Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhdetta takana kaksi vuotta ja se ei ole edennyt ollenkaan

Vierailija
18.10.2019 |

Tapailusuhde, jota mies kutsuu parisuhteeksi. Ei hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä, eikä yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Mies ottaa ja pitää yhteyttä harvoin. Ei useinkaan vastaa minun yhteydenottoihin. Emme ole tutustuneet toistemme perheisiin ja ystäviin. Aika päättää tämä pelleily ja hyväksikäyttö miehen puolelta. Surettaa, kun olin niin rakastunut ja sokea tuolle miehen käytökselle. Asiasta olen puhunut monet kerrat ja mikään ei ole muuttunut kuin korkeintaan viikoksi tai pariksi. En ole ollut koskaan näin yksinäinen parisuhteessa.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvoja narsistista piirteitä. Esimerkiksi eristäminen, se ei aina tarkoita, että narsisti estää suoraan sinua tapaamasta ketään vaan saa sinut pysymään hänelle valmiina/varalla kokoajan. Itseasiassa suurempi osa narskuista käyttää tätä taktiikkaa kun silloin helpompi pitää useaa ihmisistä valmiudessa kokoajan.

Narskuhan ottaa uhrikseen sellaisen sitoutuvan ja luottavaisen ihmisen ja käsittelee ihmistä siten, että uhri jää ikäänkuin pyörteeseen. Suhteen jälkeen uhri vain voi ihmetellä miten kaikki tapahtui. Vahva manipulaatio, tunteettomuus ja aina oikeat vastaukset, ilman tunteita helppoa sanoa/tehdä mitä vain, mikä hyödyttää narskua. Kaikelle on ”järkevä” selitys, kunnes naamio putoaa.

Etkö koskaan käy ”yllätys”vierailulla? Tai hyvin lyhyellä varoitusajalla miehen luona?

En osannut ajatellakaan että toisia voi eristää myös näin, mutta hyvin hän on onnistunut siinä.

En käy yllätysvierailuilla tai muutenkaan, kun mies ei halua minua sinne.

Nyt kyllä vähän pelottaa millainen piina tästä vielä tulee kun jätän hänet. Muistan kun hän kerran taas meuhkasi exästään ja sanoi tappavansa sen "lehmän". En ole saanut koskaan eron syytä selville vaikka kuinka olen kysynyt. Hän on todella äkkipikainen ja raivostuu aivan järkyttävän paljon pikkuasioistakin.

Ap

Vierailija
62/79 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu AP? Missä mennään? Asuinpaikka tietysti vaikuttaa A kiinnostaa siinäkin mielessä jos pieni paikkakunta?

Vierailija
64/79 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pääsisit AP miehestä eroon, jos vaadit tosissasi yhteen muuttamista ja niin, että sinä muutat hänen luokseen. Mies todennäköisesti pakenee ja lopettaa tapailun. Suhde loppuisi tällä tavalla AP:n kannalta helposti.

Vierailija
65/79 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ehdotus vaatia yhteenmuuttoa ja tietylläaikataululla, eli esimerkiksi joulukuun alusta. Hyvä hetki irtisanoa nykyinen asunto tai etsiä siihen vuokralainen. Todennäköisesti et sitä joudu tekemään, koska mies häipyy tai siis keksii hyvän selityksen, millä jatkaa sun lankutusta.

Sanoista tekoihin ap! Oikeita kunnon miehiäkin löytyy, tuon kanssa vain tuhlaat aikaa ja elämäsi. Seksikö sinut on koukuttanut? Mitään muuta oikean suhteen elementtejä suhteessasi ei ole. (Vai onko seksiäkään?)

Vierailija
66/79 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Ap??

Vierailija
67/79 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaatiminen on hyvä keino. Ts. Jos mies kokee sitoutumishalusi vaatimisena, niin on väärä mies. Mulla näin kävi, vuosienkin seurustelun jälkeen kaiken sitoutumisen toivominen oli vaatimista miehen mielestä. Sitten huomasin, että vähän kaikki mitä parisuhteesta toivoin oli hänelle vain vaatimuksia. Lopulta meni tunteet, kun ei ole kiva tuntea joutuvansa vaatimaan asioita jotka pitäisi olla kivoja yhdessä. Jos ei se toinen halua mitään, mitä itse haluat niin päästä toteuttamaan omia unelmiaan sitten.

Vierailija
68/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ja omalla kokemuksella voin todeta, että näin mahdollisesti tai todella on. Taustalla voi olla muitakin naisia, siksi jarrutellaan ja odotetaan ns. parempaa Matchia.

Vierailija
69/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä kiire meillä on?", kun puhun yhteen muutosta. Mies oikeasti nauttii, kun saa olla luonani vieraana. Hänen ei tarvitse tehdä mitään, odottaa kyllä että paikat on tip top kunnossa kun hän saapuu vierailulle. Minä siivoan, kokkaan jne ja hän tulee aina vieraaksi valmiiseen pöytään.

Olen yrittänyt saada miestä mukaani sukulaisilleni tai ystäville. Hän ei halua lähteä, eikä siis lähde. Jos kutsun vieraita kotiini, hän lähtee kiireesti pois.

Minä haluaisin vain sellaisen suhteen, jossa molemmat kysyy ja ovat kiinnostuneita toisen kuulumisista, nähtäisiin enemmän kuin pari kolme kertaa kuussa, kun välimatkaakin on alle 15km. Toisesta kuuluisi jotain päivittäin, vastaisi edes yhteen viestiin ja soittaisi joskus. Olisi läheisyyttä ja hellyyttä. Toivoisin että saisin tukea isoissa ja pienissä asioissa. Mies ei ole koskaan halannut tai edes suudellut minua...

En mielestäni pyydä liikaa? Aina kun turhaudun näiden asioiden k

Ihan sama kokemus oli mulla. Mies osoittautui lisäksi narsistiksi. Haavoittuville narsisteille on tyypillistä tuo etteivät halua määritellä suhdetta ja ovat sitoutumiskammoisia. Kumppania pidetään tapailusuhteessa iät ajat ja mikään ei etene eikä muutu. Juokse!

Vierailija
70/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kahden vuoden jälkeen halua mitään muuta kuin tuollaista epämääräistä tapailusuhdetta niin ei kannata jäädä. Tuhlaat aikaasi. Eihän tuossa teidän suhteessa ole mitään vastavuoroista eikä sillä ole tulevaisuutta.

Nimim: Kokemusta on.

Vierailija
71/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vähän sama. Tapailua nyt 9 kk, mies tätä tapailuksi nimittää. Tapaamme parin viikon välein. On kyllä hellyyttä, treffejä jne mutta mikään ei etene. Edelleen treffaillaan. Ei puhu yhteisestä tulevaisuudesta ja puheissaan antas kuvan, etten minä tulevaisuuteen tule mukaan. Tulevaisuudesta puhuu mutta niin, että minä en mainittuna ole. Ei kärsi mistään sitoutumiskammosta. Tuntuu että olen yhdentekevä. Harmi vaan kun en halua päästää irtikään.

Olet traumasiteessä. Suosittelen että irrottaudut siitä heti. Kaikki tulee muuttumaan vaan pahemmaksi.

Vierailija
72/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Mies on ihan oikeasti taitava puhuja ja manipuloinut koko ajan. Alusta asti tullut vaatimuksia miltä minun pitäisi näyttää ja tehdä. Olen ollut kuin marionettiukkeli jota hän vetelee naruista ja nyt se loppui.

Oikeasti aina kun otan nämä asiat puheeksi, ensin hän raivostuu ja riehuu, haukkuu minut pystyyn, tulee kymmenen viestiä kuinka väärässä olen ja lopulta aihe kääntyy aina niin että kuinka hänellä on rankkaa, raskasta jne. Sitten menee pari päivää ja hän alkaa lepytellä, lupaa kuun taivaalta ja vaikka mitä.

Onhan tämä ihan hullua ja sairasta! Siksi yritän nyt päästä tästä irti! Olen kaksi vuotta elänyt tätä hullutusta ja tarvitsen nyt voimia jättää tän taakseni.

Ap

Mies on narsisti ihan selvästi. Käyttää sua ja kiltteyttäsi vaan hyväkseen. Avaa jo silmäsi. Ei tuosta mitään tule. Hae keskusteluapua itsellesi. Olet läheisriippuvainen ja traumasiteessä tuohon mieheen.

Vierailija
73/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi takana olevan pitäisi edetä? 

Vierailija
74/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että miehellä ei ole vaimoa ja lapsia? Näettekö koskaan hänen luonaan?

Ei nähdä vaan olemma aina minun luona. Pari-kolme kertaa olen käväissyt hänen luonaan. Hän on kyllä vienyt minua kuin pässiä narussa...

Ap

Kuulostaa eräältä italialaiselta joka teki tuota minulle

Vierailija
75/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kiinnitin huomiota, kun sanoit, että joudut pyytämään apua ex-mieheltäsi "miesten hommiin".

Luultavasti sinulla ei ole kovin tiukkaa rahasta, joten vie autosi korjaamolle. Älä pyydä, et enää exää sen paremmin kun tätä käenpoikastakaan.

Samoin jos tarvitset sellaista apua johon et pysty maksa ammatti-ihmiselle, et pyydä näitä miehiä auttamaan.

Opettele itsenäiseksi, se nostaa itsetuntoasi. Ja pystyt paremmin sanomaan ei tälle miehelle.

Ei kaikkia tarvitse osata itse, mutta kannattaa opetella sellaisia asioita joihin pystyy.

Jos teillä ei ole läheisyyttä ja ette suutele, niin miten pystyt edes seksiin miehen kanssa? Jo pelkästään siitä tulee paha olo ja ahdistuu kun on vain toisen välikappale ja mielitekojen kohde.

Niinhän tässä tapauksessa ikävä kyllä olet.

Mies on ilkeä, itsekäs, ilmiselvästi jonkin sortin luonnevikainen, tyhmä, huonotapainen jne. Sanat eivät riitä kuvaamaan.

Älä

Hiivuttaminen on paras keino näihin.

Älä ota yhteyttä ja hups juuri siihen kohtaan olet sopinut kaverinäkemisen ettette miehen kanssa voi nähdä.

Vierailija
76/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen paskiainen koko mies. Etkö näe että kaiken tulee mennä hänen ehdoillaan. Sinun toiveillasi ja tarpeillasi ei ole mitään väliä. Hån käyttää sinua hyväkseen. Ei rakasta sinua. Täysi narsisti.

Vierailija
77/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän toi ole mikään parisuhde. Olette tuttavia.

Hyvä yhteenveto.

Ap, voithan tietenkin jatkaa tuollaista tuttavatason suhdetta, vaikka samalla alkaisit etsiä aitoa parisuhdetta.

Parisuhteen etsimisesi ei voi mitenkään loukata miestä, jos hän ei itse sellaista sinulta halua. Eihän se ole häneltä mitenkään pois.

No ei voi jatkaa. Tuo ei ole tuttava, vaan lokki, hyväksikäyttäjä niin rahallisesti kuin emotionaalisesti. Eroon välittömästi! 

Vierailija
78/79 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiat selviksi. Kerro millaisen suhteen haluat. Mitä kaikkea se sisältää ja kysy mieheltä millaisen suhteen hän haluaa? Jos nämä eivät mene yksi yhteen. Jätä mies. Ansaitset parempaa Ap.

Vierailija
79/79 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja olette molemmat. Kumpikin hoitoon omilla tahoillaan.