Tultiin miehen kanssa pienelle syyslomalle ja ärsyttää..
Meillä on omat taloudet eli kodit Suomessa, ri yhteisiä lapsia ja yhdessä ollaan oltu useampi vuosi. Molemmat maksaa aina menonsa ja puoliksi yhteiset. Tämä on ollut minulle enemmän kuin ok, enkä kaipaa Maisa Torppa elämää jossa eläisin miehen rahoilla.. mutta mutta..
tällä tavalla lomalla ollessa se korostuu se miehen piheys, joka ei muuten häiritse.
Olemme kohteessa jossa eläminen ja oleminen ei paljoa maksa, ei ostokset kaupassa tai syöminen ravintoloissa.
Mutta kertaakaan ei voi maksaa ravintolalaskua kokonaan. Tai siis maksaa kyllä tarjoilijalle ja minä sitten hänelle. Samoin ruokaostoksissa.
Joskus tuntuisi naisena tai ihmisenä kivalta kun sanoisi ” minä tarjoan tämän”.
Mutta ei.
Mutta vikahan on tietenkin mun, koska olen nainen ja muilta osin tämä tapa esim Suomessa on mulle enemmän kuin ok ja näin mut on kasvatettu- ollaan itsenäisiä ei miehen elättämiä.
Mutta silti tällaisina hetkinä kun tietää miehen tienaavan puolet enemmän niin tuntuisi mahtavalta että tarjoaisi vaikk ruoan.
Ei mulla muuta.
Ja joo jätän sen sian sit!
Kommentit (341)
Pihi ihminen, nainen tai mies, ei ole kivaa seuraa missään. En viihtyisi päivääkään tuollaisen miehen seurassa. Kyllä ihana mies välillä hemmottelee naista, ja tietysti myös toisin päinkin tapahtuu joskus. Näin suhde pysyy molempien mielestä tyydyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysy itseltäsi onko miehesi
komea adonis..8muut naiset ovat kateellisia sinulle)
pitkä paksu peni..ksinen ja uskomaton sängyssä
Kehuu sinua kauniiksi ja hieroo kipeitä hartioitasi työpäivän jälkeen
...eikö????????
Miksi naiset olettavat, että miehen pitää maksaa? Perusteluita.
Ja ei, sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden tai huomioimisen kanssa
Tätä samaa ajattelit jankuttaa? Edelleen odotan ja toivon mieheni tulevalla syyslomalla tarjoavan minulle päivällisen siksi, että hän haluaa ilahduttaa ja hemmotella minua.
Mitä jos hän haluaa hemmotella hieronnalla ja seksillä?
Erittäin tervetullutta sekin. Hieronnalla hän hemmottelee usein. Seksiä olemme tähän saakka harrastaneet vain molempien iloksi ja nautinnoksi, en kaipaisi hänen antavan sitä vain minulle ilman että hän itse nauttii.
P.s. Kyllä, myös minä hieron häntä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Taas yksi loinen itkemässä.
Sinä olet mielenvikainen.
Itaruus on vastenmielinen ja valitettavan yleinen piirre miehissä. Myös perheenisissä, jotka käyttäytyvät kotonakin kuin hotellissa; jättävät KAIKKI KOTITYÖT vaimolle, vaikka kumpikin käy töissä.
Jos tienaa enemmän, maksaa enemmän, mutta kotityöt ovat YHTEISIÄ.
Avioliittolaki lähtee siitä, että puolisoilla on sama elintaso, kas kun muu on typerää, loukkaavaa ja sosiopaatin käytöstä. Hyvin moni liitto kariutuu tähän. Parisuhde ja perhe on yhteisyritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kyllä miehet on enemmän loisia
Toki se on näin, kun sinä sen sanot. Ilman muuta. Tottakai. Tietenkin.
Minä ostin banaaneja ja mandariineja. Itse olin kesällä poiminut mansikoita ja vadelmia. Nyt tein miehelle smoothien. Mieheni on siis loinen.
Tämä lois-jankutus on niin turhaa. Tämä uliulin jankuttaminen siitä, että nainen on loinen, jos oma aviomies joskus tarjoaa vaimolleen jotakin, on jotain niin naurettavaa. Kun ne naiset kuitenkin loppujen lopuksi tarjoavat niille miehilleen moninkertaisesti kaiken takaisin.
Uliulin mielestä se, että mies joskus kerran kymmenessä vuodessa tarjoaa naiselleen kahvit ulkona telee naisesta loisen, viis siitä, että nainen muuten ne kymmenen vuotta käy ruokakaupassa ja tekee miehelleen ruuat. huoh. Joten jospa siitä yhdestä ravintolassa tarjoamisesta ei tehdäisi elämää suurempaa tapahtumaa.
Sinä vertaat smoothien tarjoamista ravintolaillallisen tarjoamiseen?
Väität että vain naiset käyvät ruokakaupoissa?
Ja yksikään mies koko maailmanhistorian aikana ei ole laittanut ruokaa?
Joko olet tyh-mä tai yksin-kertainen tai muuten vaan et halua nähdä totuutta( Tai sitten yksin-kertaisesti et sitä tiedä, koska tuskin koskaan olet päässyt asumaan naisen kanssa. Mutta mieti äitiäsi, jos hän on ollut suunnilleenkaan normaali nainen, hän on tehnyt perheen eteen aika paljon töitä. Normaali äiti kuitenkin tekee, sinun mut-sista en tietenkään voi olla varma ;) )
Ja ainahan on helpompi tarjota jonkun muun tekemä ruoka(ravintola), kuin nähdä vaiva itse sen tekemisessä. Olen tehnyt miehelle varmaan tuhansia arterioita. (mieskin ehkä sata tai vähemmän)
Ja sanoinko, että vain naiset käy kaupassa? No en. Ja puhun vain omasta en mutu tuntumasta. Eli mies käy ehkä kerran ja minä kymmenen kertaa.( Naapureissa vain oikeastaa naiset käy kaupassa. )
Ja ruokaakin miehet tekee, mutta naiset siltikin paljon useammin.
Ja sitten petivaatteiden vaihto. Miehet ei ilmeisesti ymmärrä vaihtaa niitä koskaan, jos ei nainen asiasta sano. Aika hämmästyttävä asia. Tästä keskusteltu aika useidenkin ihmisten kanssa, ja missään mies ei ole vaihtanut petivaatteita omasta aloitteestaan.
( nyt -uli-u-li kiirehtii vastaamaan, että ainakin hän vaihtaa. Ja ainakin 2X vuosi)
Mun mies on varmaan sit joku harvinaisuus kun kyllä se vaan vaihtaa petivaatteet _vähintään_ 2 viikon välein ja nimenomaan omasta aloitteesta. Laittaa myös ruokaa, siivoaa ja pesee pyykit 3x enemmän kuin minä, koska olen tosi laiska ja hän itse nauttii näistä puuhista ja on täysin ok sen kanssa, etten itse välttämättä tee mitään. Mieheni on kyllä kotoisin Slovakiasta, voiko olla sitten joku kulttuurijuttu?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muitakin häiriöitä kuin vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on maksanut aloittajan elämisen ja syömiset tätä ennen?
Miksi et lue aloitusta ennen tuollaista kysymystä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset: TASA-ARVOO, TASA-ARVOO!
Naiset myös: Miksei mies maksa mun ravintola laskua? Hemmetti mikä juntti. :D
Tasa-arvon kanssa tässä ei ole mitään tekemistä, vaan hyvien käytöstapojen, hienotunteisuuden, vieraanvaraisuuden, toisen huomioonottamiseksi on kohteliasta tarjota seuralaiselle/puolisolle/ystävälle, jos käydään syömässä tai kahvilla, oli sitten pyytäjä mies tai nainen.
Vai jos pyydätte ystäviänne päivälliselle, vetäisetkö kassakuitin esille ruuista, ennen vieraiden kotiin lähtöä ja jaatte ruokakulut kaikkien kesken, ihan tasa-arvon nimissä.
Vieraanvaraisuus ja toiselle tarjoaminen nähdä täällä antajalle hyvin kielteisenä, vaikka se monelle tuottaa mielihyvää ja iloa, kun voi tarjota toiselle ja antaa huomiota rakkaalleen ja ystävälle.
Minun tarvitsee kaivaa oma lompakko esille vain silloin, kun olen yksin liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en ottanut suomalaista miestä.
Äh.
Ei tuo kyllä ole kansallisuudesta kiinni.
Moukkia mahtuu joka kansaan.
Herrasmiehiä mahtuu joka kansaan.
Mun mies on ihan suomalainen ja herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kyllä miehet on enemmän loisia
Toki se on näin, kun sinä sen sanot. Ilman muuta. Tottakai. Tietenkin.
Minä ostin banaaneja ja mandariineja. Itse olin kesällä poiminut mansikoita ja vadelmia. Nyt tein miehelle smoothien. Mieheni on siis loinen.
Tämä lois-jankutus on niin turhaa. Tämä uliulin jankuttaminen siitä, että nainen on loinen, jos oma aviomies joskus tarjoaa vaimolleen jotakin, on jotain niin naurettavaa. Kun ne naiset kuitenkin loppujen lopuksi tarjoavat niille miehilleen moninkertaisesti kaiken takaisin.
Uliulin mielestä se, että mies joskus kerran kymmenessä vuodessa tarjoaa naiselleen kahvit ulkona telee naisesta loisen, viis siitä, että nainen muuten ne kymmenen vuotta käy ruokakaupassa ja tekee miehelleen ruuat. huoh. Joten jospa siitä yhdestä ravintolassa tarjoamisesta ei tehdäisi elämää suurempaa tapahtumaa.
Naiset tarjoaa ja maksaa miehille moninkertaisesti! Kyllä se niin pitää olla koska sinä niin sanot. Tottakai ja faktana. Naiset eivät ikänä saa mitään, eivät ole missään nimessä saamapuolella!!!1
Valitettavasti keskivertosuhtessa nainen panostaa perheeseen ja suhteeseen melkoisesti enemmän aikaa ja työtä kuin mies. Ja voin tämän ihan rehellisesti tunnustaa vaikka mies olenkin.
Kyse on paljolti siitäkin, että nainen tekee koska niin haluaa. Naisilla on kova tarve uhriutua ja muuttua eri ihmiseksi saatuaan perhe ja mies itselleen. Kaikki muu jää, on vain perhe ja lapset, äitimyytti jyllää ja sen varjolla uhriudutaan joka käänteessä. Mies ei esimerkiksi saisi käydä siellä ja täällä "koska enhän mäkään viiletä baareissa enää ikinä". tms uhripackaa
Niin. Hyvä mies tarjoaa naiselleen joskus sen aterian, koska hyvä mies haluaa niin. Hyvä mies syö joskus
Sipsejä naisensa kanssa.
Mutta hyvä
Mies myös keskustelee, että miten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eikö????????
Tätä samaa ajattelit jankuttaa? Edelleen odotan ja toivon mieheni tulevalla syyslomalla tarjoavan minulle päivällisen siksi, että hän haluaa ilahduttaa ja hemmotella minua.
Et vastannut kysymykseen. Olet siis vain käsi ojossa.
Mun ex-poikaystävä oli tosi pihi, vaikka meillä oli yhtä isot tulot.
Esimerkiksi kerran oltiin käymässä kahdestaan hänen vanhempiensa omistamassa kesä mökissä ja käytiin ostoksilla ruokakaupassa. Olisiko yhteisten ruokaostosten loppusumma ollut tyyliin 20€, ja kun mulla ei ollut sopivaa käteistä, niin annoin poikaystävälleni siitä n. 8€,ja hänhän oli siitä ihan että "voi hitto, nyt mä maksoin 2€ enemmän kuin sä". Sitten kuitenkin ne ruuat mitä ei ehditty syödä, jäivät kesämökille hänen vanhempiensa käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
[
Vai jos pyydätte ystäviänne päivälliselle, vetäisetkö kassakuitin esille ruuista, ennen vieraiden kotiin lähtöä ja jaatte ruokakulut kaikkien kesken, ihan tasa-arvon nimissä.
.
Mun työkaveri kertoi, että hänelle oli käynyt just näin, eli kaveri oli pyytänyt siirtämään rahaa hänen tililleen kokatuista ruuista.
Työkaverini oli siis kerääntynyt opiskelukaverin luokse 4-5 hengen kaveriporukalla ja he olivat sopineet, että menevät sitten illalliselle ravintolaan. Tämä emäntä, jonka luokse kaikki olivat kerääntyneet, oli tehnyt jotain pikkusuolaista ja - makeaa. Kun kaikki olivat lähteneet kotiin, emäntä lähetti tekstarit kaikille, että " jokaisen osuus ruokakuluista oli 2,5€ siirtäkää summa tililleni"
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi tarjota, niin ei ole juntti. Minäkin tarjoan miehelle aina kun käydään ulkona syömässä. Mies pysyy tyytyväisenä. Pieni juttu, mutta kumppani on tyytyväinen. Joten kyllä mieskin voisi sitten edes kerran tajota ap:lle.
Tasa-arvon kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, vaan käytöstapojen ja esim tapa näyttää, että arvostaa toista.
Tietenkin mies voi kokota itsekin ja tarjota hienon päivällisen kotonaan, jos ei halua maksaa ravintolalaskua, mutta on kaunista joskus muistaa kumppaniakin.
Sama tietenkin myös toisinpäin. Ap ja mieshän eivät asuneet yhdessä.
Ihmisten ongelmat ei kyllä yllätä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...eikö????????
Et vastannut kysymykseen. Olet siis vain käsi ojossa.
Sulla taitaa olla ojossa jotakin muutakin(kuin käsi) johon ei kukaan ole tarttunut :D
Sori, mutta oli pakko ;D Niin lapselliselta ja ehkä katkeroituneelta tuo jankuttamisesi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi tarjota, niin ei ole juntti. Minäkin tarjoan miehelle aina kun käydään ulkona syömässä. Mies pysyy tyytyväisenä. Pieni juttu, mutta kumppani on tyytyväinen. Joten kyllä mieskin voisi sitten edes kerran tajota ap:lle.
Tasa-arvon kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, vaan käytöstapojen ja esim tapa näyttää, että arvostaa toista.
Tietenkin mies voi kokota itsekin ja tarjota hienon päivällisen kotonaan, jos ei halua maksaa ravintolalaskua, mutta on kaunista joskus muistaa kumppaniakin.
Sama tietenkin myös toisinpäin. Ap ja mieshän eivät asuneet yhdessä.
Sinä osoitat arvostuksesi ihmisille vain maksamalla asioita?
Häiriintynyttä
Mitä jos hän haluaa hemmotella hieronnalla ja seksillä?