Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaali isä / tytär -suhde?

Vierailija
20.04.2016 |

Kysyn kun itsellä ei lapsia ja olen tavannut miehen, jolla on.
Eli miehen teinit (15 v tyttö ja kohta 18 v poika) asuu joka toinen viikko miehellä. Pojalla on asunnossa oma huone ja tytär nukkuu isän makkarissa omassa sängyssä.
Olin kerran yökylässä, kun lapset olivat paikalla ja mies teki mulle pedin sohvalle. Sitä ennen olin katsellu koko illan, kun tyttö hierotutti hartioitaan ja pyysi lettejä ym fyysistä koko ajan isältään. Ruokapöydässäkin meni isänsä syliin.
Poika on tosi etäinen ja isä mielestäni kohtelee tosi tympeästi poikaa.
Mua jäi jotenkin ällöttämään. Onko tää nyt joku isä-lapsi juttu, jota kokemattomana en tiedä vai onko vinksahtanutta touhua? Kiitos jos selvennätte.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun enempää en tiedä. Kuulostaa oudolta, että 15v tyttö nukkuu samassa huoneessa isänsä kanssa, mutta muuten tyttö saattaa vain olla hellyydenkipeä ja tarvitsee enemmän huomiota isältään kuin veljensä.

Vierailija
2/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin kai tavallaan... Itse en kyllä isältäni alkaisi lettejä/hierontoja pyytämään, mutta ei kai siinä mitään jos joku toinen niin tekee. Kun kuitenkin hartiahieronnan saattaisin voida äidiltäni pyytää, ja lettien tekemisen myös (en kyllä halua lettejä/hartiahierontaa joten todellisuudessa en näitä asioita ole pyydellyt). 

Toisaalta pidän kyllä hieman outona, jos 15-vuotias tyttö/poika pyytää jatkuvasti vanhemmaltaan (sukupuolesta riippumatta) hierontoja yms muuta fyysistä kontaktia. Mutta ehkä vain olen sitten kosketuskammoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tyttö mustasukksinen sinulle? Ja sinä hänelle? Tytölle ei omaa huonetta asunnossa ole? Onko miehen erosta miten pitkä aika?

Vierailija
4/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sikäli oudolta, että harva 15-vuotias haluaa olla noin "kiinni" vanhemmassaan. En kysy pahalla, mutta onko tyttö ihan normaali?

Voihan tuossa toki olla taustalla trauma erosta ja tyttö haluaa omia isänsä sinulta. Paha oikeasti sanoa kun ei tunne henkilöitä ja taustoja, mutta tuon viestin perusteella sanoisin, että hiukan ihmetyttää.

Vierailija
5/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tytön oma valinta nukkua isän huoneessa?

Vierailija
6/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä mikä tahansa taustalla niin mä lähtisin ja lujaa.

Vierailija
7/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini-tytärpuoleni kaipailee niskahierontaa joka toinen päivä, ja onhan se hitusen hassua (olen siis isäpuoli), että nimenomaan multa eikä äidiltään. On sillä kyllä oikeastikin niskat jumissa koko ajan jostain syystä. Kyseessä ainoa meidän yhteinen puuhastelu, että ehkä kaipailee jonkinlaista kontaktia kun ei me oikein osata muutoinkaan vuorovaikuttaa arjessa. En usko, että mitään seksuaalista tai omituista on kyseessä sen enempää AP:n tapauksessa kuin meilläkään.

Ihmisapinoiden lähisuhteiden ylläpitoon evolutiivisesti kuuluu oleellisesti kaikenmaailman täiden nyppimiset turkista ja muu hiplaaminen, joka nyt on jäänyt hieman vähemmälle ainakin nyky-yhteiskunnassa, mutta jonkinlainen tarve sillekin vielä löytynee.

Vierailija
8/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tyttö mustasukksinen sinulle? Ja sinä hänelle? Tytölle ei omaa huonetta asunnossa ole? Onko miehen erosta miten pitkä aika?

Erosta on 10 v!!

Enkä todellakaan ole mustasukkainen, tytöstä en tiedä.

Toisaalta mulla alkoi hälytyskellot kilkattaa, koska miehen edellinen suhde kaatui kuulema siihen, ettei nainen hyväksynyt miehen lapsia. Toisaalta jos tyttö on koko ajan isässään kiinni ja poikaa taas kohdellaan tylysti, niin kuka sitä jaksaa.

Niin ja sellainen kanssa tuntuu kummalta, että tyttö änkee mukaan joka paikkaan (ja isänsä pyytää). Poika taas ei kulje mukana.

Ap

Vierailija
9/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliin en menisi mutta saatan edelleen pyytää isääni hieromaan hartioitani ja nuorempana on (ainakin yrittänyt) tehdä lettiäkin :D On myös kihartanut joskus hiukseni kaverin synttäreille. Miten joku löytää tuostakin jotain seksuaalista ja väärää??? Samassa huoneessa nukkuminen vähän outoa, mutta onko siellä ahdasta? Tytöllä ei ole omaa huonetta? Yhtä pervona pitäisit jos nukkuis sen 18v veljen kanssa.

