Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei löydy enää uusia lahjakkaita tangolaulajia tästä maasta

Vierailija
13.07.2025 |

Lahjakkaimmat hakeutuu kai muun musiikin pariin. Kaukana on ne ajat kun Sauli Lehtosen kaltaisia tangon tulkitsijoita löytyi Tangomarkkinoilta

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeti on todella taitava laulaja, ja taitaa myös tangon.

Vierailija
2/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veeti on todella taitava laulaja, ja taitaa myös tangon.

Höpöhöpö. Ei tunnistettavaa ääntä, eikä karismaa. Tuon jos kuulee radiosta niin ei todellakaan jää mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluaa nykyään olla räppääjiä

Vierailija
4/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähti ohut ja hengetön ääni siitä isosta heebosta, Railiosta

Vierailija
5/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajanut ohitse tästäkin kisasta, pätkän näin ohjelmaa niin Katja oli turvonnut

Vierailija
6/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetin ääni ei riittänyt, pliisua.

Sussu ja Antti olivat paremmat.

Vierailija
7/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maasta ei löydy enää YHTÄKÄÄN hyvä-äänistä laulajaa, jolla olisi myös lavakarismaa.

Vierailija
8/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näin pienestä maasta löydy hyviä enää millään alalla. Saati vuosittain jotain karismaattisia laulajia.

Vierailija
9/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ehkä olla, mutta olen jo liian vanha osallistumaan ja jäänyt täysin tuntemattomaksi. Olen kotioloissa laulanut valtavan määrän tangoja ja kun kuulen niitä muiden laulamina niin kauhistun aina että eikö täällä ole ketään hyviä laulajia. Tangoja on tosi kiva laulaa jos haluaa niin sanotusti oikein laulaa. Olen muinoin laulanut neljä CD-levyllistä 'Suomalaisia tangoja' ja minulla on kaksi tangolaulukirjaa (Kultainen tangolaulukirja 1 ja 2) ja usean vuoden olen laulanut läpi kaikki tangot jotka esiannettu tangomarkkinoille pyrkiville. En ole varsinainen 'pelkkä tangolaulaja' vaan laulan kaikenlaista. Olen kuitenkin 'löytänyt tangot' ja tykkään että niissä on usein ihanat sanat. Nyt alkaa pian syksy ja sitten on joululaulujen aika. Niitäkin haluaisin laulaa mutta minulta puuttuu säestävät muusikot. 

Eikö enää löydy hyviä tangolaulajia? Voisitko sinäkin olla potentiaalinen tangolaulaja?  

Vierailija
10/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet varsinkin olivat surkeita. Pari naista oli hyviä. Joillekin ei sovi tango, vetävät kuin rokkia.

Vierailija
11/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ajanut ohitse tästäkin kisasta, pätkän näin ohjelmaa niin Katja oli turvonnut

Ehkä aika on ajanut ohi sinusta. Siellä oli kuitenkin iso halli täynnä yleisöä ja kun saamme Finnpanelin katsojaluvut niin eiköhän ole siellä kärkipäässä.

Vierailija
12/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ehkä olla, mutta olen jo liian vanha osallistumaan ja jäänyt täysin tuntemattomaksi. Olen kotioloissa laulanut valtavan määrän tangoja ja kun kuulen niitä muiden laulamina niin kauhistun aina että eikö täällä ole ketään hyviä laulajia. Tangoja on tosi kiva laulaa jos haluaa niin sanotusti oikein laulaa. Olen muinoin laulanut neljä CD-levyllistä 'Suomalaisia tangoja' ja minulla on kaksi tangolaulukirjaa (Kultainen tangolaulukirja 1 ja 2) ja usean vuoden olen laulanut läpi kaikki tangot jotka esiannettu tangomarkkinoille pyrkiville. En ole varsinainen 'pelkkä tangolaulaja' vaan laulan kaikenlaista. Olen kuitenkin 'löytänyt tangot' ja tykkään että niissä on usein ihanat sanat. Nyt alkaa pian syksy ja sitten on joululaulujen aika. Niitäkin haluaisin laulaa mutta minulta puuttuu säestävät muusikot. 

Eikö enää löydy hyviä tangolaulajia? Voisitko sinäkin olla potentiaalinen tangolaulaja?  

Ei muuta kuin seuraaviin kisoihin, itsetunto on ainakin kohdallaan. 👍

Vierailija
13/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät harjoittele tangon laulamista tarpeeksi,  vetävät " lonkalta"

Vierailija
14/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vähän menee, että niin Kuusankoskella kuin Ylitorniolla nuoret räpläävät kännyköitä eikä laulele tangoja. Vanhemmat voisivat osallistua johonkin seniorikisaan.

Moni meistä tietää, ketä noilta paikkakunnilta nousi tangolaulajiksi ilman tangomarkkinoitakin.

Vierailija
15/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aiemmat tangokuninkaalliset ovat olleet parempia. Pitää laulaa puhtaasti. Epävireinen laulu särkee korvia. Lisää harjoitusta äänenkäyttöön.

Vierailija
16/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli varmasti lauleskeli tangoja jo heti puhumaan opittuaan. Oli niin luonteikasta

Vierailija
17/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangossa pitäisi tulkinnassa olla draamaa ja tulisuutta. Nämä jäävät suomalaisessa versiossa tangosta usein puuttumaan. Suomessa osataan hämmentävän hyvin vesittäminen genressä kuin genressä.

Vierailija
18/18 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä petyimme, kun Kyösti Lindeman ei voittanut tangokuningas-kruunua.

-  Feija, Miranda, Rosita ja Leif.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän