Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuun loi lapsena turvattomuutta se, että äitini haukkui ja arvosteli minua

Vierailija
29.09.2019 |

Vaikka en tehnyt mitään väärää. Tai jos tein, niin sehän on aikuisen vastuulla opastaa lasta toimimaan toisin, eikä rangaista huutamalla ja olemalla ilkeä.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun saan perinnön käsiini, minun arvolleni kuuluvan varallisuuden siis, joka on suurehko, niin tässä se, mitäpahaa äitini on minulle tehnyt erottuu erityisen selvästi. Eli millainen kuuluisi olla vauraan perijättären psyyke, vs. mitä se on köyhän kurjalistotyyppisen kasvattajan jäljiltä.

Ap

Odotellan rauhassa sitä sinun psyyken kohentumista. Tasapainoisuutta ja onnellisuutta ei voi ostaa. Eikä rakkautta rahalla saa.

Kyllä tasapainoisuus ja onnellisuus kulkee kädessä varallisuuden kanssa. Ainakin itselläni. Koska olen aina olkut varakas, niin köyhänä (pienituloisena) oli ihan hirveää.

Ap

Vierailija
102/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuuteeni kuuluu näin ollen pian 5 asuntoa, (mukana ei noissa ole se, jossa asun) kesämökkikiinteistö, kiinteistö ulkomailla ja isohko osakesalkku. Haha. Lisäksi lesken hallintaan jäävästä isosta asunnosta puolikas. Sen ja ulkomaankiinteistön saan hallintaani hänen kuoltuaan. Ei pöllömpää.

Ap

Kiva! Toivottavasti osa hyvästä menee lastesi köyhyyden vähentämiseen.

Menee siinä tapauksessa että niistä jää kunnolla käteen jotain. Monessa on isot yhtiölainat tulleet/tulossa juuri rasitteena. Lisäksi pitää maksaa hervoton perintövero. Mutta siis kyllä ne saa trimmattua tuottoisiksi, se miten ja millä on vain jonkinlainen ajan kysymys.

Ap

Eli ei mene. Annat lastesi nähdä nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun saan perinnön käsiini, minun arvolleni kuuluvan varallisuuden siis, joka on suurehko, niin tässä se, mitäpahaa äitini on minulle tehnyt erottuu erityisen selvästi. Eli millainen kuuluisi olla vauraan perijättären psyyke, vs. mitä se on köyhän kurjalistotyyppisen kasvattajan jäljiltä.

Ap

Odotellan rauhassa sitä sinun psyyken kohentumista. Tasapainoisuutta ja onnellisuutta ei voi ostaa. Eikä rakkautta rahalla saa.

Kyllä tasapainoisuus ja onnellisuus kulkee kädessä varallisuuden kanssa. Ainakin itselläni. Koska olen aina olkut varakas, niin köyhänä (pienituloisena) oli ihan hirveää.

Ap

Toivottavasti pian nähdään uusi tasapainoinen hahmo palstalla.

Vierailija
104/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan omalla tavallaan turvallinen olo, kun ei ole IRL mitään elämää. Täällähän ne kaikki miljonäärit ja muut hyväosaiset pyörii. Ei siellä ulkona ole mitään, minkä vuoksi kannattaisi antipalstautua.

Vierailija
105/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Köyhä olet edelleen.

Vierailija
106/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin uuden lempeän tavan kiroilla.

Voihan kesämökkikiinteistö!

Vierailija
107/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuuteeni kuuluu näin ollen pian 5 asuntoa, (mukana ei noissa ole se, jossa asun) kesämökkikiinteistö, kiinteistö ulkomailla ja isohko osakesalkku. Haha. Lisäksi lesken hallintaan jäävästä isosta asunnosta puolikas. Sen ja ulkomaankiinteistön saan hallintaani hänen kuoltuaan. Ei pöllömpää.

Ap

Kiva! Toivottavasti osa hyvästä menee lastesi köyhyyden vähentämiseen.

Menee siinä tapauksessa että niistä jää kunnolla käteen jotain. Monessa on isot yhtiölainat tulleet/tulossa juuri rasitteena. Lisäksi pitää maksaa hervoton perintövero. Mutta siis kyllä ne saa trimmattua tuottoisiksi, se miten ja millä on vain jonkinlainen ajan kysymys.

Ap

Eli ei mene. Annat lastesi nähdä nälkää.

No en minäkään nyt voi rahaksi muuttua, sitä pitää ensin tulla jostain. En ole maksanut taloa tuloillani, perinnön saamisen jälkeen sekin pitää muuttaa. Se haukkaa heti leijonanosan tuotoista, jos ne ovat matalalla.

Ap

Vierailija
108/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi käytännössä tapahtua että pääsisit asiasta yli ja voisit elää normaalia elämää?

Tässä ei ole kysymys asiasta yli pääsemisestä, vaan siitä, miten paljon elämäni on huonompaa siksi, että esim. kiusaajia on maailmassa, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä. Tämä koskee niin äitiäni, kuin palstalla sönköttäviä hölmöjäkin. Ainoa, joiden olisi opitttava kypsemmiksi ovat nämä tahot. He ovat loukkaavia ja huonotapaisia, eivätkä suostu käsittämään, että ovat. Äitini mukaanlukien. Hänen olisi kuulunut suhtautua kokemuksiini sellaisina, mitä ne ovat: toisen ihmisen kokemuksia. Se, että mitätöi ne, häiritsi minun elämääni täysin! Se olisi täysin toisenlaista, jos hän olisi arvostanut sitä, etten ole hän, vaan itseasiassa häntä parempi ja empaattisempi ihminen. Jolta olisi voinut oppia samaa lisää.

Ap

Onko mielestäsi realistisesti mahdollista matkustaa ajassa takaisin ja korjata lapsuutesi?

Vierailija
109/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan itsetuhoinen? Oletko haaveillut kostaa äidillesi niin?

Vierailija
110/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö äitisi koskaan numerosi ja muut yhteydenottomahdollusuudet?

Vierailija
111/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis voin nyt koittaa työstää sitä, että miten haavat, joiden mukaan minussa on VIKAA korjataan totuudenmukaisiksi, eli että se ja se asia olivatkin MINUN KOKEMUKSIANI. Äitini mielipiteestä en ole paskankaan vertaa kiinnostunut, kunhan antaa mun pitää omat kokemukseni, mutta ei antanut, ja siitä on ollut kysymys.

Pakotti VALHEELLA hylkäämään oman kokemukseni ja itseni. Valhe oli se, että minussa on jotain vikaa, vaikka totuus oli se, etttei se v*tun idi.ootti käsittänyt kokemustani. Koska se on ahdasmielinen stanan rajallinen typerä ännmä. Rajoittunut paska. Ei pysty arvostamaan erilaisuutta. Ahdistuu siitä. Pieni nynnerö, mobody, köyhä.

Ap

Koetko olevasi ihan totaalisen viaton?

Vierailija
112/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis voin nyt koittaa työstää sitä, että miten haavat, joiden mukaan minussa on VIKAA korjataan totuudenmukaisiksi, eli että se ja se asia olivatkin MINUN KOKEMUKSIANI. Äitini mielipiteestä en ole paskankaan vertaa kiinnostunut, kunhan antaa mun pitää omat kokemukseni, mutta ei antanut, ja siitä on ollut kysymys.

Pakotti VALHEELLA hylkäämään oman kokemukseni ja itseni. Valhe oli se, että minussa on jotain vikaa, vaikka totuus oli se, etttei se v*tun idi.ootti käsittänyt kokemustani. Koska se on ahdasmielinen stanan rajallinen typerä ännmä. Rajoittunut paska. Ei pysty arvostamaan erilaisuutta. Ahdistuu siitä. Pieni nynnerö, mobody, köyhä.

Ap

Koetko olevasi ihan totaalisen viaton?

Tietenkin hän kokee olevansa täysin syytön kaikkeen, koska kaikki on aina jonkun muun syytä. Se kuuluu narsistiseen persoonallisuushäiriöön.

Vierailija
113/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuuluu juuri näihin köyhiin ja heikkotaustaisiin suuttujiin, samoihin, kuin te.

Ap

Tiedätkö mitä. Olet SYÖPÄ.

Vierailija
114/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tästä henkilöstä poliisitutkinnan.

Nämä hänen herjauksensa äitiään kohtaan täyttivät kunnianloukkausrajan.

Äidin henkilöllisyys tunnistettu.

Ylläpitoon ilmoitettu ja poliisikin otti yhteyttä ip osoitteen saamiseksi.

Tämä ei ole trolli.

Vierailija
115/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI muakaan kasvatettu millään tavalla.

Vierailija
116/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tästä henkilöstä poliisitutkinnan.

Nämä hänen herjauksensa äitiään kohtaan täyttivät kunnianloukkausrajan.

Äidin henkilöllisyys tunnistettu.

Ylläpitoon ilmoitettu ja poliisikin otti yhteyttä ip osoitteen saamiseksi.

Tämä ei ole trolli.

Lisäksi poliisi kielsi " ruokkimasta" tätä henkilöä. Siis ignooraamaan hänet kokonaan.

Vierailija
117/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi käytännössä tapahtua että pääsisit asiasta yli ja voisit elää normaalia elämää?

Tässä ei ole kysymys asiasta yli pääsemisestä, vaan siitä, miten paljon elämäni on huonompaa siksi, että esim. kiusaajia on maailmassa, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä. Tämä koskee niin äitiäni, kuin palstalla sönköttäviä hölmöjäkin. Ainoa, joiden olisi opitttava kypsemmiksi ovat nämä tahot. He ovat loukkaavia ja huonotapaisia, eivätkä suostu käsittämään, että ovat. Äitini mukaanlukien. Hänen olisi kuulunut suhtautua kokemuksiini sellaisina, mitä ne ovat: toisen ihmisen kokemuksia. Se, että mitätöi ne, häiritsi minun elämääni täysin! Se olisi täysin toisenlaista, jos hän olisi arvostanut sitä, etten ole hän, vaan itseasiassa häntä parempi ja empaattisempi ihminen. Jolta olisi voinut oppia samaa lisää.

Ap

Yritän taas kerran, vaikka tästä tuskin on sulle apua.

Asian jauhaminen täällä sivulla ei johda yhtään mihinkään. Tiedät sen jo tässä vaiheessa, kun olet jatkuvasti näitä keskusteluja aloittanut, etkä tunnu saavan niistä minkäänlaista lohdutusta. Monet ovat myöntäneet, että äitisi on paska, mutta se ei ilmeisesti riitä sinulle. En tiedä mitä haet näillä kirjoituksilla.

Et voi elää ikuisesti menneessä ja muistella kaikkia sinulle tehtyjä vääryyksiä. Totta kai elämäsi on paskaa, jos keskityt vain huonoihin asioihin. Opettele keskittymään positiiviseen ja tähän hetkeen. Sinulla on lapsia, he tarvitsevat sinua. Äitiisi voit katkaista välit kokonaan, jos haluat rangaista häntä. Lapsesi ansaitsevat parempaa.

Sano itsellesi että äitini oli paska eikä rakastanut minua riittävästi, mutta moni muu on kokenut samaa ja pystynyt elämään asian kanssa. Tästäkin asiasta voi päästä yli. Tällä hetkellä et edes yritä, vaan olet pysähtynyt jauhamaan samaa.

On tietysti oma asiasi, haluatko olla onnellinen vai katkera koko loppuelämäsi. Muutos on kuitenkin mahdollinen kaikille.

Vierailija
118/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukkui sekä äiti että isä. Isä vielä enemmän. En muista kehuja juuri saaneeni. Olin väärää sukupuolta, vääränlainen, heikko ja huono, arka ja ujo. Kerta kaikkisen paska lapsuus. Aikamoista rimpuilua ollut koko elämä, jotenkin kuitenkin elossa ja lapsetkin suht normaaleja.

Vierailija
119/126 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitatko että varakkaiden kuuluisi olla psyykkisesti yerveempiä? Miksi niin olisi?

Vierailija
120/126 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitatko että varakkaiden kuuluisi olla psyykkisesti yerveempiä? Miksi niin olisi?

Vadtaatko tähän.