiin edelleen pitää vakavasti otettavana miehenä, ilman ajatusta siiä, etä mies  haluais olla sen kummemmin muuoin nainen?

Vierailija
27/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy tasan naiset vaativat miehiltä pituutta ja miehet naisilta korkkareiden käyttöä.... "Hmm" 

Vierailija
28/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlissa joo, mutta ei tuolla sateessa ja kohta luokassa.

Kyllä korkeakantaisilla ei kastu märässä ja loskassa mutta haisevat lenkkarit ovat aina märkinä.

Yrittäiskö ne näyttää sporttisilta?

Käytän aina korkeakantaisia kenkiä,korkkarit on outo nimitys.

Jos on persjalkanen jolla tossut tai lenkkarit niin on hirveä ilmetys,mutta perse näyttää jättimäiseltä,siihen kai pyritään tällä kengänpohjavillityksellä.

Vierailija
29/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ukot varmaan pistoolin piippua ohimolla pidä vaatiessaan🤗

Vierailija
30/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit on hyvin feminiiniset kengät. Suurinosa suomalaisista naisista on hyvin maskuliinisia kävelytyyliltään ja kehonkieleltään. Sellainen nainen jos laittaisi korkkarit jalkaan niin se olisi mies korkkareilla silloin. On vielä joitakin vähän vanhempia naisia kenellä on se feminiininen energia tallella, mutta heitä ei ole paljoa. Venäläisillä naisilla on feminiinistä energiaa. Se näkyy terveenä ylpeytänä ''olen nainen ja seksikäs''. Kävelevät siks saks tyyliin ja hymyilevät. Ottavat katsekontaktia. Ihan viatonta pikku flirttiä. Mitään ei tarvitse tapahtua. Piristää molempien päivää. Korkkarin kopina kääntää automaattisesti päitä. Kun kuulen sen äänen alan etsimään mistä se kuuluu. Eräänlainen mating call. Korkkarin kopina erittää aivoissa adrenaliinia samalla tavalla miten ennen sodassa soitettiin rumpuja.

Vierailija
31/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengät vaativat hyvää itsetuntoa. 

Herättää väistämättä huomiota. 

Vierailija
32/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän matalia korkkareita, paras korko mulle on 3,5cm, sen yli niin on hankala kävellä. Ja aika hupaisaa on 99% kun katselee naisia niillä 10cm piikkikoroilla keikkumassa. Mulla on vaihtelevasti kenkiä jalassa, on tasapohjaisia, on korolla jne.

Vierailija
33/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat keskimäärin tyylitöntä outdoor-porukkaa. Esimerkiksi Itä-Euroopassa ei tulisi kysymykseen tuollainen miesmäinen pukeutuminen.

Vierailija
34/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan ilmankin jo amatsooniksi

Vierailija
35/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu millaisia kenkiä naiset käyttää.En mä ainakaan käy tuolla ulkona miehiä miellyttämässä.

Vierailija
36/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset ovat keskimäärin tyylitöntä outdoor-porukkaa. Esimerkiksi Itä-Euroopassa ei tulisi kysymykseen tuollainen miesmäinen pukeutuminen.

Ja tyytyväisiä sellaisia, täällä ei tarvitse keikistellä miehiä varten vaan naiset saavat pukeutua kuten haluavat. Tervemenoa sinne Itä-Eurooppaan ihastelemaan paikallisia!

Vierailija
37/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän matalia korkkareita, paras korko mulle on 3,5cm, sen yli niin on hankala kävellä. Ja aika hupaisaa on 99% kun katselee naisia niillä 10cm piikkikoroilla keikkumassa. Mulla on vaihtelevasti kenkiä jalassa, on tasapohjaisia, on korolla jne.

Oi mamii... istuta mut tuoliin ja näytä sun muuvit.

Vierailija
38/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä, mutta korkkareiden kanssa saan kuulla olevani sitten "liian pitkä nainen" jo näin 175 senttisenä. Se kopina ei ole toimistolla avokonttorissa mitenkään kauhean mieltä ylentävä, häiritsee varmasti kollegoitani, joten töissä vaihdan yleensä toisen sisäkengät.

Suomen olot vaan ovat vähän sellaiset, että korkkariaikaa ei kauheasti ole. Mulla on harrastuksissa mennyt nilkat yli ja revennyt nivelsiteet kummastakin, joten tyhmiä riskejä en ota kenkävalinnoissa. Eli korkkarit sopii kivalle kelille niihin päivin, kun ei ole pitkiä kävelymatkoja töissä tai töiden jälkeen tiedossa.

Vierailija
39/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woman or Dudette? kirjoitti:

Korkkarit on hyvin feminiiniset kengät. Suurinosa suomalaisista naisista on hyvin maskuliinisia kävelytyyliltään ja kehonkieleltään. Sellainen nainen jos laittaisi korkkarit jalkaan niin se olisi mies korkkareilla silloin. On vielä joitakin vähän vanhempia naisia kenellä on se feminiininen energia tallella, mutta heitä ei ole paljoa. Venäläisillä naisilla on feminiinistä energiaa. Se näkyy terveenä ylpeytänä ''olen nainen ja seksikäs''. Kävelevät siks saks tyyliin ja hymyilevät. Ottavat katsekontaktia. Ihan viatonta pikku flirttiä. Mitään ei tarvitse tapahtua. Piristää molempien päivää. Korkkarin kopina kääntää automaattisesti päitä. Kun kuulen sen äänen alan etsimään mistä se kuuluu. Eräänlainen mating call. Korkkarin kopina erittää aivoissa adrenaliinia samalla tavalla miten ennen sodassa soitettiin rumpuja.

Olen puoleksi suomalainen ja puoleksi venäläinen, nyt hävettää molempia puolia. Kamala stereotypia, etkö tunne venäläisiä?

Vierailija
40/304 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi katselet suomalaisia naisia, kun muualla naiset ovat naisellisempia? Muuta vaikka Ranskaan tai Italiaan, niin ei tarvitse täällä nyyhkiä.

Ja sielläkin, jos joutuvat kävelemään pitkiä matkoja heittävät tossutt jalkaan. Ja vaihtavat korkkarit määränpäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän