Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean tunnuslukusovellus- miksi sen lataaminen on tehty niin vaikeaksi ettei tavallisen kuolevaisen taudot riitä?

Vierailija
05.10.2019 |

Tässä ollaan sitten ilman verkkopankkia, ilman omakantaa.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohista tämä otsikkoon, sori. 

Olen miettinyt, että täyspäisiltä vanhemmilta ihmisiltä viedään näissä itsetunto ja omien asioiden hallinta. 

Kun ei tässä aina nuorempikaan aina onnistu ja joutuu pyytämään apua. Naapurin 78-vuotias rouva joutuu aina tilaamaan ylikallista konsultointia milloin mistäkin, jottai saisi vain raha-asiansa hoidettua puhumattakaan, että mihinkään omakantoihin ja virastoihin pääsisi. 

Välillä on munkin ovella. Mutta en mä ole aina saatavilla. Työnikin puolesta olen puolet vuodessa poissa ja vapaa-aikanakin harvemmin kotona. 

Kelallakaan ei taida olla palvelua, että menisi vain konttoriin jonottamaan? Aika varataan verkossa tunnusten kanssa ja jos ei ole osaamista? Eihän näistä puhelipalveluistakaan pääse läpi, kun pitää näppäillä sitä sun tätä 100 kertaa, että pääsee edes jonoon. Monilla on jo heikentynyt kuulo, reaktiokyky ja hienomotoriikassa vajavaisuutta. 

Monilla tietysti lapset auttavat, mutta on niitä lapsettomiakin ja lapsia, jotka eivät auta. 

Maailma muuttuu. Nykypäivän eläkeikäiset olisivat ehtineet täyspäisinä ihan hyvin ottaa internetin haltuun silloin kun se tuli. Tämä on hyvä pitää itsekin koko ajan mielessä ja pitää huoli siitä, että pysyy kärryillä. 

Vierailija
82/84 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa olette vielä Nordean asiakkaita. Ole S-pankin asiakas ja kaikki sujuu kuin linnun laulu, niin verkossa ,kuin apple mobilissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jatkoa edelliseen, kyllä , kyllä olen eläkeläinen 76v ja hyvin menee nuo digihommat.

Vierailija
84/84 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä viime vuosituhannelle jämähtänyt, käyttäjäkokemuksesta  piittaamaton humpuukipuulaaki näitä oikein koodaa ja suunnittelee? Yksinkertainen asia saatu joka kantilta toimimattomaksi hiottua. Onko tarkoitus ettei porukka käytä nettitunnareitaan vai mikä? En tule ottamaan käyttöön ensimmäistäkään p u h e l i m e e n ladattavaa sovellusta jolla pääsee sorkkimaan mun raha-asioihin, terveystietoihin jne. Joo joku päivä ei välttämättä ole vaihtoehtoja, siihen asti käytän täysin toimivaa paperilistaa. 

Puhelimessa oleva appsi on kylläkin turvallisempi kuin selain + nettipankki.

App= oma kanava.