Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean tunnuslukusovellus- miksi sen lataaminen on tehty niin vaikeaksi ettei tavallisen kuolevaisen taudot riitä?

Vierailija
05.10.2019 |

Tässä ollaan sitten ilman verkkopankkia, ilman omakantaa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla siinä hiertää? Jospa osaan auttaa. :)

Vierailija
2/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille laitteelle olet lataamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse latasin sen eilen eikä ollut mitään ongelmia. Toisaalta olen matemaatikko eli jumalasta seuraava. Ylöspäin

Ei mutta mikä siinä mättää?

Vierailija
4/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataaminen ei ole vaikeaa. Seuraat vain ohjeita. Tarvitset tunnuslukusovelluksen lisäksi myös Nordean oman sovelluksen, jotta tunnuslukusovelluksesta on hyötyä.

Vierailija
5/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistunkin paikalta, kun Jumalasta seuraava (ylöspäin) tuli paikalle.

1

Vierailija
6/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu!

Aivan hermoromahduksen partaalla yritin tuntikausia. Ei tulosta. Mulla on aivan normaalit It-taidot ja kaikki muu menee jouhevasti. 

Mutta keksinkin ladata mobiilivarmenteen. Se ajaa täysin saman asian. Sujui moitteettomasti ja toimii näppärästi. 

Itse verkkopankkiin pääsee vielä pahvikortilla. Tiesitkin sen varmaan`? Tilasin hätäpäissäni myös tunnuslukulaitteen ja ensi viikon alussa pitäisi tulla. 

Ihan käsittämätön tuo sovellus... Arggh. Oma vika tietysti, kun jätti näin viime tinkaan. Tuli kauhea stressi asiasta. 

Multa ei kysytty tätä, mutta mättäsi: mä en yksinkertaisesti tajua, mistä sen käyttäjätunnuksen saa. Muteen siis latautui kyllä ja tuli ilmoitus: tunnuslukusovellus nyt käytössä. 

Vierailija
7/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te tampioita jos ette noin yksinkertaista asiaa saa toimimaan... 🙈🙊

Vierailija
8/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on perseestä, totta. Sit kun sen sai toimimaan ja lopulta oppi käyttämään niin ok. Mutta paska systeemi on kyllä! Tsemppiä!

Vierailija
9/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oikeasti on vaikeaa? Olen ladannut itselle ja jeesannut poikaa (15v).

T. Mamma 39v, ei erityisiä skilssejä tällä alalla

Vierailija
10/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ilmeisesti ladattua tunnuslukusovellusta koska minulla ei ole iphonea tai ipadia , Samsungi vain. Sama ongelma tunnuslukulaitteen kanssa. Ei Iphonea.

Tuossa Nordean sivulla on joku numero mihin piti soittaa ja sieltä saisi jonkun koodin, muttei vastannut, Mies yrittää vielä.

Ap

Vierailija
11/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt vaikea ole asentaa, mutta epäkätevä silti. Niin kuin kaikki muukin Nordeassa. Asiakasvihamielisin pankki Suomessa. Paitsi jos satut olemaan suursijoittaja tai optiomiljonääri. Olen suuresti yllättynyt, ettei tunnuslukusovelluksen lataamisesta peritty palvelumaksua. 😂

Vierailija
12/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu!

Aivan hermoromahduksen partaalla yritin tuntikausia. Ei tulosta. Mulla on aivan normaalit It-taidot ja kaikki muu menee jouhevasti. 

Mutta keksinkin ladata mobiilivarmenteen. Se ajaa täysin saman asian. Sujui moitteettomasti ja toimii näppärästi. 

Itse verkkopankkiin pääsee vielä pahvikortilla. Tiesitkin sen varmaan`? Tilasin hätäpäissäni myös tunnuslukulaitteen ja ensi viikon alussa pitäisi tulla. 

Ihan käsittämätön tuo sovellus... Arggh. Oma vika tietysti, kun jätti näin viime tinkaan. Tuli kauhea stressi asiasta. 

Multa ei kysytty tätä, mutta mättäsi: mä en yksinkertaisesti tajua, mistä sen käyttäjätunnuksen saa. Muteen siis latautui kyllä ja tuli ilmoitus: tunnuslukusovellus nyt käytössä. 

Käyttäjätunnus on se sun käyttäjätunnus. Sama minkä näpytät verkkopankkiin.

Vierailija
13/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai nyt jonkin koodin muttei päässyt silläkään Omakantaan, Nordean sivuille sentään vielä pääsi paperitunnuksilla. 

Ap

Vierailija
14/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa ilmeisesti ladattua tunnuslukusovellusta koska minulla ei ole iphonea tai ipadia , Samsungi vain. Sama ongelma tunnuslukulaitteen kanssa. Ei Iphonea.

Tuossa Nordean sivulla on joku numero mihin piti soittaa ja sieltä saisi jonkun koodin, muttei vastannut, Mies yrittää vielä.

Ap

Mulla Samsung, ei ongelmia. Ei tarvita IPhonea.

Vierailija
15/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjätunnusta minäkin pitkään pähkäilin kun Nordea tl-sovellusta yritin käyttää ensimmäistä kertaa! Ei missään sivuilla, saati sovellusta ladatessa siitä mitään selkosuomella puhuttu. Lopulta löysin tästä https://www.nordea.fi/Images/146-261839/opas-mobiilipalveluiden-kayton-… ohjeesta sivun viisi alareunasta maininnan, että se on se sama numerolitanja, millä on verkkopankkiin aiemminkin kirjauduttu. (Huom: Se on täysin eri asia kuin käyttäjätilin nimi, joka taas kirjoitetaan kirjaimin.)

Vierailija
16/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai nyt jonkin koodin muttei päässyt silläkään Omakantaan, Nordean sivuille sentään vielä pääsi paperitunnuksilla. 

Ap

Sillä koodilla aktivoidaan tunnuslukusovellus. Vasta sitten pääsee palveluihin käsiksi.

Vierailija
18/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa linkissä ohjeet kuvien kanssa.

Vierailija
19/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet on niin hanurista. Kuka näitä kehittelee? Joku vatun sadisti?

Vierailija
20/84 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla Samsung, ei ongelmia. Ei tarvita IPhonea.

Ai? Minö koetin tilata sen tunnuslukulaitteen niin tuli vaihtoehdot "android" ja "iphone". 

'

Ap