Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla on ihan uskomaton vaimo, hänen täytyy tehdä jotain oikein; mutta mitä?

Vierailija
06.08.2026 |

Rakastava, lempeä, pehmeä, näyttää feminiinistä puoltaan, pitää miehestään huolta, tykkää laittaa kotia kauniiksi, luottaa mieheensä. Ei nalkuta eikä valita. 

Mistä tuollaisia naisia löytää? Mitä kaverillani on että nainen on noin tyytyväinen? 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä hän sitten tuo myös siihen suhteeseen kaikkea hyvää, että suhde on hyvä ja vaimo tyytyväinen.

Vierailija
2/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kaverisi on rikas, fiksu ja hyväluonteinen. Hyvännäköinenkin, käy töissä, pitää huolta itsestään ja läheisistään eikä käytä päihteitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kaveri, miten paljon olet kyylännyt hänen vaimoaan ja seuraillut tekemisiä? 

Vierailija
4/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kaveri, miten paljon olet kyylännyt hänen vaimoaan ja seuraillut tekemisiä? 

Sillä mitään kaveria ole. 

Vierailija
5/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut kaverin vaimoon? Kiva.

Vierailija
6/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan hyvä mies. Tekee oman osansa kotitöistä, ja kantaa vastuuta. Huomioi puolisonsa ja tämän tarpeet. On vaimolleen hyvää seuraa. 

Vierailija
7/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika varma, että tämä sama aloittaja, joka tässä ihastelee lempeyttä, pehmeyttä ja femiinisyyttä, tekee seuraavaksi aloituksen, jossa pilkkaa akkojen hömoötyksiä ja ihmettelee, miksi naiset eivät voisi olla niin kuin miehet.

Vierailija
8/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaimoaan hyvänä kaikin tavoin, aina. Naiset ovat resiprookkisia, heijastavat sitä, mitä mies suhteeseen tuo.

Vierailija
9/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se näyttää miehelleen "feminiinistä puoltaan"- mitä ikinä se tarkoittaakaan- niin mistä ap sen tietää? Asentanut kamerat kaverin kotiin? Oksettava kyylä. 

Vierailija
10/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli ensimmäisenä mieleen, että vaimolla on rakastavat ja arvostavat vanhemmat ja hyvä kasvatus. Mutta ei välttämättä. Ei naisen hyvä käytös ja arvot johdu siitä mitä mies hänelle antaa. On sellaiset arvot, että haluaa ja antaa ympärilleen miellyttävää ilmapiiriä. 

Vierailija
11/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla nainen laittaa kotia kauniiksi? Onko hän ostanut sinne verhot, matot ja sohvatyynyt vai onko hän itse remontoinut asunnon? Sitten kiinnostaa sekin, kenen rahalla nainen on nuo tehnyt. Palstan mukaan miehiä ei kiinnosta em. asiat, joten nainen on ilmeisesti maksanut ne yksin ja kiitokseksi hän saa kuunnella miehensä valitusta rahan tuhlauksesta.

Vierailija
12/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on varmaan hyvä mies. Tekee oman osansa kotitöistä, ja kantaa vastuuta. Huomioi puolisonsa ja tämän tarpeet. On vaimolleen hyvää seuraa. 

Väärä vastaus!

Kun vaimo hoitaa ne kotityöt säntillisesti, on miehen helpompi keskittyä asioihin, joilla lisätä perheen hyvinvointia. Sun ehdottama sukupuolineutraali liitto on helpompi toteuttaa esim. homosuhtessa.

Vierailija
13/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa on aina kaksi ihmistä, jossa kommunikaatio on tärkeässä asemassa. Varmaan he pystyvät hyvin käsittelemään asioita, jotta molemmilla on turvallista olla. Itse ajattelen, että jos suhteelta odottaa sitä, että toinen ei valita, niin kuitenkin niiden haasteiden jälkeen se suhde voi vahvistua entisestään, jos kaksi ihmistä pystyy ottamaan vastuuta itsestään. Aina se kuitenkin tarvitsee kaksi ihmistä, ei sitä, että odottaa vain toisesta muutosta.

Vierailija
14/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus!

Kun vaimo hoitaa ne kotityöt säntillisesti, on miehen helpompi keskittyä asioihin, joilla lisätä perheen hyvinvointia. Sun ehdottama sukupuolineutraali liitto on helpompi toteuttaa esim. homosuhtessa.

Kerro lisää noista asioista, joilla mies lisää perheen hyvinvointia. Älä kirjoita palkkatöistä, koska naisetkin tekevät niitä.

Vierailija
15/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin kaverisi on rikas, fiksu ja hyväluonteinen. Hyvännäköinenkin, käy töissä, pitää huolta itsestään ja läheisistään eikä käytä päihteitä? 

Minä olen kutakuinkin tuollainen vaimo, äiti ja mummu. Mieheni on minun mielestäni komea vielä 6 kymppisenäkin. Olimme työttömiä, kun tapasimme. Tahoillamme vielä yksinhuoltajia. Nykyään vakityöt ja omaisuutta ja lapsiakin siunautunut. Pointti: minä tienaan hieman enemmän kuin mieheni. Ennenkaikkea, rakkautemme on ehdoton.

Vierailija
16/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitustasi, herää jo todellisuuteen. Saduissa on prinssejä ja prinsessoja, todellisuudessa tuo vaimo on 100kg tatuoitus kotipeikko.

Vierailija
17/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kaverilta. Voisi olettaa, että kaveri on osallistuva, jolloin vaimolla ei ole tarve nalkuttaa. 

Vierailija
18/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaimoaan hyvänä kaikin tavoin, aina. Naiset ovat resiprookkisia, heijastavat sitä, mitä mies suhteeseen tuo.

Vastavuoroisia. Ensin kohtelevat miestä niin kuin haluaisivat itseään kohdeltavan, ja jos se ei toimi (eli mies on silti törkeä), mies saa takas samaa kohtelua, mitä tarjoaa naiselle.

Vierailija
19/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo vähän kiinnostelee? 

Vierailija
20/63 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus!

Millä asioilla mies edistää perheen hyvinvointia? Yhtään esimerkkiä ei mainittu. Eikö tullut mitään mieleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan