Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minuun loi lapsena turvattomuutta se, että äitini haukkui ja arvosteli minua

Vierailija
29.09.2019 |

Vaikka en tehnyt mitään väärää. Tai jos tein, niin sehän on aikuisen vastuulla opastaa lasta toimimaan toisin, eikä rangaista huutamalla ja olemalla ilkeä.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini on myös luettavissa paskakusipäihin. Ihmisiin, jotka eivät saa kuin satuttaa antaessaan palautetta.

Ap

Vierailija
62/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äitini on myös luettavissa paskakusipäihin. Ihmisiin, jotka eivät saa kuin satuttaa antaessaan palautetta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sairasta, että koet oikeudeksi haukkua ihmistä joka on kokenut oikeasti vaikeuksia elämässään. Sinulla ei ole oikeasti ollut YHTÄÄN MITÄÄN pahaa lapsuudesasi, ja haukut "ällöttäväksi" yms, ihmistä, jolla niitä on oikeasti ollut. Taidat olla kateellinen hänelle? Sairasta.

Tämän lisäksi vttuilet myös niille jotka yrittävät auttaa sinua. Ei ihme, että kukaan ei sinusta pidä.

Vierailija
64/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sairasta, että koet oikeudeksi haukkua ihmistä joka on kokenut oikeasti vaikeuksia elämässään. Sinulla ei ole oikeasti ollut YHTÄÄN MITÄÄN pahaa lapsuudesasi, ja haukut "ällöttäväksi" yms, ihmistä, jolla niitä on oikeasti ollut. Taidat olla kateellinen hänelle? Sairasta.

Tämän lisäksi vttuilet myös niille jotka yrittävät auttaa sinua. Ei ihme, että kukaan ei sinusta pidä.

No ei kukaan sinustakaan pidä. Ja siis minä en aloittanut ikävää käytöstä, vaan palstalaiset paskapäät.

Ap

Vierailija
65/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin outoa, jos joku pitää palstalaisista paskapäistä. Ei ole kovin korkeat laatuvaatimukset sellaisella ihmisellä.

Ap

Vierailija
66/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. äidistäni pitävillä ei ole kovin korkeat laatuvaatimukset ystävyydelle. Pinnallisempana pysyvää ystävyyttä saa hakea.

Ap

Vierailija
67/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun äiti tajusi että sussa on jotain pahasti vialla?

Vierailija
68/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun äiti tajusi että sussa on jotain pahasti vialla?

Mutta kun ei ole. Minusta on täysin luonnollista, että jokaisella ihmisellä on erilainen kokemus asioista. Ei äitini voinut mitään sillä muuksi muuttaa, että syyllisti ja vihasi minun erilaisia, itsestään eroavia kokemuksiani. Lapsen kokemus on aikuisen paatunutta mieltä aidompi ja tarkempi kokemus, sitäpaitsi.

Ap

Vierailija
69/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhteydessä äitiisi jos hän on kerran niin paska? Järkevä ihminen katkaisisi välit.

Mutta ai niin, ethän sinä olet järkevä.

Vierailija
70/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin itsestäni sen takia, että äitini mitätöi ja demonisoi minun kokemusteni perusteella minut, koska oli itse liian tyhmä ymmärtääkseen omaa lastaan, ja auttaakseen.

Ap

Vierailija
71/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Äidillä sama lause tarjottavana koko lapsuuden. laitto meille kaapinoveen työtehtäviä ja kun en pinimpänä selvinnyt hyvin niistä sain kuulla vaki lausetta. PANE PASKA ASIALLE JA MENE  ITSE PERÄSSÄ. Toinen hirvitys oli se koivuherra siinä ovenkarmin päällä. Sillä, kun viuhtoi kakaroita pahantuulisena sai ne siten pihamaalle. Voi kuinka mukavasti se kirveli paljaita sääriä. Teini iässä sain kuulla julmia arvioita ulkonäöstäni. Ei sulla ole edes tissejä. kauhee toi sun maha. Suonikohjuja jo 11 vuotiaana. yms mukavaa kuultavaa. 

Isä pani kännipäissään paremmaksi. Remmi heilui, niin että jäljet oli viikon persposkilla ja selässä. Ne olikin tosi kipeitä. Jälkiä joutu aina jumppatuntien aikana piilottelemaan ettei maikka näkisi. Ei näistä puhuttu kotona, ei varsinkaan kodinulkopuolella.

Itse päätin että lapsia en lyö en puhu rumia heistä. Sen paskan oli vain loputtava. Ei siirryttävä kolmanteen tai neljänteen sukupolveen. Näin olen toiminut. Lapsia kehun ihan pienisstäkin asioista. Vahvistan itsetuntoa täten. Kaikki ovat nyt koululaisena hyvin vastuuntuntoisia omiin tehtäviinsä sitoutuvia. Keskinäistä kinaa ei esiinny lainkaan. Jokapäivä halaillaan ja huomioidaan kuinka selvitty päivästä. 

Tänäpäivänä koen olevani kaunis omallatavallani. Olen myös normaaliälyinen. Pahojen sanojen ja tekojen olen antanut mennä menojaan. Paskaan ei tarvitse hukkua sen voi päästää menemään. Isä kuoli jo ollessani teini ja äitkin muutamavuosi sitten. Olen ajatellut heidän olleen omanelämänsä vankeja. Karu lapsuus oli muovannut molemmat koviksi ja kykenemättömiksi näyttämään muitakin tunteita kuin ärsyyntymistään. Kaikki on anteeksi annettu.

Vierailija
72/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yhteydessä äitiisi jos hän on kerran niin paska? Järkevä ihminen katkaisisi välit.

Mutta ai niin, ethän sinä olet järkevä.

Häntä pitää muistuttaa asioista, jotka hän pilasi ja tuhosi. Koska kuvittelee, ettei ole aiheuttanut mitään pahaa.

Ap

Vierailija
73/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Äidillä sama lause tarjottavana koko lapsuuden. laitto meille kaapinoveen työtehtäviä ja kun en pinimpänä selvinnyt hyvin niistä sain kuulla vaki lausetta. PANE PASKA ASIALLE JA MENE  ITSE PERÄSSÄ. Toinen hirvitys oli se koivuherra siinä ovenkarmin päällä. Sillä, kun viuhtoi kakaroita pahantuulisena sai ne siten pihamaalle. Voi kuinka mukavasti se kirveli paljaita sääriä. Teini iässä sain kuulla julmia arvioita ulkonäöstäni. Ei sulla ole edes tissejä. kauhee toi sun maha. Suonikohjuja jo 11 vuotiaana. yms mukavaa kuultavaa. 

Isä pani kännipäissään paremmaksi. Remmi heilui, niin että jäljet oli viikon persposkilla ja selässä. Ne olikin tosi kipeitä. Jälkiä joutu aina jumppatuntien aikana piilottelemaan ettei maikka näkisi. Ei näistä puhuttu kotona, ei varsinkaan kodinulkopuolella.

Itse päätin että lapsia en lyö en puhu rumia heistä. Sen paskan oli vain loputtava. Ei siirryttävä kolmanteen tai neljänteen sukupolveen. Näin olen toiminut. Lapsia kehun ihan pienisstäkin asioista. Vahvistan itsetuntoa täten. Kaikki ovat nyt koululaisena hyvin vastuuntuntoisia omiin tehtäviinsä sitoutuvia. Keskinäistä kinaa ei esiinny lainkaan. Jokapäivä halaillaan ja huomioidaan kuinka selvitty päivästä. 

Tänäpäivänä koen olevani kaunis omallatavallani. Olen myös normaaliälyinen. Pahojen sanojen ja tekojen olen antanut mennä menojaan. Paskaan ei tarvitse hukkua sen voi päästää menemään. Isä kuoli jo ollessani teini ja äitkin muutamavuosi sitten. Olen ajatellut heidän olleen omanelämänsä vankeja. Karu lapsuus oli muovannut molemmat koviksi ja kykenemättömiksi näyttämään muitakin tunteita kuin ärsyyntymistään. Kaikki on anteeksi annettu.

Mua ei sun äitiytesi tarinat kiinnosta paskaakaan. Jos osaisitkin auttaa minua, se voisi kiinnostaa. Mutta ethän sä mitään tiedä.

Ap

Vierailija
74/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuin itsestäni sen takia, että äitini mitätöi ja demonisoi minun kokemusteni perusteella minut, koska oli itse liian tyhmä ymmärtääkseen omaa lastaan, ja auttaakseen.

Ap

No niin, ylös siitä nyt ja reippaasti eteenpäin!

Vierailija
75/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaadajaadajaa.

Vierailija
76/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minä ilman itseäni mene minnekään.

Ap

Vierailija
77/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri näin, kokeile edes.

Vierailija
78/126 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi käytännössä tapahtua että pääsisit asiasta yli ja voisit elää normaalia elämää?

Vierailija
79/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/2552941/aitihullu

Mites kauan tämä sama tyyppi on täällä jauhanut? Ainakin 4 vuotta? Sitkeä trolli.

Vierailija
80/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nyt sinun "sivistynyttä" tapaasi kommunikoida täällä. Eli matkin tyyliäsi.

Syy miksi sinulle täällä kommentoidaan AV.lla kärkkäästi on se, että me läheskaikki täällä

OLEMME AIVAN SAAT..ANAN KYLLÄSTYNEITÄ SUN VIT..UN IDI...OOTIN JANKKAAMISEEN VUODESTA TOISEEN. LOPETA NYT MIE..LISA.RAS HUL..LU JO TÄMÄ JA POISTU PALSTALTA. HAE HOITOA JOS SINUUN NYT MIKÄÄN ENÄÄ TEHOAA. OLET NIIN SAIRAS.

Tämä ei ole tyylini ilmaista asioita, mutta matkin nyt sinua.