Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmastoministeri Krista Mikkonen lähtee Costa Ricaan!

Vierailija
05.10.2019 |

Näin kertoi tämän päivän hesarin haastattelussa!MeneeköHän vihreä- ilmastoministeri mahdollisesti lentokoneella? Oli muuten juuri tullut kotiin Luxemburgista ja Oma veikkaus on että Lentokoneella! Huomaako kukaan ristiriitaa Mikkosen sanojen ja tekojen välillä? Kuka näitä vihreitä oikein äänestää?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä vihreää.

Itse saa lentää ja tuhota maaalloa, ja vielä veonmaksajien rahoilla. Muut eivät edes omilla rahoillaan saisi lentää.

Vierailija
42/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vihreää.

Itse saa lentää ja tuhota maaalloa, ja vielä veonmaksajien rahoilla. Muut eivät edes omilla rahoillaan saisi lentää.

Mikä siitä tkee "tyypillstä"?

Onko työmatkat kielletty? Pitäisikö Niinistön soitella Trumpille Skypellä? Vastaisiko Trump?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krista ei vaikuta kovin erikoisen välkyltä tyypiltä. Lisäksi kun ei ole kovin kummoisen näköinenkään niin eipä tuolla ole  näin miehen näkökulmasta mitään erikoisempaa arvoa. 

Kai haluasit että seuraavat naisministerit valittaisiinkin suoraan missikisoista,tuomariston viisain voimin ja Iltalehden lukijaäänestyksen perusteella...

Vierailija
44/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yllättyneitä että vihreät toimivat toisin kun opettavat.

Ei rehellistä luuta kenelläkään tuossa puolueessa.

Vierailija
45/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuulivoimasetämiehet rellestävät ilmatilassa sen kuin ehtivät. Kotona harrastetaan miottoripyöräilyä! Milloinkahan ihmiset oikeasti tajuavat, että koko shown tarkoituksena on se, kun sosiopaatit nauravat matkalla pankkiin.

Vierailija
46/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu.

Olisin toivonut juuri vihreiltä toisenlaista otetta lentämiseen.

Vierailija
47/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: pannaan lentomatkat kortille ja säädetään niistä progressiivinen haittavero.

Mikäli taas ei aio lentää , voisi sen  lentokorttinsa (tai matkaosuuksia siitä) myydä jollekin.

Muuten, näissä ilmastoasioissa tuntuu olevan joitain ns. 'pyhiä lehmiä'. Esim. Rallit, formulakisat ja sotilasilmailu.

Erityisesti niiden ilmavoimien  F-35  hävittäjäkoneiden hankinnat tuntuvat kokonaan olevan ja jäävänkn ilmastokeskustelun ulkopuolella ja niihin kysymyksinkään kajoaminen on heti  'epäsänmaallista'. 

Sama juttu kuin siinä, miksi suurinpaan tasa-arvo-ongelmaan , vain miehille pakolliseen asevelvollisuuteen ei saa puuttua.

Koska puolusvoimat ja sen edustajat sanovat ja kertovat sen meille, ettei tasa-arvolla ole mitään tekemistä sen kanssa ja sillä siisti ja pulinat pois ja jatketaan vaan niinkuin ennenkin ja niinkuin meitä käsketään .

Pääasia ettei mitään siellä tarvitse muuttaa.  

Kasvattaa täytyy vain entisestään.

Kuoli sitten varusmiehiä palveluksessa , tai ei. 

Vierailija
48/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vihreitä, onpa kiusallista.

Vierailija
49/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on syy miksi en äänestä vihreitä. Eikö heidän pitäisi nimenomaan painottaa videoneuvotteluiden tärkeyttä.

Olen itse muuttunut viimeisen 5 vuoden aikana paljon elämäntapojani kestävämmäksi. Ennen niin rakas matkailu harrastus on vaihtunut lähimatkailuun ja maata pitkin matkailuun. Jne jne.

Silti ei kävisi mielessäkään äänestää vihreitä koska he nimenomaan huutavat mitä ihmisten pitäisi tehdä mutta kuitenkin itse näitä samoja sääntöjä eivät noudata.

Onko sinulla jotain esmerkkejä mitä itse keksimiään sääntöjä vihreät eivät noudata? Älä alennu ap:n tasolle.

Öö, taksilla ajeleminen. Eli siis yksityisautoilu.

Eduskuntatalolta Stockalle ostamaan sukkahousuja ja lapsen ulkoiluhaalareita. Tämän teki Anni Sinnemäki.

Vierailija
50/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni myös hoidattaa tekokynsiään Stokkan yläkerrassa.

Luonnollisesti, pun intended.

Vierailija
51/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä vihreää.

Mikä siitä tkee "tyypillstä"?

Onko työmatkat kielletty? Pitäisikö Niinistön soitella Trumpille Skypellä? Vastaisiko Trump?

Vihreää ei ole vielä valittu presidentiksi. Tässä ymmärrän tapaamisen. Suomalainen presidentti ei päässyt Valkoiseen taloon yli kymmeneen vuoteen, Niinistö on kutsuttu sinne jo kahdesti. Sillä fyysisellä tapaamisella on lisäarvo, kuten mediassa on huomattu. 

Mutta joku never höörd Krista Mikkonen jonnekin Costa Ricaan. Mitä lisäarvoa tuo mihinkään? Miksi tätä ei pysty muka tekemään videokonferenssina. Hän nyt vain on sattuman kaupalla äitiyslomasijaiseksi valittu nainen, neljän vuoden päästä taas seuraava Krista.

Ja ymmärrän myös Greta Thunbergin asian, että oli eri juttu olla siellä huutamassa naama punaisena paikan päällä, toi julkisuusarvoa hänen asialleen ihan eri tavalla kuin vaikka Skype jostain Länsi-Göötanmaalta, purjehduksineen kaikkineen.

Vierailija
52/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kyse ole yksityismatkailusta kuitenkaan?

Jos ministerin on hoidettava työasioitaan, niin pakkohan sen on silloin matkustaa sinne lentokoneella? Ei kai tuonne voi millään laivallakaan lähteä seilaamaan?

Vierailija
53/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ministerin on hoidettava työasioitaan, niin pakkohan sen on silloin matkustaa sinne lentokoneella? Ei kai tuonne voi millään laivallakaan lähteä seilaamaan?

Oletko kuullut videokonferensseista?

Vierailija
54/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuulivoimasetämiehet rellestävät ilmatilassa sen kuin ehtivät. Kotona harrastetaan miottoripyöräilyä! Milloinkahan ihmiset oikeasti tajuavat, että koko shown tarkoituksena on se, kun sosiopaatit nauravat matkalla pankkiin.

Tämä! Kannattaisi kiinnittää huomiota ketkä, ja etenkin _millaiset_ ihmiset vetävät tällä touhulla välistä. Nämä pahimpia moraalittomia epäihmisiä.

Vierailija
55/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on syy miksi en äänestä vihreitä. Eikö heidän pitäisi nimenomaan painottaa videoneuvotteluiden tärkeyttä.

Olen itse muuttunut viimeisen 5 vuoden aikana paljon elämäntapojani kestävämmäksi. Ennen niin rakas matkailu harrastus on vaihtunut lähimatkailuun ja maata pitkin matkailuun. Jne jne.

Silti ei kävisi mielessäkään äänestää vihreitä koska he nimenomaan huutavat mitä ihmisten pitäisi tehdä mutta kuitenkin itse näitä samoja sääntöjä eivät noudata.

Onko sinulla jotain esmerkkejä mitä itse keksimiään sääntöjä vihreät eivät noudata? Älä alennu ap:n tasolle.

Aino "lentokoneseisoja" Pennanen. Lomamatkalla Berliiniin keksi vastustella palautusta, eikä päässytkään lentämään lomamatkalle Berliiniin.

Muiden lomamatkat on tietenkin perseestä, mutta Ainolla oli hyvä syy seisoa lentokoneessa vaikka se esti lomalentelyn siinä tilanteessa. Lenteli sitten jälkikäteen Berliiniin, kun sai ensin koko Helsinki-Vantaan lentoliikenteen sekaisin ja koneet pörräämään kerosiinipäästöjä lähtölupia odotellessa.

Vierailija
56/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aino "lentokoneseisoja" Pennanen. Lomamatkalla Berliiniin keksi vastustella palautusta, eikä päässytkään lentämään lomamatkalle Berliiniin.

Muiden lomamatkat on tietenkin perseestä, mutta Ainolla oli hyvä syy seisoa lentokoneessa vaikka se esti lomalentelyn siinä tilanteessa. Lenteli sitten jälkikäteen Berliiniin, kun sai ensin koko Helsinki-Vantaan lentoliikenteen sekaisin ja koneet pörräämään kerosiinipäästöjä lähtölupia odotellessa.

Ai ketjun laittoikin alkuun ja piti käynnissä palstan pennashullu. :D :D :D

Koita ihan oikeasti päästä yli elämässäsi tästä. Ihan jo läheistesi takia.

Vierailija
57/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se juttu, että hänen pitää olla paikalla fyysisesti? Että ei videokokous riitä?

Hän on virkaansa sattumalta valikoitunut, oikean puolueen edustaja, vieläpä sijainen.

On todella iso ero siinä, onko paikalla valtion päämies, kuten vaikka presidentti Niinistö tai vaikka ruotsalaisen valtuuskunnan kyseessä ollessa prinsessa Victoria tai kuningas. Tai nyt ilmastoasiassa Greta Thunberg. Tai vaikka vihatut Putin ja Trump.

Mutta joku normaali työkokous, jolla ei ole mitään muuta arvoa kuin että joku asia tulee hoidetuksi kokouksessa ja tämän ministerin paikalla voisi olla vaikka kuka tahansa ministeriön virkamies skypen välityksellä, osaisi todennäköisesti asian paremmin kuin tuore ministeri. Kukaan ei enää kuukauden päästä Costa Ricassa mieti, että hei, täällä kävi Suomen ministeri juomassa kahvia ja keskustelemassa. Kukas hän olikaan ja mistä maasta? Ja mistä keskusteltiinkaan?

Vierailija
58/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen puolustusvoimien koneet sen sijaan ovat aivan päästöttömiä ja taivaalle piirtyy niistä vain isänmaallista suihkuvanaa...

Vierailija
59/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin ärsyttävää kun joku levyseppä-raudoittajan pitäisi kieltäytyä vuoden ainoasta matkasta lämpimään, koska ilmasto-Krista ja hänen politrukkinsa sanovat niin.

Oikein ovat pienen ihmisen asialla.

Sanooko ilmasto-Krista niin?

Niinhän nämä ilmastofanaatikot ajattelevat ja monet sanovatkin suoraan.

Vierailija
60/110 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ketjun laittoikin alkuun ja piti käynnissä palstan pennashullu. :D :D :D

Koita ihan oikeasti päästä yli elämässäsi tästä. Ihan jo läheistesi takia.

Summa summarum: Kysyttiin mitä sellaista vihreät ovat tehneet, jonka ovat kieltämässä muilta.

Vastaus: esimerkkinä Pennasen lomamatkailu lentokoneella.

Eikö tämä ollut suora vastaus suoraan kysymykseen?

Samoin Iiris Suomela twiittaili lentokoneesta heti vaalien jälkeen, että lähtee kolmen viikon lomamatkalle kiertelemään ympäri ämpäri eikä ole tavoitettavissa seuraavien viikkojen aikana. Sisälsi useita maita ja lentomatkailua vallan hulvattomasti.