Kolme naista, kaikilla sama vaatekoko – tämä on Suomen yleisin vaatekoko...
Mitäs ootte mieltä?
https://www.iltalehti.fi/keho/a/93c7db8b-2fa8-4163-a979-fdd874f3d8ee
Kommentit (127)
Ihme kiusausketju täällä. Oletteko täysi-ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noista huomaa tuon ison vaatekoon. Tosin olen itse hoikka niin pystyy vertaamaan.
42 ei ole iso koko. Se on normikoko.
"Tykkään olla pitkä ja näyttävä... en haluaisi olla lyhyt nainen." Kivannäköisiä naisia jokainen, tämä sitaatti kuulosti hirveän tutulta tältä palstalta. Ehkä se olen vain minä sitten, joka kuvittelen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noista huomaa tuon ison vaatekoon. Tosin olen itse hoikka niin pystyy vertaamaan.
Minäkin olen kokoa 32/34, enkä IKINÄ tahtoisi itselleni tuollaista ihramahaa. Ennemmin sulkisin jääkaapin oven munalukolla ja heittäisin avaimen kaivoon:'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kokoa 32/34, enkä IKINÄ tahtoisi itselleni tuollaista ihramahaa. Ennemmin sulkisin jääkaapin oven munalukolla ja heittäisin avaimen kaivoon:'(
Voi että. Onpa ikävästi sanottu itseäsi ja muita kohtaan.
Onhan tuo aika hurjaa että L on normaali koko. Vaikka koko ei ihmistä millään tapaa määritä niin ei se kyllä mitään positiivista näille leideille tee.
Itse olen samaa ikäluokkaa kuin kyseiset naiset ja käytän xs- tai s-kokoa. Viimeisen vaatteen ostin lasten puolelta. Omasta mielestäni olen normaali mutta nähtävästi enemminkin epänormaali.
Enkä kyllä allekirjoita näitä huomioita että eri valmistajilla on niin erilaiset koot. Itse en ole ikinä ostanut muita kuin mainitsemiani kokoja oli valmistaja sitten mikä hyvänsä.
Naisen täällä taas mollaamassa toisiaan :/
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika hurjaa että L on normaali koko. Vaikka koko ei ihmistä millään tapaa määritä niin ei se kyllä mitään positiivista näille leideille tee.
Itse olen samaa ikäluokkaa kuin kyseiset naiset ja käytän xs- tai s-kokoa. Viimeisen vaatteen ostin lasten puolelta. Omasta mielestäni olen normaali mutta nähtävästi enemminkin epänormaali.
Enkä kyllä allekirjoita näitä huomioita että eri valmistajilla on niin erilaiset koot. Itse en ole ikinä ostanut muita kuin mainitsemiani kokoja oli valmistaja sitten mikä hyvänsä.
Missä käytät lastenvaatteita? Töissä? Kieltämättä olet epänormaalin kokoinen, mutta petite vaatteita voi tilata ranskasta, italiasta jne.
Onpa rumasti stailattu nämä leidit... Ihan tavallisia nättejä naisia, mutta nuo asut eivät kyllä minusta imartele heitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen täällä taas mollaamassa toisiaan :/
Hoikkuus on terveellistä, joten älä pidä tätä mollaamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä allekirjoita näitä huomioita että eri valmistajilla on niin erilaiset koot. Itse en ole ikinä ostanut muita kuin mainitsemiani kokoja oli valmistaja sitten mikä hyvänsä.Missä käytät lastenvaatteita? Töissä? Kieltämättä olet epänormaalin kokoinen, mutta petite vaatteita voi tilata ranskasta, italiasta jne.
Viimeisin lastenvaate oli toppi. Myös t-paitoja ja verkkareita olen ostanut lastenvaate osastolta.
Miksi omaa kokoa pitää puolustella niin kovaa, jos on kerta tyytyväinen? Ei nuo ole pieniä ja kuvasta näkee koon eikä yksikään näytä pienemmältä. Mutta miksi pitäisi olla pieni, miksi pitää puolustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä allekirjoita näitä huomioita että eri valmistajilla on niin erilaiset koot. Itse en ole ikinä ostanut muita kuin mainitsemiani kokoja oli valmistaja sitten mikä hyvänsä.Missä käytät lastenvaatteita? Töissä? Kieltämättä olet epänormaalin kokoinen, mutta petite vaatteita voi tilata ranskasta, italiasta jne.
Lastenvaatteita tai paremminkin 170cm-kokoisille sopivia vaatteita voi käyttää missä tahansa. Mutta missä ihmeessä voi käyttää hehtaarikokoista puolijoukkuetelttaa olematta nolo?
Miten minulla on muistikuva, että nuoruudessani 1990-luvulla myydyin vaatekoko olisi ollut 38/M.
Hah! T. koko tavallisesti S tai XS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät ikäistään huomattavasti vanhemmilta. Suurelta osin juuri "tätimäisen" vartalomallin vuoksi.
Mikä on tätimäistä? Millainen pitää olla ettei olisi "täti"?
Hoikka, kohtuupienirintainen, sporttinen ja hyväryhtinen vartalomalli auttaa pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyttäys? On se kyllä kumma ettei yhtään positiivista voi sanoa. Mieti jos kuvassa olisi hyvä ystäväsi, tuttavasi, perhetuttusi. Vieläkö puhuisit rumasti??
Ei lyttäys vaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi omaa kokoa pitää puolustella niin kovaa, jos on kerta tyytyväinen? Ei nuo ole pieniä ja kuvasta näkee koon eikä yksikään näytä pienemmältä. Mutta miksi pitäisi olla pieni, miksi pitää puolustella?
Kuka täällä on puolustellut? Lähinnnä xs-naiset ovat löytäneet oikein laumassa tänne haukkumaan ja ivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät ikäistään huomattavasti vanhemmilta. Suurelta osin juuri "tätimäisen" vartalomallin vuoksi.
Mikä on tätimäistä? Millainen pitää olla ettei olisi "täti"?
Hoikka, kohtuupienirintainen, sporttinen ja hyväryhtinen vartalomalli auttaa pitkälle.
Mitä jos ei ole pieniä rintoja? Eikö isot naiset saa sportata?