Vierailija
10/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi teinin viihtyvän paremmin kavereitten kanssa kuin isän ja isän naisystävän seurassa. Eikä tuo jatkuva kyljessä ja sylissä nyhjääminenkään ihan tavalliselta kuulosta. Ihmettelen kyllä.

Vierailija
11/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta on 10 v!!

Toisaalta mulla alkoi hälytyskellot kilkattaa, koska miehen edellinen suhde kaatui kuulema siihen, ettei nainen hyväksynyt miehen lapsia. Toisaalta jos tyttö on koko ajan isässään kiinni ja poikaa taas kohdellaan tylysti, niin kuka sitä jaksaa.

Niin ja sellainen kanssa tuntuu kummalta, että tyttö änkee mukaan joka paikkaan (ja isänsä pyytää). Poika taas ei kulje mukana.

Ap

Mitä te teette niinä joka tousina viikkoina kun teinit eivät ole isällään? Kun teinit ovat isällään, isän åitäisi olla vain sinun kanssasi silloinkin?

Vierailija
12/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytölle ei ole omaa huonetta ja poika haluaa iltaisin.. no, hakata tattiaan rauhassa.

Vierailija
13/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös jotenkin kummallista, että 18v. asuu nähtävästi vuoroviikoin äidin ja isän kanssa. Eikö tunnu jo vähän ahdistavalta ja kaipaile omaa asuntoa ja rauhaa? Itse en 18-vuotiaana enää haluaisi pomppia asunnosta toiseen, ja eihän mitkään vanhempien väliset sopimukset edes taida päteä täysi-ikäiseen, joten miksi näin? 

Ei voi muuta sanoa kuin että vaikuttaa todella hämärältä perheeltä ja todella oudot lapset. Ap:na juoksisin ja lujaa kauas pois

Vierailija
14/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta on 10 v!!

Ap

Mitä te teette niinä joka tousina viikkoina kun teinit eivät ole isällään? Kun teinit ovat isällään, isän åitäisi olla vain sinun kanssasi silloinkin?

Mies itse haluaisi nähdä koko ajan silloin kun lapset äidilllään.. Teen vuorotyötä ja varsinkin yövuoron jälkeen haluan kyllä nukkua ihan yksin omassa sängyssä.

Ja olen ollut miehellä (kutsuttuna!) vain kaksi kertaa lasten aikana. Isän kertoman mukaan tyttö tuntuu viettävän kaiken vapaa-aikansa isänsä kanssa, mikä on kyllä minusta outoa. Outoa on myös se, että poika on taas koko ajan siellä huoneessaan ne hetket siis kun on paikalla. Ei ota mitään kontaktia siskoonsa tai isäänsä oma-aloitteellisesti.

Ja anteeksi vaan, mutta mua ällöttää se samassa huoneessa nukkuminen. Sänkyjen väli ehkä metrin. Olohuone on jätti iso, sinne saisi jommalle kummalle oman nukkunurkan. Niin ja hieman puistattaa sekin, että tyttö nukkuu isänsä t-paidassa. Huomasin sen siitä, että oli sama paita, jonka mies tarjosi mulle kun olin siellä ensi kertaa yötä.

Ap

Vierailija
15/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten mies teki sulle pedin sohvalle, jos siis olette pari? 

Vierailija
16/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai. Pakene.

Vierailija
17/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten mies teki sulle pedin sohvalle, jos siis olette pari? 

Niin, hyvä kysymys. Miksi?

Ap

Vierailija
18/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te perseilette, eikö lapsen ja vanhemman välillä saa olla läheisyyttä?

Minä halasin isääni lapsesta koko teini-iän yli tähän ihan tähän päivään asti, sanottiin rakastavamme toisiamme, ja isä myös pussasi otsaan aina. Osasin myös olla kapinoiva teini mutta iskä oli myös tärkeä ja on edelleen. Pystyn myös nukkumaan isän vieressä joskin en halua kuorsaamisen takia ,hieronnan pyytämisessä ei olisi ongelmaa. Aion jatkaa samalla linjalla lapsieni kanssa.

Vierailija
19/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isä ja poika nuku samassa huoneessa ja tyttärellä olisi oma tila nukkua ?

Vierailija
20/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te perseilette, eikö lapsen ja vanhemman välillä saa olla läheisyyttä?

Minä halasin isääni lapsesta koko teini-iän yli tähän ihan tähän päivään asti, sanottiin rakastavamme toisiamme, ja isä myös pussasi otsaan aina. Osasin myös olla kapinoiva teini mutta iskä oli myös tärkeä ja on edelleen. Pystyn myös nukkumaan isän vieressä joskin en halua kuorsaamisen takia ,hieronnan pyytämisessä ei olisi ongelmaa. Aion jatkaa samalla linjalla lapsieni kanssa.

Muttet kuitenkaan nukkunut puolta lapsuus/nuoruuttasi isäsi kanssa?? Ja sulla oli varmaan muitakin kavereita??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän