Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitikö mun kaikista miehistä ihastua ja alkaa tapailla miestä, joka ei tykkää meikinkäytöstäni

Vierailija
01.10.2019 |

Harmittaa niin paljon. Mikähän pointti tässä on. Mies itse juo usein alkoholia ja polttaa tupakkaa. Se että minä meikkaan on mielestäni pienempi pahe. Minä en motkota miehelle hänen juomisestaan tai tupakoinnistaan. Jos hän ei voi elää ilman alkoa ja tupakkaa miksi minun pitäisi lopettaa meikkaaminen? Tunnen oloni paljon energisemmäksi, iloisemmaksi ja miellyttävämmän näköiseksi meikattuna. Uskoisin että meikkaaminen antaa minulle paljon enemmän iloa kuin tupakointi ja alkoholi miehelle, ainakin uskoisin meikkaamisen olevan vähemmän haitallista terveydelleni kuin nuo miehen paheet.
Kunhan nyt vain avauduin. Voitte toki kertoa omia ajatuksianne tästä, jos sellaisia tuli mieleenne tätä lukiessa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meikkaamaton nainen on miehelle näkymätön."

Tämä on niiiin totta. Kokemusta on jo monen kymmenen vuoden ajalta.

Kun olen meikkaamattomana liikenteessä, olen näkymätön, kukaan ei huomaa, katsotaan ohi.

Kun on meikit naamassa, muutun näkyväksi. Aika jännä kokemus.

Pitäisipä paikkansa. Itse taas olen huomannut, ettei meikin määrä vaikuta millään tavalla. Suurin osa miesten kiinnostuksenosoituksista ja lähestymisistä on tullut tilanteissa, joissa olen ollut meikittä liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla