Tulkitkaa tää miehen lause
Meillä on suhde ihan alussa ja nyt on ollut vähän ahdistusta siitä, että mies on etäisen oloinen. Käytös on muuttunut tosi yllättäen ja mä vähän kyselin, että mikäs suhteen tilanne oikeestaan on: Että rauhotu ja anna ajan kulua ihan omalla painolla. Sit toisessa viestissä puhui hidastamisesta.

Tarkoittaako tää nyt sitä, että haluaa lopettaa suhteen eikä vaan sano sitä vai mitä.
Kommentit (15)
Ei varmaan halua edetä vielä alttarille asti, vaan tutustua rauhassa ja hitaasti.
Ja nää kommentit tulivat siis sen jälkeen kun olit sekoillut sitä, kun mies ei lapsiensa kanssa reissussa ollessaan ehtinyt koko ajan viestittelemään kanssasi.
Joko se mies palasi lastensa kanssa viikonloppureissulta?
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5492100/miehen-muuttunut-kaytos?page=2
Ajattelen että mies kokee naisen olevan liian päällekäyvä. Puhuu ja toivoo liian aikaisin asioita, jotka eivät tutustumisvaiheessa ole vielä ajankohtaisia. Jos minulle alettaisiin puhumaan kahden kuukauden tutustumsien kohdalla rakkaudesta, yhteisestä kodista, perheen perustamisesta, lapsilukumäärästä ja muusta yltiöromanttisesta epärealistisesta hötöstä, ottaisin jalat alleni. Liikaa liian pian. Kumppaniehdokas ei olisi mielestäni realiteeteissa. Näin sen tulkitsen.
Voisiko liittyä liialliseen viestitulvaan ja oman tilan, ajan ja rauhan puutteeseen? En itse jaksasi ripustautuvaa seurustelukumppania. Jokainen tarvitsee myös omaa tilaa ja rauhaa tehdä haluamiaan asioita yksin tai omien ystävien kanssa.
Ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Voit alkaa katsella äijää seuraavaa.
Avainsana: sekoilu. Yksikään mies ei nykypäivänä halua ristikseen normaalia sekopäätä suomalaisnaista, ellei se satu olemaan poikkeuksellisen kuuma.
Unohda ja etsi uusi äijä. Siinä vaiheessa, jos jotakin tyyppiä pitää alkaa tulkita,
on aika katkaista tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5492100/miehen-muuttunut-kaytos?page=2
Jep jep. Ap on epävakaa takertuja tai trolli.
Aika riippakivi ap jos tosiaan kaks viestiketjua aiheesta, kun mies vastaa "väärällä" tavalla viesteihin. Tästäkin jo voi vetää johtopäätökset. Epätoivoinen vaikutelma jää.
Neuvoisin miestä, pakoon ja pian.
Tarviiko tuota tulkita, hidasta ja omalla painolla on ihan hyvin sanottu. Anna suhteen edetä ilman että pakotat ja kyselet suhteen tilaa. Kyllä se selviää ajan kanssa kuitenkin.
Mies pelästyy jos liikaa vaadit heti alkuun.
Itselleni tulee mieleen se aika nuorena, kun tyttöystäväni tunki kielensä julkisella paikalla kurkkuuni aivan yhtäkkiä - Ei ollut kiva.
Sitten kun pelattiin korttia sängyllä, niin kävi määrätietoisesti käsiksi ja halusi välttämättä seksiä - En suostunut.
Kohta kuulinkin naispuoliselta kaveriltani, että tuo silloinen tyttöystäväni oli kertonut Facebookissa, että olen nat.sisika. Ihmettelin ja kysyin, että miksi näin ajattelet - Tunki taas kieltä kurkkuuni...
Noin vuoden päästä hän päätyi mielisairaalaan. Kuulemma suhteemme oli saanut hänet sekaisin ja minä olin syypää tähän.
Näillä ihmehöpinöillä siis kehotan tosisan etenevän rauhallisesti, jos mies niin toivoo. Kaikki eivät ole rokkareita.
Ei, vaan haluaa pitää sinut varalla, jos sen kiinnostavamman naisen kanssa ei natsaakaan.