Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri, joka ei vastaa tervehdykseen

Vierailija
08.10.2019 |

Pitäisikö munkin vaan lopettaa normaali kohteliaisuus hänen kohdalla? Kuitenkin töissä ollaan tekemisissä niin väleissä on pysyttävä. Hän ei siis tavatessa noteeraa mitenkään tai jos on jotain asiaa, menee suoraan siihen. Ikinä ei vaivaudu sanomaan hei. Välillä sit tulee juttelemaan niitä näitä, eli ollaan ns. tuttuja enkä usko hänen mua inhoavankaan. Pitääkö vaan hyväksyä tämä epäkohtelias käytös ja mennä hänen ehdoillaan? On mua korkeammassa asemassa mutta ei esimieheni. Aika pikkumaiselta tuntuisi tästä valittaakaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin tervehtimistä, vastaa tai ei. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja näin toiminut.

Vierailija
2/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vaimonsa on AV:n ohjeiden mukaisesti kieltänyt kaiken vuorovaikutuksen työkaverien kanssa jottei tule ongelmia mustasukkaisuuden kanssa. Moikkauksesta ne kaikki suhteet on alkaneet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydy ammattimaisesti, hän on työkaverisi. Samaa tekee myös hän, vaikka syystä x ei koe tarpeelliseksi olla läheisempi ystäväsi.

Sitä se työ on. Minäkin vedän joka aamu sosiaalisen edustus kulissin päälleni ja edustan tyylillä. Ketutuksen puran sitten aina kotona ja myös saunassa kiroillen.

Vierailija
4/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys on. En tervehtisi enää.

Vierailija
5/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin tervehtimistä, vastaa tai ei. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ja näin toiminut.

Alkoiko hän jossain vaiheessa tervehtiä sua takaisin?

Vierailija
6/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehtisin aina, koska jo äiti opetti, ettei omia standardeja kannata laskea ympäristön mukaan. Jos joku toinen on huonokäytöksinen moukka, ei minun sitä tarvitse olla.

Vierailija
7/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoiko hän jossain vaiheessa tervehtiä sua takaisin?

Hyvin satunnaisesti.

Vierailija
8/8 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoelta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi