Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin miehen kanssa pienelle syyslomalle ja ärsyttää..

Vierailija
14.10.2019 |

Meillä on omat taloudet eli kodit Suomessa, ri yhteisiä lapsia ja yhdessä ollaan oltu useampi vuosi. Molemmat maksaa aina menonsa ja puoliksi yhteiset. Tämä on ollut minulle enemmän kuin ok, enkä kaipaa Maisa Torppa elämää jossa eläisin miehen rahoilla.. mutta mutta..
tällä tavalla lomalla ollessa se korostuu se miehen piheys, joka ei muuten häiritse.
Olemme kohteessa jossa eläminen ja oleminen ei paljoa maksa, ei ostokset kaupassa tai syöminen ravintoloissa.
Mutta kertaakaan ei voi maksaa ravintolalaskua kokonaan. Tai siis maksaa kyllä tarjoilijalle ja minä sitten hänelle. Samoin ruokaostoksissa.
Joskus tuntuisi naisena tai ihmisenä kivalta kun sanoisi ” minä tarjoan tämän”.
Mutta ei.
Mutta vikahan on tietenkin mun, koska olen nainen ja muilta osin tämä tapa esim Suomessa on mulle enemmän kuin ok ja näin mut on kasvatettu- ollaan itsenäisiä ei miehen elättämiä.
Mutta silti tällaisina hetkinä kun tietää miehen tienaavan puolet enemmän niin tuntuisi mahtavalta että tarjoaisi vaikk ruoan.
Ei mulla muuta.
Ja joo jätän sen sian sit!

Kommentit (341)

Vierailija
141/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.35 kirjoitti:

Itse päädyin vastaavalla ulkomaanreissulla rakastelemaan tuntemattoman, upean Kreikkalaisen nuoren miehen kanssa. Oma puoliso vain mököttää mökötti hotellihuoneessa ja loman kolmantena päätin ottaa omaa kivaa kaupungissa. Ja se päättyi miten päättyi (omasta mielestä ihanasti ja herkullisesti), mutta ehkäpä vain opettavaisena tarinana siitä, miten pahimmassa tapauksessa voi käydä jos ei ole minkäännäköistä motivaatiota miehellä tehdä kivoja asioita lomakohteessa ja tulla vastaan tällaisissa asioissa.

Semmoisia te olette. Jos teille ei seurastanne maksa niin menette ja annatte ilmaiseksi jollekin toiselle.

'

Olet ilmiselvästi tyhmä kuin saapas, mutta missä kohtaa olen maininnut mitään _rahasta_? 

Kyse on ajanvietosta ja yhteisten intressien puuttumisesta. Minulla on kyllä hyvin maksava työ, eli ei ole miehen kukkarolla tarvinnut koskaan käydä, reppana hyvä siellä! : )

Vierailija
142/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Taas yksi loinen itkemässä. 

Nykyään kyllä miehet on enemmän loisia

Toki se on näin, kun sinä sen sanot. Ilman muuta. Tottakai. Tietenkin.

Minä ostin banaaneja ja mandariineja. Itse olin kesällä poiminut mansikoita ja vadelmia. Nyt tein miehelle smoothien.  Mieheni on siis loinen.

Tämä lois-jankutus on niin turhaa. Tämä uliulin jankuttaminen siitä, että nainen on loinen, jos oma aviomies joskus tarjoaa vaimolleen jotakin, on jotain niin naurettavaa. Kun ne naiset kuitenkin loppujen lopuksi tarjoavat niille miehilleen moninkertaisesti kaiken takaisin.

Uliulin mielestä se, että mies joskus kerran kymmenessä vuodessa tarjoaa naiselleen kahvit ulkona telee naisesta loisen, viis siitä, että nainen muuten ne kymmenen vuotta käy ruokakaupassa ja tekee miehelleen ruuat. huoh. Joten jospa siitä yhdestä ravintolassa tarjoamisesta ei tehdäisi elämää suurempaa tapahtumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.35 kirjoitti:

Itse päädyin vastaavalla ulkomaanreissulla rakastelemaan tuntemattoman, upean Kreikkalaisen nuoren miehen kanssa. Oma puoliso vain mököttää mökötti hotellihuoneessa ja loman kolmantena päätin ottaa omaa kivaa kaupungissa. Ja se päättyi miten päättyi (omasta mielestä ihanasti ja herkullisesti), mutta ehkäpä vain opettavaisena tarinana siitä, miten pahimmassa tapauksessa voi käydä jos ei ole minkäännäköistä motivaatiota miehellä tehdä kivoja asioita lomakohteessa ja tulla vastaan tällaisissa asioissa.

Semmoisia te olette. Jos teille ei seurastanne maksa niin menette ja annatte ilmaiseksi jollekin toiselle.

'

Olet ilmiselvästi tyhmä kuin saapas, mutta missä kohtaa olen maininnut mitään _rahasta_? 

Kyse on ajanvietosta ja yhteisten intressien puuttumisesta. Minulla on kyllä hyvin maksava työ, eli ei ole miehen kukkarolla tarvinnut koskaan käydä, reppana hyvä siellä! : )

Et sitten ymmärtänyt, että sana maksaa voi tarkoittaa vähän muutakin kuin rahaa.

Kukaan ei komppaa huorulitoimintaa kolmantena päivänä vaikka niin toivotkin.

Vierailija
144/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin banaaneja ja mandariineja. Itse olin kesällä poiminut mansikoita ja vadelmia. Nyt tein miehelle smoothien.  Mieheni on siis loinen.

Tämä lois-jankutus on niin turhaa. Tämä uliulin jankuttaminen siitä, että nainen on loinen, jos oma aviomies joskus tarjoaa vaimolleen jotakin, on jotain niin naurettavaa. Kun ne naiset kuitenkin loppujen lopuksi tarjoavat niille miehilleen moninkertaisesti kaiken takaisin.

Uliulin mielestä se, että mies joskus kerran kymmenessä vuodessa tarjoaa naiselleen kahvit ulkona telee naisesta loisen, viis siitä, että nainen muuten ne kymmenen vuotta käy ruokakaupassa ja tekee miehelleen ruuat. huoh. Joten jospa siitä yhdestä ravintolassa tarjoamisesta ei tehdäisi elämää suurempaa tapahtumaa.

Naiset tarjoaa ja maksaa miehille moninkertaisesti! Kyllä se niin pitää olla koska sinä niin sanot. Tottakai ja faktana. Naiset eivät ikänä saa mitään, eivät ole missään nimessä saamapuolella!!!1

Vierailija
145/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tarjoaa ja maksaa miehille moninkertaisesti! Kyllä se niin pitää olla koska sinä niin sanot. Tottakai ja faktana. Naiset eivät ikänä saa mitään, eivät ole missään nimessä saamapuolella!!!1

Valitettavasti keskivertosuhtessa nainen panostaa perheeseen ja suhteeseen melkoisesti enemmän aikaa ja työtä kuin mies. Ja voin tämän ihan rehellisesti tunnustaa vaikka mies olenkin.

Vierailija
146/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vertaat smoothien tarjoamista ravintolaillallisen tarjoamiseen?

Väität että vain naiset käyvät ruokakaupoissa? 

Ja yksikään mies koko maailmanhistorian aikana ei ole laittanut ruokaa? 

Vierailija
147/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti keskivertosuhtessa nainen panostaa perheeseen ja suhteeseen melkoisesti enemmän aikaa ja työtä kuin mies. Ja voin tämän ihan rehellisesti tunnustaa vaikka mies olenkin.

Vaikka mies olenkin... 😂

Vierailija
148/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on paljolti siitäkin, että nainen tekee koska niin haluaa. Naisilla on kova tarve uhriutua ja muuttua eri ihmiseksi saatuaan perhe ja mies itselleen. Kaikki muu jää, on vain perhe ja lapset, äitimyytti jyllää ja sen varjolla uhriudutaan joka käänteessä. Mies ei esimerkiksi saisi käydä siellä ja täällä "koska enhän mäkään viiletä baareissa enää ikinä". tms uhripackaa

Vierailija
149/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiiin noloa! Meilläkin on ystäviä jotka vielä 30 v jälkeenkin splittaavat ravintolalaskun ja kaiken muunkin.

Meillä on yhteiset rahat. Ollaan lomalla eikä mun tarvitse kantaa edes lompakkoa mukana kun miehellä on omassaan kaikki rahat ja kortti jolla maksaa tarvittaessa

Vierailija
150/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit myös vituttaa se että lähtee illalliselle niken T- paidassa ja urheilupusakassa ja nyt sit taas istutaan hotellilla omassa huoneessa ja katsotaan fudista ja syödään sipsejä.

Tuolla olis kaupunki täynnä elämää ja kivoja viinipaikkoja esim tms.

Mutta ei.
No itsepähän olen paskani valinnut.

Kiteytät lopussa asian hienosti. Olette myös olleet useamman vuoden yhdessä niin olet myös valinnut jäädä. Nytkin valitset jäädä sinne hotellihuoneeseen tekemään sitä, mitä luultavasti teette iltaisin kotonakin. Miksi? Onko se vaan helppoa? Mene ulos yksin, jos se vaan lomakohteessanne on turvallista. Puhu miehelle ja sano että haluaisin käydä jossain. Vai olettekko jo päivän juosseet sinun kiinostuksenkohteidesi perässä? Jos teitä ei kiinnosta samat asiat, niin annan nyt miehen nauttia myös omistaan ja rentoutua.

Vierailija
151/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit myös vituttaa se että lähtee illalliselle niken T- paidassa ja urheilupusakassa ja nyt sit taas istutaan hotellilla omassa huoneessa ja katsotaan fudista ja syödään sipsejä.

Tuolla olis kaupunki täynnä elämää ja kivoja viinipaikkoja esim tms.

Mutta ei.

No itsepähän olen paskani valinnut.

Etpä kovin itsenäiseltä vaikuta, koska et voi ilman miestä lähteä niihin kivoihin viinipaikkoihin ym vaan on pakko jäädä sipsejä syömään, koska mies niin määrää.

Vierailija
152/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei koskaan huomioi mitenkään, mutä sitä miehellä edes tekee? Taloudellistakaan helpotusta ei ole tiedossa ja seksiäkään ei välttämättä saa haluamaansa määrää alkuhuuman jälkeen. Sitten on tuommoinen, joka matkalla istuu sipsien kanssa katsomassa fudista.

Jos ap olisi reisssussa naisystävän kanssa, olisivat kierrelleet yhdessä kaupungilla ja välillä tarjonneet toinen toisilleen.

Vierailija
153/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt se asetelma, että ap:n mies käyttäytyy tavalla jota ap ei ymmärrä: ei tarjoa vapaaehtoisesti toiselle, ei koe antamisen iloa.

Kiihkoilijat ovat oitis haukkumassa naista loiseksi, vaikka ap jo aiemmin kertoi tarjonneensa miehelle asioita, mutta ei koe vastavuoroisuutta.

Kyse ei välttämättä ole kuitenkaan nyt siitä, että ap:n kumppani ei haluaisi tarjota naiselle. Hän todennäköisesti on sen luonteinen muillekin. Tarjoaako pubissa kaverille kaljan, vai laskeeko sielläkin kierrokset tai syynää kuitit? Pihi on pihi kaikkialla...

Vierailija
154/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa käytiin paljon ulkona syömässä ja maksettiin lasku yhteiseltä taloustililtä. Saattoi näyttää, että mies maksoi tai vastaavasti minä maksoin riippuen kumpi otti kortin esiin. 

Vierailija
155/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt se asetelma, että ap:n mies käyttäytyy tavalla jota ap ei ymmärrä: ei tarjoa vapaaehtoisesti toiselle, ei koe antamisen iloa.

Kiihkoilijat ovat oitis haukkumassa naista loiseksi, vaikka ap jo aiemmin kertoi tarjonneensa miehelle asioita, mutta ei koe vastavuoroisuutta.

Kyse ei välttämättä ole kuitenkaan nyt siitä, että ap:n kumppani ei haluaisi tarjota naiselle. Hän todennäköisesti on sen luonteinen muillekin. Tarjoaako pubissa kaverille kaljan, vai laskeeko sielläkin kierrokset tai syynää kuitit? Pihi on pihi kaikkialla...

Ja sinäkö kylvät rahasi ympäri kylää?

Vierailija
156/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö kylvät rahasi ympäri kylää?

Kumppanille ja ystäville kyllä. En ympäri kylää.

Vierailija
157/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja exä mentiin myös maksut puoliksi periaatteella. Se oli täysin ok, mutta..ollessamme ravintolassa useiden muiden pariskuntien kanssa illallisella, KAIKKIEN muiden miehet tarjosivat illallisen puolisolleen, paitsi minun mieheni. Kyllä se tuossa tilanteessa vaan hävettää. Piheys näkyi myös siinä, että muutaman kerran kun toivoin jonkin tietyn asian joulu/synttärilahjaksi, mies osti siitä halvemman version, vaikka olin toivonut juuri sitä tiettyä..

Miksi tasa-arvoisuus hävettää, eikö sen pitäisi olla ylpeyden aihe? Vai haluatteko te naiset tasa-arvoa vain silloin kuin teille sopii? Ei kai, eihän se nyt niin voi olla?

En nyt ymmärrä miten tasa-arvo ja toisen huomioiminen ovat toisensa poissulkevia. Tarjosin vasikään illallisen ystävälleni. Myös asiakassuhdetta haluan vaalia tarjoamalla joskus jotain.

Eikö toista voi huomioida muulla tavalla kuin tarjoamalla asioita?

Vierailija
158/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sillä miehellä ole oikeus nauttia lomastaan haluamallaan tavalla? Miksi ap:n tapa viettää lomaa olisi automaattisesti parempi ja oikeampi?

Vierailija
159/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on maksanut aloittajan elämisen ja syömiset tätä ennen? 

Ex-miehet maksoivat.

Vierailija
160/341 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja exä mentiin myös maksut puoliksi periaatteella. Se oli täysin ok, mutta..ollessamme ravintolassa useiden muiden pariskuntien kanssa illallisella, KAIKKIEN muiden miehet tarjosivat illallisen puolisolleen, paitsi minun mieheni. Kyllä se tuossa tilanteessa vaan hävettää. Piheys näkyi myös siinä, että muutaman kerran kun toivoin jonkin tietyn asian joulu/synttärilahjaksi, mies osti siitä halvemman version, vaikka olin toivonut juuri sitä tiettyä..

Miksi tasa-arvoisuus hävettää, eikö sen pitäisi olla ylpeyden aihe? Vai haluatteko te naiset tasa-arvoa vain silloin kuin teille sopii? Ei kai, eihän se nyt niin voi olla?

En nyt ymmärrä miten tasa-arvo ja toisen huomioiminen ovat toisensa poissulkevia. Tarjosin vasikään illallisen ystävälleni. Myös asiakassuhdetta haluan vaalia tarjoamalla joskus jotain.

Eikö toista voi huomioida muulla tavalla kuin tarjoamalla asioita?

Voi, mutta moni mies valitsee tämän tavan, koska se on aika vaivatonta.

Toinen on se, että pitääkö kaikki aina laskea sentilleen tasan, se ärsyttää missä tahansa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi