Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen ihmisen hullu ihastuminen

Vierailija
22.10.2019 |

Pakko kertoa jollekin, kerron siis teille rakkaat av-kamut. Olen vahvasti keski-ikäinen äiti-ihminen, elän tasaista, mukavaa perhe-elämää - ja nyt yhtäkkiä olen korviani myöten ihastunut arkielämässä vastaan tulleeseen ihmisen.

Kohde ei tiedä, eikä hänellä varmaankaan ole mitään kiinnostusta minua kohtaan, joten tämä on äärimmäisen viatonta. Silti on syntinen olo, kun ajatukset pyörii tässä ihmisessä. Pelkään paljastavani tunteeni, kun en osaa enää olla luontevasti hänen lähellään.

Tämä on aivan hullua. Ihanaa ja kamalaa. Ihan kuin teininä :) Olen viimeksi ollut tällaisessa mielentilassa ehkä 20 vuotta sitten.

Onko muille käynyt näin? Menikö tunne vain ohi vai lähtikö siitä liikkeelle joku isompi kriisi tai mullistus elämässä?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan yhdeltä naiselta, joka haastatteli miestäni työn vuoksi alan lehteen. Mieheni oli tuskastunut, koska haastattelu kesti ja kesti ja otti kuviakin ison määrän.

Mieheni tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa, joten ei ole ihme, että moni ihastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tämä on todella ahdistavaa ja rasittavaa, että jatkuvasti kaikki ihastuvat minuun ja haluaisivat seksiä kanssani ja jopa yrittäneet uhaten saada minusta enemmän kuin pelkän ystävyyden, joka tuollaisessa tapauksessa lopetettava kokonaan eli tylyttää. Minulla on oma perhe, joka on minulle maailman tärkein asia ja kaikki, jotka yrittävät hajottaa perheeni ovat minusta vastenmielisiä.

Miettikää nyt siinä millaisia ajatuksia tyrkyt aiheuttaa. Pysytään asiallisella ja ystävällisellä öinjalla ja jos et siihen kykene, niin ei olla missään tekemisissä.

Vierailija
44/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada avautua jonnekin ja tämä ketju saa kelvata! Olen ap:n kaltainen ja ihastunut työkuvioissa tapaamani mieheen. Olemme nähneet vain yhdessä tapahtumassa ja siellä oli "jotain", mutta ei kuitenkaan mitään oikeasti. Työmme ei käytännössä liity mitenkään toisiinsa, mutta tänään eilen keksin asian, josta hänelle voisi laittaa sähköpostia. Asiallinen vastaus tuli melkein heti ja laitoin vielä siihen tyhjänpäiväisen "kiitos&hei" - paluuviestin. Ja se vastasi vielä siihenkin! Tällä kertaa pitemmällä, huumorilla höystetyllä viestillä! Mä olen niin hymy korvissa täällä, että näytän varmaan ihan hullulta! Ja tiedän että upotin itseni taas pykälän syvemmälle suohon, kun menin ruokkimaan tätä ihastusta!

Ja arvatkaa tekisikö minun mieli jatkaa vielä viestittelyä, vaikka se olisi jo NIIN läpinäkyvää?! Vaikka mies kyllä oikeasti jo tietää, että olen ihastunut, kun menin sen hänelle tavatessa sanomaan. Siksi tuo saamani viesti laittaakin kiemurtelemaan. T:lainauksen kirjoittaja

Tietää, että olet ihastunut, mutta mitään ei tapahdu? Eli se ei ole susta kiinnostunut. Luulisi tuon jo tunteet tappavan.

Ei se tapa näillä telepaattiseen yhteyteen ja sielunkumppanuuteen uskovilla ihastuneilla. Siihen löytyy aina selitys, jonka mukaan mies on kiinnostunut ja rakastaa kuitenkin, mutta ei vain voi, koska vaimo tms. Vaikka miehissä onkin paljon enemmän näitä, jotka tulkitsevat kaupan kassan hymynkin kiinnostukseksi, niin löytyy näitä naisissakin. 

Vierailija
45/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada avautua jonnekin ja tämä ketju saa kelvata! Olen ap:n kaltainen ja ihastunut työkuvioissa tapaamani mieheen. Olemme nähneet vain yhdessä tapahtumassa ja siellä oli "jotain", mutta ei kuitenkaan mitään oikeasti. Työmme ei käytännössä liity mitenkään toisiinsa, mutta tänään eilen keksin asian, josta hänelle voisi laittaa sähköpostia. Asiallinen vastaus tuli melkein heti ja laitoin vielä siihen tyhjänpäiväisen "kiitos&hei" - paluuviestin. Ja se vastasi vielä siihenkin! Tällä kertaa pitemmällä, huumorilla höystetyllä viestillä! Mä olen niin hymy korvissa täällä, että näytän varmaan ihan hullulta! Ja tiedän että upotin itseni taas pykälän syvemmälle suohon, kun menin ruokkimaan tätä ihastusta!

Ja arvatkaa tekisikö minun mieli jatkaa vielä viestittelyä, vaikka se olisi jo NIIN läpinäkyvää?! Vaikka mies kyllä oikeasti jo tietää, että olen ihastunut, kun menin sen hänelle tavatessa sanomaan. Siksi tuo saamani viesti laittaakin kiemurtelemaan. T:lainauksen kirjoittaja

Tietää, että olet ihastunut, mutta mitään ei tapahdu? Eli se ei ole susta kiinnostunut. Luulisi tuon jo tunteet tappavan.

Ei se tapa näillä telepaattiseen yhteyteen ja sielunkumppanuuteen uskovilla ihastuneilla. Siihen löytyy aina selitys, jonka mukaan mies on kiinnostunut ja rakastaa kuitenkin, mutta ei vain voi, koska vaimo tms. Vaikka miehissä onkin paljon enemmän näitä, jotka tulkitsevat kaupan kassan hymynkin kiinnostukseksi, niin löytyy näitä naisissakin. 

Jos mies ei vastaa naiselle, joka tunnustaa ihastuneensa tai flirttailee, niin mies ei ole kiinnostunut edes seksistä naisen kanssa.  

Vierailija
46/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on naurettu aina kun naiset tuntee aina jotain ”sielunkumppanuutta” tai erityistä yhteyttä ja miehet on ihan ulapalla mitä sellainen on 😃 miehet näkevät vain maanisesti kiinnostuneen naisen. Joitakin se imartelee ja joitakin ahdistaa, tietynlaisen miehen kanssa saa myös jonkun suhteen viriteltyä.

Vierailija
47/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa on naurettu aina kun naiset tuntee aina jotain ”sielunkumppanuutta” tai erityistä yhteyttä ja miehet on ihan ulapalla mitä sellainen on 😃 miehet näkevät vain maanisesti kiinnostuneen naisen. Joitakin se imartelee ja joitakin ahdistaa, tietynlaisen miehen kanssa saa myös jonkun suhteen viriteltyä.

Samaa mieltä. Jotkut miehet käyttävät hyväkseen näitä naisia sitten ihan tietoisesti, kun kerran on tarjolla. Naisten suusta tuo sielunkumppanuus ei vain kuulosta niin oudolta, koska naisen on normaalimpia olla hörhö kuin miesten. 

Vierailija
48/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tässäkin keskustelussa naiset tuntevat syvää yhteyttä ja sielunkumppanuutta, universaalin kokoista rakkautta kahden ihmisen välillä.

Mutta kun vieraat naiset osoittavat kiinnostusta omaa miestä kohtaan niin ne naiset ovatkin sitten säälittäviä roikkujia, jotka lyöttäytyvät miehen seuraan eivätkä ymmärrä pysyä poissa. Ja oma mies ei tietenkään ikipäivänä ole vastannut sen humpukan flirttiin vaan pysynyt vakaasti oman puolisonsa rinnalla ja korkeintaan naureskellut vaimonsa kanssa niille miehenkipeille iskuyrityksille.

Vierailija
49/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuosikymmen takana ihastumista toiseen. En ole kertonut miehelleni enkä tunteideni kohteelle. Mitään rajoja ylittävää ei ole koskaan tapahtunut, eikä tapahdu koska ajan myötä olen tajunnut että tunteeni ovat yksipuolisia.

Ihastukseni stimuloi minua romanttisesti, seksuaalisesti mutta ennen kaikkea filosofisesti, niin nololta kuin se kuulostaakin. En ole tavannut ikinä ketään toista, jonka avulla olen kokenut elämän niin merkitykselliseksi kuin hänen kanssaan. Alussa kuvittelin että meillä oli joku maaginen yhteys, nyt tiedän että sattumalta vain olemme kiinnostuneita samoista asioista. Ensihuuman myötä käsitin että mies piti siitä että sai minulta huomiota, ja olin jonkinlainen korvike. Lopetti yhteydenpidon lähes tyystin kun alkoi itse avoliittoon. Olemme muodollisesti kavereita, mutta mielummin en ole hänen kanssaan tekemisissä koska tulen siitä nykyään vain surulliseksi.

Tunteeni eivät kuitenkaan ole hiipuneet, päin vastoin. Olen hyväksynyt että rakastan tätä miestä vaikka hän ei minua. Minulla on asiat hyvin koska minulla on turvallinen, ihana kumppani ja kasvatamme hienosti yhdessä rakkaita lapsiamme. En ole elämässäni mistään muusta niin ylpeä kuin siitä, että olen kyennyt pitämään itsekurini kunnossa ihastukseni kohdalla, enkä pettänyt aviomiestäni silloin alussa, kun tunteet siihen päin vetivät.

Vierailija
50/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tässäkin keskustelussa naiset tuntevat syvää yhteyttä ja sielunkumppanuutta, universaalin kokoista rakkautta kahden ihmisen välillä.

Mutta kun vieraat naiset osoittavat kiinnostusta omaa miestä kohtaan niin ne naiset ovatkin sitten säälittäviä roikkujia, jotka lyöttäytyvät miehen seuraan eivätkä ymmärrä pysyä poissa. Ja oma mies ei tietenkään ikipäivänä ole vastannut sen humpukan flirttiin vaan pysynyt vakaasti oman puolisonsa rinnalla ja korkeintaan naureskellut vaimonsa kanssa niille miehenkipeille iskuyrityksille.

On sekin minusta aikamoinen klisee tai oikeastaan sovinismia, että miehet aina ovat olleet kiinnostuneita jokaisesta naisesta, joka osoittaa heihin kiinnostusta. Kaikilla miehillä ei ole huono itsetunto, joka kaipaa pönkitystä tai elämäntilanne ja luonne ei ole sellaiseen otollinen muuten. Jos mieskuva on sellainen, että mies totta kai lähtee jokaisen perään, joka kiinnostusta osoittaa tai ainakin flirttaa takaisin, niin on varmaan aika vaikea olla suhteessa miehen tai ainakaan komean, mukavan miehen kanssa, joka saa huomiota naisilta tahtomattaankin.

Vierailija
51/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin paljon sitä, miksi ihmiset tyytyy? Miksi tyytyy ”väljähtyneisiin” suhteisiin kun on tuollaista hekumaa tarjolla..? Vai onko se se, että vastapuoli on varattu (tyytyy, siis!) eikä uskalla lähteä hekumaa kohti?

Ihan elämänkokemus opettanut, että se hekumakin hiipuu aikanaan.

Ei sekään ole herkkua, että vaihtaa kumppania hekuman perässä ja pistää joka kerta sen hetkisen elämän paskaksi. Ihmissuhteet, asuminen, työ, rahat jne. Pitemmän päälle tasainen onni on tyydyttävämpää.

Sanoisin, että totaalisesti olen sekoittanu pääni 4 eri miehen kanssa ja ensimmäinen heistä on mieheni. Ja kaksi heistä on saanut polvet veteläksi ja toinen heistä on mieheni.

Hekuma löytyy yhä, mutta ei estä sitä, että en reagoisi mitenkään kohdatessani upean miehen joka saa tunteet höyryämään.

Vierailija
53/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies, jota olisin voinut rakastaa niin kuin aviomiestäni oli ja on naimisissa. Tutustuimme työssä ja myöhemmin tapailimme pariskunnittain, kunnes he muuttivat pois. En ikinä osoittanut tunnettani mitenkään, mutta sen ainoan kerran kun tanssimme yhdessä, muistan aina, vaikka mitään ei tapahtunut. Kumpikaan ei puhunut mitään koko tanssin aikana, mutta en tiedä mitä hän ajatteli tietenkään. Hän toi kuitenkin usein ilmi arvostuksensa minua kohtaan, mikä ei tietysti vielä tarkoita mitään sen enempää.

Tämä mies on todella ihailtava joka suhteessa ja tietysti myös hyvin komea ja miehekäs, turvallinen. Myös hänen vaimonsa on todella hieno ihminen, sisäisesti ja ulkoisesti kaunis. He ovat pariskuntanakin sellainen, joita on hyvin harvassa. Varmaan kohdallani oli kyse siitä, että tuo mies jotenkin sopi geeneihini, koska sellaista tunnetta olen tuntenut vain mieheni tavatessa. Juuri kukaan mies ei yleensä kiinnostaa minua sen kummemmin kuin ihmisenä vain.

Vierailija
54/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
55/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin erään miehen muutamia vuosia sitten ja ihastus muuttui rakkaudeksi. Tiedän miehen huonot puolet, enkä ajattele, että hän olisi täydellinen, mutta tunteet joita tunnen häntä kohtaan ovat aivan käsittämättömän vahvoja.

Olemme kuitenkin molemmat tahoillamme naimisissa, eikä kumpikaan aio perhettään toisen vuoksi rikkoa. Nyt en ole miestä tavannut liki vuoteen, mutta tunteeni eivät tippaakaan laantuneet, vaan pysyvät voimakkaina ajan kulumisesta huolimatta. Tottakai tämä heijastuu omaan parisuhteeseen, seksi oman mieheni kanssa on vastenmielistä, koska haluan vain tuota miestä, jota en voi saada.

Olisin nykyisessä suhteessani täysin tyytyväinen, jos seksiä ei pitäisi harrastaa. Nyt seksi on pakollinen paha, johon suostun vastentahtoisesti.

En viitsi rikkoa lapsiltani perhettä vaan pysyn tässä suhteessa, yrittäen olla onnellinen siitä, että olen saanut joskus kokea sen oikean rakkauden, vaikka se ei koskaan mihinkään johtanutkaan.

Vierailija
56/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin erään miehen muutamia vuosia sitten ja ihastus muuttui rakkaudeksi. Tiedän miehen huonot puolet, enkä ajattele, että hän olisi täydellinen, mutta tunteet joita tunnen häntä kohtaan ovat aivan käsittämättömän vahvoja.

Olemme kuitenkin molemmat tahoillamme naimisissa, eikä kumpikaan aio perhettään toisen vuoksi rikkoa. Nyt en ole miestä tavannut liki vuoteen, mutta tunteeni eivät tippaakaan laantuneet, vaan pysyvät voimakkaina ajan kulumisesta huolimatta. Tottakai tämä heijastuu omaan parisuhteeseen, seksi oman mieheni kanssa on vastenmielistä, koska haluan vain tuota miestä, jota en voi saada.

Olisin nykyisessä suhteessani täysin tyytyväinen, jos seksiä ei pitäisi harrastaa. Nyt seksi on pakollinen paha, johon suostun vastentahtoisesti.

En viitsi rikkoa lapsiltani perhettä vaan pysyn tässä suhteessa, yrittäen olla onnellinen siitä, että olen saanut joskus kokea sen oikean rakkauden, vaikka se ei koskaan mihinkään johtanutkaan.

No huh.

Vierailija
57/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köhköh, ihan vakavissaanko te kaikki työkaverin kanssa flirtanneet ajattelette, että teillä on joku erityinen molemminpuolinen side tähän miekkoseen? Jos joku ystäväni tulisi selittämään tuollaista, niin olisi varmaan pakko sanoa, että nyt järki käteen nainen!

Vierailija
58/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan yhdeltä naiselta, joka haastatteli miestäni työn vuoksi alan lehteen. Mieheni oli tuskastunut, koska haastattelu kesti ja kesti ja otti kuviakin ison määrän.

Mieheni tulee hyvin juttuun kaikkien kanssa, joten ei ole ihme, että moni ihastuu.

Ei ammattilaisen tulisi ihastua haastateltavaan. Tottakai haastateltavat avautuvat ja siinä jutellaan aina samalla muutakin.

Ystäväni on toimittaja ja saanut myös monta kertaa nenilleen kun on luullut, että hänen ja haastateltavan välillä joku maaginen yhteys.

Vierailija
59/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vaan niin kauan kun se kestää. Mun ystävä on 50 ja tapasi miehen joka oli hänen soul mate. Hän kysyi haluaako mies puh,numeron ja hän halusi. Puolen vuoden päästä selvisi mies oli koko ajan suhteessa.

Mun ystävä kertoi vaisto, elämänkokemus ja ihmistuntemus petti totaalisesti ja aiheutti sen ettei hän enää pysty luottamaan niihin ihmissuhteissa.

Vierailija
60/100 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti vaan niin kauan kun se kestää. Mun ystävä on 50 ja tapasi miehen joka oli hänen soul mate. Hän kysyi haluaako mies puh,numeron ja hän halusi. Puolen vuoden päästä selvisi mies oli koko ajan suhteessa.

Mun ystävä kertoi vaisto, elämänkokemus ja ihmistuntemus petti totaalisesti ja aiheutti sen ettei hän enää pysty luottamaan niihin ihmissuhteissa.

Tällaiset romanssit, joissa toinen osapuoli tunnetaan hyvin pinnallisesti perustuvat omiin mielikuviin ja toiveisiin toisesta. Siis projektioihin. Sielunkumppani on omasta sielusta peräisin. Eipä ihme, että todellisuus karahtaa kiville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan