Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitikö mun kaikista miehistä ihastua ja alkaa tapailla miestä, joka ei tykkää meikinkäytöstäni

Vierailija
01.10.2019 |

Harmittaa niin paljon. Mikähän pointti tässä on. Mies itse juo usein alkoholia ja polttaa tupakkaa. Se että minä meikkaan on mielestäni pienempi pahe. Minä en motkota miehelle hänen juomisestaan tai tupakoinnistaan. Jos hän ei voi elää ilman alkoa ja tupakkaa miksi minun pitäisi lopettaa meikkaaminen? Tunnen oloni paljon energisemmäksi, iloisemmaksi ja miellyttävämmän näköiseksi meikattuna. Uskoisin että meikkaaminen antaa minulle paljon enemmän iloa kuin tupakointi ja alkoholi miehelle, ainakin uskoisin meikkaamisen olevan vähemmän haitallista terveydelleni kuin nuo miehen paheet.
Kunhan nyt vain avauduin. Voitte toki kertoa omia ajatuksianne tästä, jos sellaisia tuli mieleenne tätä lukiessa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyttiin joka paikasta naisystävän meikkaamisen takia ja maali+tekoripset rumensi sitä.

Ei uskonut niin pakko oli erota.

M28

Joo, onhan niitä luonnonkauniita naisia. Tuntuu olevan enemmän kuin rumia. Itse lukeudun luonnonrumiin. Tylsän väriset vaalearipsiset silmät, olemattomat epäsymmetriset kulmakarvat,

, tautisen tummat silmänympärykset (silmäluomet, silmänurkat ja -aluset), punalaikukas herkkä ja kiiltävä ohut iho, jossa näkyy kaikki virheet. Tämäkö pitäisi vaan hyväksyä ja kokea olevansa kaunis? Kun tuo kauneus tuntuu miehille niin tärkeää olevan. On se erikoista että oman naisen meikkaamista ei hyväksytä mutta sitten kuikuillaan aidan toisella puolella olevia meikattuja kaunottaria.

Ap

Kuulostaa vähän siltä, että mies ei halua sinun laittautuvan, koska pelkää muiden miesten kiinnittävän sinuun huomiota. Taustalla saattaa olla siis ihan klassinen mustasukkaisuus. 

Se, onko meikkaaminen oikein tai väärin tai tarpeellista kenellekään, ei ole olennaista tässä keskustelussa. Olennaista on se, että mies pyrkii rajoittamaan ap:n tekemisiä. Ja se ei ole hyvä juttu.

Sitä paitsi - jos ap lopettaisi meikkaamisen kokonaan, mies saattaisi aloittaa ankaran ulkonäkökuittailun. "Miksi näytät noin väsyneeltä/epäsiistiltä?" jne. Been there. 

Ap:n tapailema mies tosiaan kuulostaa täsmälleen mun ex mieheltäni ja kyllä se aloitti uhriutumisen minun ulkonäöstäni, lopulta  haukkui tummia silmänalusiani ja ihoni väriä. Jostain syystä tämä tyyppi ottaa aina seurustelukumppaniksi sellaisia todella ns "rupsahtaneen" näköisiä naisia, siis luonnostaan ei näytä millekään ja sitten ihan kuin pettyy kun meikissä ne näyttääkin hyvälle. Kyllä se tuosta muutamassa kuukaudessa murtaa ap:n itsetunnon. Tavoite on että ap  itsetuntonsa menettäneenä sulkeutuu kotiin ja herra itse saa rauhassa h uoria pitkin kyliä. Tykkää pitää naista ilman seksiä kotona ja käydä pettämässä. Sanoi nauttivansa siitä. 

Vierailija
42/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä olet ottanut tuollaisen juopon?

No sepä se, kun hän on minulle muutakin kuin juoppo. :(

Ap

Oletko ihan varma? Et ole tainnut mainita miehestä ainoatakaan positiivista asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies tykkää.

No todellakin tykkää. Kaikki miehet tykkää. Meikkaamaton nainen on miehelle näkymätön. Apn mies vaan yrittåä ettei muut miehet huomaisi enää hänen naistaan.

Ja ainahan miehet sanoo ettå haluaa itsestään huolta pitävän naisen ja kyllä siihen kuuluu meikkaus.

Miesten mielestå meikkaamaton nainen on nainen jolla on meikkiå vaikka kuinka paljon.

Minullekin on parikin miestä sanonut että on kiva kun on luonnonkauniita naisia kuten minä ja silloin minulla oli rispiväriä, meikkivoidetta, poskipunaa, väriå kulmakarvoissa ja punaa huulissa ettå silleen.

Ja mikähän se on monen miehen päiväuni? Niinpä se instabeibe joka on koottu varaosista. Niin luonnollisesta mies pitää.

Vierailija
44/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näytät? Sehän on verrattavissa valehtelemiseen. Eikä niinkään pieni synti siis.

Sinäkö et koskaan pyri muuttamaan itseäsi? Et ole koskaan värjännyt hiuksiasi tai opetellut kieltä, jota et ole lapsesta asti osannut? Jos olet, miksi et ole itse tyytynyt olemaan oma itsesi? Tiesitkö muuten, ettei ole luonnollista kulkea kengät jalassa tai pukea tehdasvalmisteisia vaatteita päälleen? Pesetkö muuten hiuksiasi shampoolla? Tiesitkö ettei eläimetkään pese? Se on luonnotonta.

Ap

Suomen lainsäädäntö edellyttää kutakuinkin näitä kaikkia. Meikkaamista ei.

Vierailija
45/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain asiakaspalvelutöissä on ihan suotavaakin ehostautua hieman, että näyttää perussiistiltä ja ei aivan rätti väsyneeltä.

Vierailija
46/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain asiakaspalvelutöissä on ihan suotavaakin ehostautua hieman, että näyttää perussiistiltä ja ei aivan rätti väsyneeltä.

Kaikki ei kuitenkaan ole jossain asiakaspalvelutöissä.

Vierailija
47/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo miehelle.

"....mies suutahti, että "sinä olet alusta asti tiennyt että poltan!" Ja olin että niinpä, ja se on minulle edelleen ok."

Olisit vastannut hänelle, että "sinä olet alusta asti tiennyt, että minä meikkaan!"

Vierailija
48/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kontrollifriikki narsisti. Jos et meikkaisi, hän keksisi jonkin muun "virheen" sinussa. Itsehän hän on täydellinen kiltti _mies sätkineen, känneineen, pers. häiriöineen.

Vierailija
49/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhästyttiin joka paikasta naisystävän meikkaamisen takia ja maali+tekoripset rumensi sitä.

M28

Joo, onhan niitä luonnonkauniita naisia. Tuntuu olevan enemmän kuin rumia. Itse lukeudun luonnonrumiin. Tylsän väriset vaalearipsiset silmät, olemattomat epäsymmetriset kulmakarvat,

, tautisen tummat silmänympärykset (silmäluomet, silmänurkat ja -aluset), punalaikukas herkkä ja kiiltävä ohut iho, jossa näkyy kaikki virheet. Tämäkö pitäisi vaan hyväksyä ja kokea olevansa kaunis? Kun tuo kauneus tuntuu miehille niin tärkeää olevan. On se erikoista että oman naisen meikkaamista ei hyväksytä mutta sitten kuikuillaan aidan toisella puolella olevia meikattuja kaunottaria.

Ap

Kuulostaa vähän siltä, että mies ei halua sinun laittautuvan, koska pelkää muiden miesten kiinnittävän sinuun huomiota. Taustalla saattaa olla siis ihan klassinen mustasukkaisuus. 

Se, onko meikkaaminen oikein tai väärin tai tarpeellista kenellekään, ei ole olennaista tässä keskustelussa. Olennaista on se, että mies pyrkii rajoittamaan ap:n tekemisiä. Ja se ei ole hyvä juttu.

Sitä paitsi - jos ap lopettaisi meikkaamisen kokonaan, mies saattaisi aloittaa ankaran ulkonäkökuittailun. "Miksi näytät noin väsyneeltä/epäsiistiltä?" jne. Been there. 

Ap:n tapailema mies tosiaan kuulostaa täsmälleen mun ex mieheltäni ja kyllä se aloitti uhriutumisen minun ulkonäöstäni, lopulta  haukkui tummia silmänalusiani ja ihoni väriä. Jostain syystä tämä tyyppi ottaa aina seurustelukumppaniksi sellaisia todella ns "rupsahtaneen" näköisiä naisia, siis luonnostaan ei näytä millekään ja sitten ihan kuin pettyy kun meikissä ne näyttääkin hyvälle. Kyllä se tuosta muutamassa kuukaudessa murtaa ap:n itsetunnon. Tavoite on että ap  itsetuntonsa menettäneenä sulkeutuu kotiin ja herra itse saa rauhassa h uoria pitkin kyliä. Tykkää pitää naista ilman seksiä kotona ja käydä pettämässä. Sanoi nauttivansa siitä. 

Joo. Minun eksäni haukkui minua läskiksi ja epäsiistin näköiseksi. Kun sitten yritin vähän panostaa ulkonäkööni, luuli että teen sen muita miehiä varten ja alkoi haukkua huoraksi. Kuulemma pukeuduin "lutkamaisesti" (ei, pukeuduin ihan tavallisiin sen ajan vaatteisiin) ja kävin uimahallissa esittelemässä itseäni muille miehille. 

Ihan oikeasti, tuollaisiin suhteisiin ei kannata jäädä. 

Vierailija
50/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yrität näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näytät? Sehän on verrattavissa valehtelemiseen. Eikä niinkään pieni synti siis.

Sinäkö et koskaan pyri muuttamaan itseäsi? Et ole koskaan värjännyt hiuksiasi tai opetellut kieltä, jota et ole lapsesta asti osannut? Jos olet, miksi et ole itse tyytynyt olemaan oma itsesi? Tiesitkö muuten, ettei ole luonnollista kulkea kengät jalassa tai pukea tehdasvalmisteisia vaatteita päälleen? Pesetkö muuten hiuksiasi shampoolla? Tiesitkö ettei eläimetkään pese? Se on luonnotonta.

Ap

Missä laissa Suomessa lukee miten pitää pukeutua esim että on pakko olla kengät jalassa tai pestå tukka shampoolla? Ne on yhtä vapaaehtoisia kuin meikkaaminen.317

Vierailija
51/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meikkaamaton nainen on miehelle näkymätön."

Tämä on niiiin totta. Kokemusta on jo monen kymmenen vuoden ajalta.

Kun olen meikkaamattomana liikenteessä, olen näkymätön, kukaan ei huomaa, katsotaan ohi.

Kun on meikit naamassa, muutun näkyväksi. Aika jännä kokemus.

Vierailija
52/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Ap

Joo. Minun eksäni haukkui minua läskiksi ja epäsiistin näköiseksi. Kun sitten yritin vähän panostaa ulkonäkööni, luuli että teen sen muita miehiä varten ja alkoi haukkua huoraksi. Kuulemma pukeuduin "lutkamaisesti" (ei, pukeuduin ihan tavallisiin sen ajan vaatteisiin) ja kävin uimahallissa esittelemässä itseäni muille miehille. 

Joo meilläkin huudettiin  h uora toisesta huoneesta jos olin meikannut ja päiviteltiin miten olen kamala meikissä. Huomasi oikein kun sitä risoi aina kun olin itseeni tyytyväinen ja iloinen. Silloin piti heti lytätä maanrakoon.

Vierailija
53/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei kuitenkaan ole jossain asiakaspalvelutöissä.

No mutta ei sen pitäisi silti olla sinulta mitenkään pois vaikka joku tykkääkin meikata. :)

Vierailija
54/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Ap

Joo meilläkin huudettiin  h uora toisesta huoneesta jos olin meikannut ja päiviteltiin miten olen kamala meikissä. Huomasi oikein kun sitä risoi aina kun olin itseeni tyytyväinen ja iloinen. Silloin piti heti lytätä maanrakoon.

niin ja luonnollisesti kuului huutaa vielä että pese se pois. Minä en kuitenkaan saanut valittaa siitä että istui sohvalla kännäämässä yötä päivää ja haisi peelle ja kuselle. 

Vierailija
55/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Muista että sinä olet hyvä ja sinä olet ihan oikeassa ja sinun on lupa ja oikeus olla kaunis ihan juuri sillä tavalla kuin sinä haluat olla. Toisen ihmisen itseilmaisun ja identiteetin rajoittaminen ei ole rakkautta, eikä se ole edes pitämistä, vaan se on henkistä väkivaltaa. Älä alistu siihen.  Sinä saat kyllä ihmisen joka rakastaa sinua sellaisena kuin sinäkin rakastat itseäsi ja sanoo sinulle että olet kaunis, niin meikillä kuin ilmankin. Hanki puoliso joka juhlii sinua sinun kanssasi, mutta älä tyydy ihmiseen joka ei rakasta sinua sellaisena kuin sinä olet meikkeineen tai ilman. Tämä mies ei rakasta sinua, hän rakastaa huomiota jonka saa sinulta ja on valmistautunut siihen, että sinä annat hänelle kaikkesi saamatta itse mitään. 

Vierailija
56/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkään ei mies tykkää meikkaamisesta. Ei kylläkään juo eikä tupakoi.

Tuo toive minun on helppo toteuttaa: meikkaaminen tympii ja vie aikaa. Pahinta on naaman putsaus illalla väsyneenä. Vain juhliin laittaudun nykyään. Ennen oli elämä raskasta kun ei voinut edes ruokakauppaan meikittä mennä.

Olisi kauheaa jos mieheni olisi niin ulkonäkökeskeinen että vaatisi miltä minun tulisi näyttää.

Nyt saan olla oma itseni.

Mun miehelleni on ihan yksi lysti meikkaanko vai en. Sanoo joka tapauksessa vaan, että "Sä olet aina kaunis". Haluaa ja rakastaa mua meikittömänä, tukka pystyssä ja pieruverkkareissa, mutta huomioi kyllä esim. uuden mekon tai punatut huulet.

Ja ennen kaikkea ei todellakaan valita jos tahdon meikata ennen ulos lähtöä. Saan olla oma itseni ihan koko ajan, siten kuin itse haluan. Mihinkään muuhun en suostuisikaan.

Vierailija
57/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies tykkää.

Ja samat miehet sitten kuitenkin ihailevat lehtien ja tv:n meikattuja naisia, koska luulevat luonnollisesti meikattua naista meikittömäksi. 

Tämä on kyllä niin totta. Mieheni joskus napisi jotain siitä ettei hän ymmärrä miksi naisten pitää aina meikata. Totesin sitten että etpä sinäkään olisi aikoinasi katsonut minua päinkään jos olisimme tavanneet niin että olisin ollut "luonnontilassa". Ja tottahan se on. 

Vierailija
58/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies tykkää.

No todellakin tykkää. Kaikki miehet tykkää. Meikkaamaton nainen on miehelle näkymätön. Apn mies vaan yrittåä ettei muut miehet huomaisi enää hänen naistaan.

Ja ainahan miehet sanoo ettå haluaa itsestään huolta pitävän naisen ja kyllä siihen kuuluu meikkaus.

Miesten mielestå meikkaamaton nainen on nainen jolla on meikkiå vaikka kuinka paljon.

Minullekin on parikin miestä sanonut että on kiva kun on luonnonkauniita naisia kuten minä ja silloin minulla oli rispiväriä, meikkivoidetta, poskipunaa, väriå kulmakarvoissa ja punaa huulissa ettå silleen.

Ja mikähän se on monen miehen päiväuni? Niinpä se instabeibe joka on koottu varaosista. Niin luonnollisesta mies pitää.

Eipä ihme että pienillä lapsillakin on nykyään hirveitä ulkonäköpaineita kun mammat täälläkin on eo. mieltä.

Pakkelillako luulette miehenne pitävän? Säälittävää jo ajatuksenakin.

Hyvä ruoka, puhdas koti ja lämmin syli, niitä tosimies kaipaa.

Vierailija
59/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies tykkää.

Eipä ihme että pienillä lapsillakin on nykyään hirveitä ulkonäköpaineita kun mammat täälläkin on eo. mieltä.

Pakkelillako luulette miehenne pitävän? Säälittävää jo ajatuksenakin.

Hyvä ruoka, puhdas koti ja lämmin syli, niitä tosimies kaipaa.

Mun miehelläni on kaikki nuo PLUS itsestään huolehtiva ja meikkaava nainen, ja vielä p illuakin saa ihan niin paljon kuin tahtoo. Revi siitä 😘

Vierailija
60/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erähenkinen mies. En ole ruma, jos en kiiltokuvapoikakaan.

Minulla on kaksi noutajarotuista koiraa.

Etsin reipasta, ulkoilevaa, eläinrakasta ja ehdottomasti meikitöntä tavallisen näköistä naista tositarkoituksella.

M31