Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on kyllä tosi epäreilua:

Vierailija
06.08.2026 |

Seurakunta on lähettänyt tänä vuonna 50 v täyttäneille kutsun osallistua ilmaiseen perinnepurjelaivaristeilyyn lähivesillä, tapahtumapäivä tässä kohtapuoliin.

Mutta seuraavalle muistettavalle ikäryhmälle - oliko se nyt 60 vai 65 vuotta ja 70 vuotta, niin heille järkättiin vain jossain leirikeskuksessa kahvitukset, joihin sai sitten osallistua jos halusi ja kuljetus leirikeskukseen  ilmainen bussikuljetus.

No, mut siis. Oliko sitä tullut vaikka purjehdukselle lähdettyä iäkkäämmänkin. Kyllä on epäreiluus huipussaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saa edes kahvia.

Vierailija
2/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä. Kaikkein epäreiluimmat ihmiset ovat seirakuntahommissa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei seurakunta muistanut mitenkään. 

Vierailija
4/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle srk laittoi kortin ja siellä välissä oli lappu, jossa kerrottiin puh numero, jos haluaa keskusteluapua. Kyllähän se ikääntyminen tietysti mieltä madaltaa. 

Vierailija
5/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl epistä

Vierailija
6/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aattele, siellä paatilla ei sitte voi ottaa etäisyyttä jos vaikka ei se veisaaminen ja papin puheet niin kiinostaiskaan. Leirikeskuksessa voi mennä vähän omille teilleen. Nää kahvitukset ja purjehdukset siis seurakunnan jäseninä oleville synttärisankareille.

Vierailija
7/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan miten muistetaan helmikuussa kun täytän 50. En usko että kaupungin tai seurakunnan puolesta mitenkään 

Vierailija
8/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle srk laittoi kortin ja siellä välissä oli lappu, jossa kerrottiin puh numero, jos haluaa keskusteluapua. Kyllähän se ikääntyminen tietysti mieltä madaltaa. 

Oot varmaan Helsingistä? Kyllähän täällä olo mieltä vetää alaspäin, kun ei näin vanhempana tiedä kaupassa käydessä ryöstetäänkö vai huijataanko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän