Miksi suomalaiset naiset käyttävät lättäpohjakenkiä? Korkokengät olisivat PALJON kauniimmat.
Pitkät kävelylenkit, urheilu jne on asia erikseen. Silloin tarkoitukseen sopivat kengät kuten lenkkarit ovat paikallaan. Mutta noin muuten: miksi korkkarien käyttäjät ovat niin harvassa?
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Woman or Dudette? kirjoitti:
Korkkarit on hyvin feminiiniset kengät. Suurinosa suomalaisista naisista on hyvin maskuliinisia kävelytyyliltään ja kehonkieleltään. Sellainen nainen jos laittaisi korkkarit jalkaan niin se olisi mies korkkareilla silloin. On vielä joitakin vähän vanhempia naisia kenellä on se feminiininen energia tallella, mutta heitä ei ole paljoa. Venäläisillä naisilla on feminiinistä energiaa. Se näkyy terveenä ylpeytänä ''olen nainen ja seksikäs''. Kävelevät siks saks tyyliin ja hymyilevät. Ottavat katsekontaktia. Ihan viatonta pikku flirttiä. Mitään ei tarvitse tapahtua. Piristää molempien päivää. Korkkarin kopina kääntää automaattisesti päitä. Kun kuulen sen äänen alan etsimään mistä se kuuluu. Eräänlainen mating call. Korkkarin kopina erittää aivoissa adrenaliinia samalla tavalla miten ennen sodassa soitettiin rumpuja.
Olen puoleksi suomalainen ja puoleksi venäläinen, nyt hävettää molempia puolia. Kamala stereotypia, etkö tunne venäläisiä?
Kyse ei ole siitä mitä tai ketä tunnen vaan mitä näen ja mitä näen me likeyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat keskimäärin tyylitöntä outdoor-porukkaa. Esimerkiksi Itä-Euroopassa ei tulisi kysymykseen tuollainen miesmäinen pukeutuminen.
Tämän takia mulla on pohjoismainen outdoor-mies. Saa olla rauhassa savunhajuinen ja tukka takussa, ja aina kelpaa saamaan makuupussiin peuhaamaan. Muuhun en tyytyisi, kyllä intohimot pitää jakaa.
Vierailija kirjoitti:
No, ei suomessa ole kauheasti mitään sivistyneistönaisia tai sellaisia. 99% omaa työläistaustan.
Onhan Suomessa naisilla esim. paksut nilkat verrattuna moniin muihin eurooppalaisiin naisiin.
Paksut nilkat ja vaaleat ihokarvat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näyttää kauniilta?
Aika oleellinen kysymys. Ei ne korkkarit ketään kauniiksi edes tee ja kuka miettii päivittäisessä pukeutumisessaan onko ne jonkun avlaisen mielestä kauniit vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat keskimäärin tyylitöntä outdoor-porukkaa. Esimerkiksi Itä-Euroopassa ei tulisi kysymykseen tuollainen miesmäinen pukeutuminen.
Tämän takia mulla on pohjoismainen outdoor-mies. Saa olla rauhassa savunhajuinen ja tukka takussa, ja aina kelpaa saamaan makuupussiin peuhaamaan. Muuhun en tyytyisi, kyllä intohimot pitää jakaa.
Pesettekö aamuisin hampaat kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkkarit on hyvin feminiiniset kengät. Suurinosa suomalaisista naisista on hyvin maskuliinisia kävelytyyliltään ja kehonkieleltään. Sellainen nainen jos laittaisi korkkarit jalkaan niin se olisi mies korkkareilla silloin. On vielä joitakin vähän vanhempia naisia kenellä on se feminiininen energia tallella, mutta heitä ei ole paljoa. Venäläisillä naisilla on feminiinistä energiaa. Se näkyy terveenä ylpeytänä ''olen nainen ja seksikäs''. Kävelevät siks saks tyyliin ja hymyilevät. Ottavat katsekontaktia. Ihan viatonta pikku flirttiä. Mitään ei tarvitse tapahtua. Piristää molempien päivää. Korkkarin kopina kääntää automaattisesti päitä. Kun kuulen sen äänen alan etsimään mistä se kuuluu. Eräänlainen mating call. Korkkarin kopina erittää aivoissa adrenaliinia samalla tavalla miten ennen sodassa soitettiin rumpuja.
Olen puoleksi suomalainen ja puoleksi venäläinen, nyt hävettää molempia puolia. Kamala stereotypia, etkö tunne venäläisiä?
Et huomaa niitä ohi käveleviä venäläisiä naisia, jotka käyttävät matalakantaisia kenkiä. Ok. Älä pistä meitä kaikkia samaan pakettiin, tuo on loukkaavaa.
Käytän kyllä aina töissä ja työmatkalla. Ehkä näet minut vapaa-ajalla lenkkareissa kaupassa tai koiralenkillä. Jalat ja selkä kaipaavat erilaisia asentoja voidakseen hyvin.
Olen kyllä täysin kotonani korkokengissä ja saapikkaissa. Mutta ostan VAIN hyvälestisiä nahkakenkiä.
Ja olen sirosäärinen ja jalkainen. Käytän, koska koen oloni silloin hyväksi, näyttäväksi ja vahvaksi. Ja pidän korkokengillä kävelystä.
Ja olen ihan suomalainen.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö aamuisin hampaat kuitenkin?
Riippuu päivästä. Roadtripillä se saatetaan korvata purkalla. Nyt voit yökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et huomaa niitä ohi käveleviä venäläisiä naisia, jotka käyttävät matalakantaisia kenkiä. Ok. Älä pistä meitä kaikkia samaan pakettiin, tuo on loukkaavaa.
Olet laimentanut veresi ja asunut ehkä koko ikäsi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri lääkäri sanoi, ettei niitä kannata käyttää.
Jep, korkkarimimmit saisi itse maksaa vaivaisenluuleikkauksensa.
Miksei ne miehet, jotka vaativat mimmeiltä korkkareiden käyttämistä?
Ei käy tasan naiset vaativat miehiltä pituutta ja miehet naisilta korkkareiden käyttöä.... "Hmm"
Sinänsä naurettavaa, itketään omaa lyhyyttä ja silti vaaditaan naista käyttämään korkokenkiä. Sittenhän te poikaparat vasta hobiteilta näyttäisittekin, jos naiset alkaisivat sankoin joukoin kavuta 10-senttisten korkojen päälle.
No ainakaan Tampereella ei voi enää juuri korkkareissa kävellä muuten kun sisätiloissa. Joka katu on avattu ratikkatyömaaksi, ja osassa kaduista on esillä hiekkatie, jopa keskustassa. On aika vaikeaa lenkkareillakin, kun on niin epätasaista.
Olisi kiinnostava tietää, missä ap asuu ja missä hän ylipäätään kävelee. Jos menee työpaikasta suoraan parkkihalliin ja autoon, sitten kotona suoraan autotallin kautta sisälle, silloin varmaan voikin olla koko päivän korkkareilla. Mutta julkisessa liikenteessä ja kävellessä ei niillä kovin pitkälle pötkitä.
Naisen ei ole muuten aina pakko pukeutua "kauniisti", vaan saa käyttää myös mukavia vaatteita joissa on helppo liikkua. Nainen ei ole mikään koriste-esine, vaan ihminen jolla on omatkin tarpeet.
Ap, tilaa verkkokaupasta korkkarit. Voit katsella niitä kotona niin paljon kuin haluat. Jos hankit itsellesi sopivat, voit myös tepsutella niissä niin paljon kuin sielu sietää.
Problem solved.
Korkkarin kopina kääntää automaattisesti päitä. Kun kuulen sen äänen alan etsimään mistä se kuuluu. Eräänlainen mating call. Korkkarin kopina erittää aivoissa adrenaliinia samalla tavalla miten ennen sodassa soitettiin rumpuja.
Tässäpä tulikin tärkeimmät syyt, miksi en käytä korkokenkiä. En kaipaa idioottien kyyläystä ja lähetely-yrityksiä.
Tuosta korkkarit miehelle, jos koko 46 mahtuu, ja lienee niillä muutakin Risto Runkulle sopivaa.
Kummallisia kommentteja täällä. Itse kyllä pidän korkokengistä, mutta en mistään 10 cm piikkikoroista mitä moni varmaan kuvittelee tällä aloituksella tarkoitettavan. Ostan aina Vagabondilta mukavia ja käytännöllisiä nilkkureita eikä ne rasita jalkaa yhtään. Esim. tämän tyyliset on minulla ihan arkikäytössä koko syksyn https://www.kookenka.fi/media/catalog/product/cache/1/image_lst_eaff4a7…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veri on veri, se ei muutu. Suurimman osan olen asunut Suomessa, ja tosi kyllästynyt näihin kuvitelmiin venäläisistä naisista koriste-esineinä. Tyyli on erilainen, mutta ei miesten huomio ole kaiken tavoite.
Minä tykkäisin siitä että kaikilla miehillä olisi pitkät hiukset sekä parta. En kuitenkaan tee aloitusta, jossa purnaan asian takia. Winkwink, ap.
Käytän paljon korkkareita. Pitää valita laadukkaat ja omaan jalkaan sopiva Lesti. Niillä voi ajaa autoa, kävellä ihan tarpeeksi, ja vaikka juosta tarvittaessa.
N51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veri on veri, se ei muutu. Suurimman osan olen asunut Suomessa, ja tosi kyllästynyt näihin kuvitelmiin venäläisistä naisista koriste-esineinä. Tyyli on erilainen, mutta ei miesten huomio ole kaiken tavoite.
En mä sanonutkaan että miesten huomio olisi päätavoite vaan että osaavat ottaa vastaan huomiota. Sanoin vaan että venäläisillä naisilla on paljon feminiinistä energiaa. En tarkoittanut mitään pahaa. Enemmänkin kehuin.
Korkokengät ovat, no ruma keksintö. Nainen voi olla kaunis, hyvä ja uskottava ihan lättäkengissäkin.