Ilmastoministeri Krista Mikkonen lähtee Costa Ricaan!
Näin kertoi tämän päivän hesarin haastattelussa!MeneeköHän vihreä- ilmastoministeri mahdollisesti lentokoneella? Oli muuten juuri tullut kotiin Luxemburgista ja Oma veikkaus on että Lentokoneella! Huomaako kukaan ristiriitaa Mikkosen sanojen ja tekojen välillä? Kuka näitä vihreitä oikein äänestää?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko aloitus ja ketju on täysin Jessikka Aron kuvaamaa trollitoimintaa noudattavaa. Sama kuvio, jossa IS Appelsin vääristeli Iris Suomelan Turun keskustan korttelipuistikon lanaamista parkkipaikaksi vastustavan twiitin koskemaan ylipäänsä autolla mihinkään metsään ajamista. Uskomatonto vääristelevää törkyä.
Vääristelevää törkyä TOTUUS asioista.
Miten sekaisin olet päästäsi?
No totuus, eikä väärentelyä, on että ilmastonmuutosta vastustava ja muille lentojen vähentämistä suositteleva Vihreiden ilmastoministeri päätti lentää Etelä-Amerikkaan lisäten CO2 päästöjä.
"Kuka näitä vihreitä oikein äänestää?" No, vauva-palstan typerät naiset tietenkin! Elämä on pinkkiä höttöä ja pohjoisen maan energiatarve kuitataan tuuli- ja aurinkovoimalla.
Kyllä vihreitä miehetkin äänestävät. Ei ehkä Pertti-perusinsinöörit, mutta humanistit ja ahdistuneet.
Vihreät mokaavat nyt itse omat asiansa kun teot ja puheet eivät ole linjassa.
Liittyyköhän se työn tekoon.
Liittyykö siihen tuotteita ja tehtaita. Kotimaisiakin
Vierailija kirjoitti:
Liittyyköhän se työn tekoon.
Liittyykö siihen tuotteita ja tehtaita. Kotimaisiakin
No eikö se olis elinkeinoministerin tonttia, eikä ilmastoministerin (nyt jo naurattaa tämä Mikkosen vastuualueen ja hänen omien toimiensa ristiriita). Mutta se vaan on Vihreille eri juttu kun muille, vihreä eliitti.
Uskottavuus nolla tällä puolueella.
Haavistokin lentelee Sudaniin niiden keskinäisiä asioita selvittämässä, eikö hän ole Suomen ulkoministeri. Mitä meillä on Sudanin kanssa asioita kesken jotta sinne pitää lennellä kasvihuonepäästöjä lisäämässä.
Lasse Lehtiseltä mahtava kirjoitus kyseistä aiheesta!
Pelottavaa on, että nämä kiihkoilevat ilmastofasistit ovat kieltämässä kaikilta sen, mitä heidän dogminsa ei suvaitse.
Kuin Iranin ajatollat he vainoavat ja syyttelevät, ahdistavat ja painostavat tavallisia ihmisiä itse lennellen ympäriinsä kertakäyttömuki tekokynsisissä sormissaan.
Loppujen lopuksi näihin pitää suhtautua niin että persut ovat politiikassa samaa kuin piereminen on huumorissa.
Nyt on pakko kysyä (ihan vilpittömästi), että millä tavoin vihreät ovat ”vouhottaneet” lentämisestä tai olleet kieltämässä lentämistä kaikilta muilta paitsi itseltään? Käsittääkseni vihreät ovat kannattaneet lentoveroa, mutta se ei ole sama asia kuin edellä mainitut.
Älä teen niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Kovasti puuhataan kaikkea tavallista kansaa rajoittavaa, mutta omat toimet vahvasti ristiriidassa. Noilla lentomaileilla ajan omalla autollani melkoisen pitkän matkan, jos päästöjä verrataan. Minulle nakitetaan lisää maksuja, Krista lentää meidän piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Krista taitaa olla jo Costa Ricassa? Milläköhän meni...??
Eikös sähköpolkupyörällä aja kätevästi pidemmänkin matkan?
Se on sitä parempaa lentämistä.