Mikä kumma siinä on, ettei huutiksessa mene muksujen vaatteet kaupaksi?
Kommentit (26)
Ai, niin mutta stella ostellekin vaatteita joiden hinta on aikankin 30 egee kappaleelta.
Me köyhät paskat ostetaan halpaa paskaa naperoa ja vendiä.
stella80:
- Halppiksia esim Naperoa ja Vendiä (Tuttaa, jonka laatu nykyään huonoa)
Vierailija:
Ei musta Naperon vaatteet kovin halppiksia ole, kun collegepukukin oli 14,95 body 9,95 ja potkuhousut 11.95 ja nämä ostin eilen
Ai, niin mutta stella ostellekin vaatteita joiden hinta on aikankin 30 egee kappaleelta.
Me köyhät paskat ostetaan halpaa paskaa naperoa ja vendiä.
Ei ole todellista!!! NOIN KALLIITA!! Tuolla saa jo Benettonia Stockalta normaalihintaan tai halvempaa ja alennuksesta Ellea yms. Huoks. Miten sä suostut maksamaan niistä noin paljon? Nehän on aika huonolaatuisia, mitä olen systerin vauva/lastenvaatteissa huomannut. Systeri suosii siis KALLIITA markettivaatteita. Puolet halvemmalla olisit myöskin saanut laadukkaampia ja paremman näköisiä H&M vaatteita, kuin ylikallista Naperoa.
MInä ostan kyllä vauvanvaatteita kirppareilta, ebaysta, huutonetista, alennusmyynneistä, outleteista tms jolloin saa normihintaa halvemmalla. Joskus myös uutena kaupasta oikealla hinnalla, mutta mieluiten sieltä mistä aita on matalin, eli halvempi :)
MONI EI TAJUA, ETTEI MERKKIVAATTEET OLE KALLIITA! Mutta maksavat marketti/Seppälä vaatteista aika paljon, millä saisi jo suht hyvää merkkivaatetta. On se niin kummallista :D
kaikki kirpparitkin pursuaa niitä.
Ja jotenkin minä ainakin haluan hypistellä ja todeta laadun itse ennen ostamista, sillä en halua mitään nyppyistä tai kulahtanutta. Monesti huutiksella ostajalla ja myyjällä on niin eri käsitys sanasta " normaalia pesunukkaa" .
Mulla on ollut huutiksessa UUSIA käyttämättä jääneitä potkupukuja myynnissä, mm. kinderit ja tutta, ei ne menneet millään vaikka hintaakin alensin moneen otteeseen.
Vaan sitten vuokrasin myyntipöydän lähikirpparilta niin siellä ne meni heti ja hyvään hintaan.
Olen tänä keväänä myynyt siellä vaatteita n. 600 eurolla. Ainoastaan kahdet saappaat jäi myymättä mutta uskon niidenkin menevän sitten lähempänä talvea.
Kannattaa kirpparipöytää varten sitten penkoa kunnolla tavaraa myyntiin.
- Äitiyspakkauksen vaatteita, harva niitä ostaa.
- Halppiksia esim Naperoa ja Vendiä (Tuttaa, jonka laatu nykyään huonoa)
- Hinnat aika korkealla
- Vanhanaikaisia /mallisia vaatteita esim nalletakki 68cm
- Yksitellen tuollaista perus marketti/äitiyspakkaustuotetta harva ostaa ja lisäksi niitä on niin paljon tuolla kohteissa. Kandeisko yhdistää ja laittaa pakettiin ja laittaa näyteikkunaan (maksaa 2e).
- Ilmoituksen seasta puuttui lisäkuvat (joista näkee suoraan paremmin mimmonen vaate/tuote on, ei aina jaksa klikata pikkukuvaa ja sekin jää usein pieneksi)
- Kuvat muutenkin vähän sumeita/heikkoja