Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan tukala ja turvonnut olo

Vierailija
08.10.2019 |

Söin penisilliinikuurin ja sen jälkeen olen tuntenut järkyttävää turvotusta ihan aamusta iltaan. Join juuri äsken lasillisen vettä ja tuntuu, että tukehdun itseeni. Maha on pallo ja ilmavaivat ihan kamalat. Tämä ei siis ole lihomista.

Housut ei mene mahan kohdalta kiinni ja olo on todella inhottava. Olen normaalipainoinen. Vy normaalisti n. 75cm ja nyt 85cm.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi johtua?

Vierailija
2/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
4/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva

Vierailija
5/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista ihonväri, punaisuus, syheröisyys ja kimmoisuus, jääkö sormella painaessa hitaasti palautuva kuoppa? Nokkosrokko? Turvotusta? Allerginen penisilliinille? Joskus oireet tulevat vasta kuurin loputtua. Lääkäriin?

Vierailija
6/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noin vuosia. Tavalliset housut eivät mene kiinni. Ja hoikka olen. Paitsi vyötärön kohdalta. Mutta painoa siis 50 kg. Ja koko ajan on olo, että vatsa on täynnä. Aamulla voi olla hoikempi olo, mutta siitä se vatsa sitten päivän mittaan palloontuu taas.

Vierailija
7/7 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut noin vuosia. Tavalliset housut eivät mene kiinni. Ja hoikka olen. Paitsi vyötärön kohdalta. Mutta painoa siis 50 kg. Ja koko ajan on olo, että vatsa on täynnä. Aamulla voi olla hoikempi olo, mutta siitä se vatsa sitten päivän mittaan palloontuu taas.

Kokeile auttaako vehnän pois jättäminen. Se on kyllä aika haasteellista koska sitä on lähes kaikissa valmiissa ja puolivalmiissa aterioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi