Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin miehen kanssa pienelle syyslomalle ja ärsyttää..

Vierailija
14.10.2019 |

Meillä on omat taloudet eli kodit Suomessa, ri yhteisiä lapsia ja yhdessä ollaan oltu useampi vuosi. Molemmat maksaa aina menonsa ja puoliksi yhteiset. Tämä on ollut minulle enemmän kuin ok, enkä kaipaa Maisa Torppa elämää jossa eläisin miehen rahoilla.. mutta mutta..
tällä tavalla lomalla ollessa se korostuu se miehen piheys, joka ei muuten häiritse.
Olemme kohteessa jossa eläminen ja oleminen ei paljoa maksa, ei ostokset kaupassa tai syöminen ravintoloissa.
Mutta kertaakaan ei voi maksaa ravintolalaskua kokonaan. Tai siis maksaa kyllä tarjoilijalle ja minä sitten hänelle. Samoin ruokaostoksissa.
Joskus tuntuisi naisena tai ihmisenä kivalta kun sanoisi ” minä tarjoan tämän”.
Mutta ei.
Mutta vikahan on tietenkin mun, koska olen nainen ja muilta osin tämä tapa esim Suomessa on mulle enemmän kuin ok ja näin mut on kasvatettu- ollaan itsenäisiä ei miehen elättämiä.
Mutta silti tällaisina hetkinä kun tietää miehen tienaavan puolet enemmän niin tuntuisi mahtavalta että tarjoaisi vaikk ruoan.
Ei mulla muuta.
Ja joo jätän sen sian sit!

Kommentit (341)

Vierailija
1/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit myös vituttaa se että lähtee illalliselle niken T- paidassa ja urheilupusakassa ja nyt sit taas istutaan hotellilla omassa huoneessa ja katsotaan fudista ja syödään sipsejä.

Tuolla olis kaupunki täynnä elämää ja kivoja viinipaikkoja esim tms.

Mutta ei.

No itsepähän olen paskani valinnut.

Vierailija
2/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa jotain jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun naida miestäsi strap-onilla peppuun ja kysyä näitä asioita sitten häneltä?

En usko että on avuksi.

Vierailija
4/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja oli itsestäänselvää että maksoin valtaosan kuluista kun mies tienasi puolet vähemmän, tarjosin ravintolassa ja näin. Reissullakin kavereiden tarjotaan yleensä vuorotellen, ei niin että maksetaan sentilleen toiselle. Häiritsisi mullakin. 

Vierailija
5/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Taas yksi loinen itkemässä. 

Vierailija
6/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en ottanut suomalaista miestä.

Vierailija
7/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla huolet, yhyy mies ei maksa mun ruokia

Vierailija
8/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ottaahan se päähän, kun huomaa oman miehen olevan täysjuntti. Jos tarjoaisit illallisen hänelle ja seuraavana iltana pyytäisit häntä tarjoamaan, onnistuisiko?

Vierailija
9/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä ääliö mieheksi. En katsois päivääkään tuollaista luuseria! Kyllä miehen kuuluu silloin tällöin maksaa naisen ruokailut ym. Sillä tavoin mies näyttää että arvostaa naisen seuraa.

Vierailija
10/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on maksanut aloittajan elämisen ja syömiset tätä ennen? 

Vierailija
11/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit myös vituttaa se että lähtee illalliselle niken T- paidassa ja urheilupusakassa ja nyt sit taas istutaan hotellilla omassa huoneessa ja katsotaan fudista ja syödään sipsejä.

Mutta ei.

Minkä ihmeen takia sinä istut siellä hotellihuoneessa, jos fudiksen katsominen ei kiinnosta?!

Vierailija
12/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan tuolla kerroin että muuten järjestely on ok. Välillä harmittaa. Ei vie yöunia

Vierailija
13/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkatko ne kiusaa myös?

Vierailija
14/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksaisin sille tarjoilijalle jo puolet laskusta enkä miehelle. Esittääkö se muka maksavansa koko laskun ja sitten pyytää sinulta osuuden?

Vierailija
15/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut miehen kanssa? No etpä tietenkään.

Vierailija
16/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi moista miestä. Jos miehellä on isommat tulot kuin sinulla niin saisi maksaa enemmän. Omalla miehellä on n. 40 kertaa isommat tulot kuin minulla ja hän todellakin maksaa melkein kaiken.

Ja lähde yksin sinne kaupungille, kyllä sieltä seuraa löytyy. Juntti miehesi voi sillävälin syödä sipsejä ja katsoa futista.

Vierailija
17/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei.

Onko se lukinnut sut sinne, vai mikset lähde itse ulos? Jos kerran itse olemisesi maksat, kai saat itse päättää mitä teet.

Vierailija
18/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei.

Onko se lukinnut sut sinne, vai mikset lähde itse ulos? Jos kerran itse olemisesi maksat, kai saat itse päättää mitä teet.

No kun miehen pitäisi olla lompakkona mukana. 

Vierailija
19/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tarjonnut puolisolleni lennot ja hotellin kaupunkilomalle, hän tarjoaa usein matkoilla vähintään yhden päivällisen. Jaamme yhteiset kulut puoliksi, mutta molemmat haluavat välillä hemmotella toista tarjoamalla jotain.

Vierailija
20/341 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saituus on sairautta. Anteliaisuus on ihmisessä hieno ominaisuus. Tämänoloinen mies on tympeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi