Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumma siinä on, ettei huutiksessa mene muksujen vaatteet kaupaksi?

Vierailija
02.06.2006 |

Väärää merkkiä sitten kai..tai jotain..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä on sitä tarjontaa niin kamalasti etenkin peruskuteista ettei kaikkia tule katsottua millään... Pari viikkoa sitten ostin pari vaatetta (käyttämättömiä, pilkkahintaan) ja olin ainut huutaja kummassakin kohteessa.

Vierailija
2/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näkee esim. pikkuisen paita, lähtöhinta 3-5 euroa ja korotus euron. Hohoijaa.... 18-30 mk jostain käytetystä paidasta! Paras tapa saada myytyä, lähtö nolla, korotukset 0,20-0,75 e, ja hyvin kauppa käy ja vaatteesta saa silti ihan kivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostellut muutamia vähän käytettyjä vaatteita, mutta ovatkin sitten olleet haalistuneen värisiä, nyppyisiä ja joissain jopa tahroja. Ymmärrän ettei vaate ole uutta vastaava, mutta kuvasta saa usein paremman käsityksen tuotteen kunnosta. Parin huonon kokemuksen jälkeen jätin huutamatta. En jaksa lähteä tappelemaan.

Vierailija
4/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ne palautteet kerro aika paljon, eli jos huutaa vaan niiltä, joilla paljon positiivisia palautteita, niin eikö ole aika todennäköistä, että kaikki sujuu hyvin?

Vierailija
5/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultaessa kesää kohti. Olisiko niin, että kesävaatteet

lapsille on hankittu, kelit on suotuisat pihalla oloon ja äiteillä

ei ole aikaa olla netissä :)

Eiköhän tuo kauppa taas vilkastu loppukesästä, kun aletaan

syysvaatteita etsimään.

Vierailija
6/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiaika on kyllä tosi lyhyt! Itse laitan aina vähintään viikon tai yleensä 10 päivää.

Vierailija
7/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuajan ovat " hautautuneena" sinne jonon perille. Vain muutamat, jotka hakutoiminnolla jotain etsivät, saattavat tarjota ennenkuin kohteet ovat lähempänä sitä alkupäätä.

ap

Vierailija
8/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan huutele mitään noin lyhyellä kauppa-ajalla olevia.

Vierailija
9/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy miksi kohteitasi ei avata voi olla tuo alhainen alkuhinta.. (mikä kyllä oikeasti on hienoa, mutta ei herätä ison massan kiinnostusta kun massa ajattelee että on kulahtanut tms)

Markkinoinnin sääntö:

Jos tuote on " liian" halpa niin herää epäilys että siinä on jotain vikaa.

Eli himmaa hiukkasen hintaa ylös ja sitten piskuiset korotukset, niin luulis tepsivän.

markkinoija

Vierailija
10/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mielestäni vähän käytetty on käytetty, ja niissä voi olla jopa tahra. Ja jos jotain h& m tyylistä vaaetta hakee, niin parissa pesussa värit voi jopa haalistua ja moni kagas nyppyyntyy ensi pyörityksessä. Miten sitten nuo kuvaukset pitäsi kirjoittaa:Käytetty sana jo sisältää sen, että normaali käytönjälki voipi näkyä.

Ps. en ole itse koskaan myynyt, mutta en ymmä tuolllaista ruikuttamaista. Jos suht edullisesti käytetyn ostaa niin käytetyn myös saa. " uutta laput kiinni" -halvallako te sitten vain haluatte?

Nämä ei ainakaan niitä " rehellisiä " myyjiä usienkaan ole.

Vierailija:

Mä olen ostellut muutamia vähän käytettyjä vaatteita, mutta ovatkin sitten olleet haalistuneen värisiä, nyppyisiä ja joissain jopa tahroja. Ymmärrän ettei vaate ole uutta vastaava, mutta kuvasta saa usein paremman käsityksen tuotteen kunnosta. Parin huonon kokemuksen jälkeen jätin huutamatta. En jaksa lähteä tappelemaan.

Vierailija
11/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on siitä, että tuote pitää kuvailla tarkasti. Käytetty ei ole mikään riittävä kuvaus. Itse mainitsen pesunukastakin erikseen, mutta kyllä oletan että vähintäänkin tahrasta pitää kyllä mainita!

ap

Vierailija
12/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen itse huomannut. Jos myyt halvalla, ei huutoja tule. Ihmeellistä kyllä! Ihmiset haluavat mieluummin ostaa p..skaa kalliilla, kuin hyvää halvalla. Ja tätä olen seurannut jo pitemmän aikaa. Vaatepaketit, joissa on aivan hirveän kulahtaneita ja risoja vaatteita menevät kaupaksi hurjaan hintaan. Mutta annas olla, jos yrität myydä paketin (tai yksittäiusen vaatteen), jossa on laadukkaita ja vähän käytettyjä vaatteita, niin eipä huutoja tule, kun lähtöhinta on alhainen.

Vierailija
13/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tuli noita selatessa, että tosiaan noin yksityiskohtaisesti jokainen kuvailtaessa ja erikseen laitettuna myyntiin tuolla artikkeli määrällä myydessä on vähintääkin puolpäivänen työ kyseessä.

Mutta joo tässä vain yksi vastaus miksi MiNÄ en niitä huuda vaikka ok vaatteita ovat

Huudan mielummin paketin myyjältä, jolla vähän tavaraa ja henki sellainen, " et tässä meidän muksuilta pieneksi jääneet vaatteet jos vaikka teille kelpaisi" . ja se siitä. Mahdollisemman helposti puoleen ja toiseen vaateasiat hoidettu niin jääpi aikaa muuhunkin.

Vierailija
14/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin, että tästä riippuu hyytyminen. En ainakaan itse vietä niin paljon aikaa koneella.

Hyvä juttu sinänsä, ettei tuu roikuttua niin paljon netissä! Ihan kaikille lapsiperheille!

Vierailija
15/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Liikaa hintaa

- Liikaa postimaksuja

- Oudot ehdot (haku Tyrnävän K-kaupan edestä)

- Myyjän palautteissa negaa

- haalistuneita, kuluneita, reikäisiä, tahraisia tai kasaritavaraa

Vierailija
16/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatetta ja ihan jo paljon käytettyjä vaatteitakin.

Onko sinulla kunnon kuvat? Vaatteet silitetty tai ei ainakaan ryppyisiä kuvassa? Hinnat kohdallaan? Et kisko isoja postikuluja? Niissäkin on eroja miten pakkaa ja lähettää.

Vierailija
17/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksilläkin hiljaista. Hyvä myyntiaika on noin viikko, minusta kaksi on liian pitkä.

Vierailija
18/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko koko ketjun? Siinä esille tulleet negatiiviset asiat olivat liian lyhyt myyntiaika ja liian tarkat kuvaukset tuotteista..

ap

Vierailija
19/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa kohteesi. Uskon että ongelma on tosiaan lähinnä tämä aika. Kaikilla kiirettä. Ja noin pieniä vaatteita on vaikeampi saada kaupaksi kuin isompia. Eivät ehdi kulua ja niitä on niin paljon myynnissä. Huomasin itsekkin että ihan pieninmpiä kokoja ei mennyt niin isompia. Pistä pitempi myyntiaika ja anna pyöriä siellä niin menevät varmaan kuukauden sisällä.

Vierailija
20/26 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut AINA kaupaksi ihan hyvällä hinnalla. Jotkut merkkivaatteet olen sitten myynyt erikseen ja nekin ovat menneet kaupaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme