Minuun loi lapsena turvattomuutta se, että äitini haukkui ja arvosteli minua
Vaikka en tehnyt mitään väärää. Tai jos tein, niin sehän on aikuisen vastuulla opastaa lasta toimimaan toisin, eikä rangaista huutamalla ja olemalla ilkeä.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Käytän nyt sinun "sivistynyttä" tapaasi kommunikoida täällä. Eli matkin tyyliäsi.
Syy miksi sinulle täällä kommentoidaan AV.lla kärkkäästi on se, että me läheskaikki täällä
OLEMME AIVAN SAAT..ANAN KYLLÄSTYNEITÄ SUN VIT..UN IDI...OOTIN JANKKAAMISEEN VUODESTA TOISEEN. LOPETA NYT MIE..LISA.RAS HUL..LU JO TÄMÄ JA POISTU PALSTALTA. HAE HOITOA JOS SINUUN NYT MIKÄÄN ENÄÄ TEHOAA. OLET NIIN SAIRAS.
Tämä ei ole tyylini ilmaista asioita, mutta matkin nyt sinua.
Olen kyllä nähnyt tätä tyyliä vastaajilla ihan ekasta ketjustani alkaen, LOL.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2552941/aitihullu
Mites kauan tämä sama tyyppi on täällä jauhanut? Ainakin 4 vuotta? Sitkeä trolli.
Ainakin kuusi vuotta. Minulla oli vauva kun hän täällä jo äitiään haukkui ja itseään sääli.
Tämä vauva on jo ekaluokalla.
En ole kuin neljä. Eka ketju oli kesällä 2015.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi käytännössä tapahtua että pääsisit asiasta yli ja voisit elää normaalia elämää?
Tässä ei ole kysymys asiasta yli pääsemisestä, vaan siitä, miten paljon elämäni on huonompaa siksi, että esim. kiusaajia on maailmassa, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä. Tämä koskee niin äitiäni, kuin palstalla sönköttäviä hölmöjäkin. Ainoa, joiden olisi opitttava kypsemmiksi ovat nämä tahot. He ovat loukkaavia ja huonotapaisia, eivätkä suostu käsittämään, että ovat. Äitini mukaanlukien. Hänen olisi kuulunut suhtautua kokemuksiini sellaisina, mitä ne ovat: toisen ihmisen kokemuksia. Se, että mitätöi ne, häiritsi minun elämääni täysin! Se olisi täysin toisenlaista, jos hän olisi arvostanut sitä, etten ole hän, vaan itseasiassa häntä parempi ja empaattisempi ihminen. Jolta olisi voinut oppia samaa lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites kauan tämä sama tyyppi on täällä jauhanut? Ainakin 4 vuotta? Sitkeä trolli.
Ainakin kuusi vuotta. Minulla oli vauva kun hän täällä jo äitiään haukkui ja itseään sääli.
Tämä vauva on jo ekaluokalla.En ole kuin neljä. Eka ketju oli kesällä 2015.
Ap
Ja isänikin on jo kuollut, kuten jossain vaiheessa (ehkä vuoden 2016 puolella) arvioin, että hän elää vielä 3-5 vuotta. Siitäkin joku säälitävä ressukka suuttui ja repi pelihousujaan ja raivosi minulle vihaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vauva on jo ekaluokalla.En ole kuin neljä. Eka ketju oli kesällä 2015.
ApJa isänikin on jo kuollut, kuten jossain vaiheessa (ehkä vuoden 2016 puolella) arvioin, että hän elää vielä 3-5 vuotta. Siitäkin joku säälitävä ressukka suuttui ja repi pelihousujaan ja raivosi minulle vihaisesti.
Ap
Niin, tarkistin, niin olin tulostanut tietoa hänen sairaudestaan marraskuussa 2015, johon perustin arvioni. Sitä en muista, missä vaiheessa sanoin siitä palstalla. Varmaan se oli vasta keväällä 2016 eli arvioni oli todella tarkka.
Ap
Ja nyt perin vihdoin ne rahat, jotka olisivat kuuluneet perintöverojen tuplamaksamattomuuden takia minulle jo keväällä 2016. Kadehtikaa,läskipäät.
Ap
Ja nyt kun saan perinnön käsiini, minun arvolleni kuuluvan varallisuuden siis, joka on suurehko, niin tässä se, mitäpahaa äitini on minulle tehnyt erottuu erityisen selvästi. Eli millainen kuuluisi olla vauraan perijättären psyyke, vs. mitä se on köyhän kurjalistotyyppisen kasvattajan jäljiltä.
Ap
Köyhien, kuten te, pitää tietenkin miettiä, mistä saa seuraavan annoksen makaronilaatikkoa, ja käydä töissä, mutta varakkaiden, kuten minä elämässä mietitään näitä asioita, että jokaisen kokemukset ovat hänen omiaan ja arvokkaita ja sellaista ihmistä, joka toisen kokemukset mitätöi, kuuluu rangaista. Köyhä ei YMMÄRRÄ kokemusten arvon merkitystä, siksi kiusaaa rikasta, joka haluaa elää köyhää onnellisempana.
Ap
Mutta tietenkin on aina hyvä, että tämänkin oivalsin, että äitini ei antanut minun KOKEMUKSILLENI paskankaan arvoa, eikä ollutkaan niin, että minussa oli jotain vikaa. Mutta en aio auttaa sitä rahallisesti, koska oli noin ilkeä mulle, ellei pyydä anteeksi sydämestään ja ala tehdä tekoja, joista näkee, että haluaa saada anteeksi.
Ap
Niin siis voin nyt koittaa työstää sitä, että miten haavat, joiden mukaan minussa on VIKAA korjataan totuudenmukaisiksi, eli että se ja se asia olivatkin MINUN KOKEMUKSIANI. Äitini mielipiteestä en ole paskankaan vertaa kiinnostunut, kunhan antaa mun pitää omat kokemukseni, mutta ei antanut, ja siitä on ollut kysymys.
Pakotti VALHEELLA hylkäämään oman kokemukseni ja itseni. Valhe oli se, että minussa on jotain vikaa, vaikka totuus oli se, etttei se v*tun idi.ootti käsittänyt kokemustani. Koska se on ahdasmielinen stanan rajallinen typerä ännmä. Rajoittunut paska. Ei pysty arvostamaan erilaisuutta. Ahdistuu siitä. Pieni nynnerö, mobody, köyhä.
Ap
Tämä ap tuntuu kyllä aika pelottavalta tässä kaikessa vihassaan ja katkeruudessaan.
Varallisuuteeni kuuluu näin ollen pian 5 asuntoa, (mukana ei noissa ole se, jossa asun) kesämökkikiinteistö, kiinteistö ulkomailla ja isohko osakesalkku. Haha. Lisäksi lesken hallintaan jäävästä isosta asunnosta puolikas. Sen ja ulkomaankiinteistön saan hallintaani hänen kuoltuaan. Ei pöllömpää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap tuntuu kyllä aika pelottavalta tässä kaikessa vihassaan ja katkeruudessaan.
Vauvaa pelottaa. En mä ole yhtään vaarallinen, jos sussa ei ole vikoja. Korjaa tapasi.
Ap
Hyvä, jos pian saat rahaa ja pääset kituuttamisesta. Ehkä alat maksaa viimein elatusmaksuja, etteivät lapsesi elä alle köyhyysrajan.
kiveskissa
silppu
Setä s*erma
ja moni muu trolli
ovat saman tyypin inkarnaatioita
Vierailija kirjoitti:
Varallisuuteeni kuuluu näin ollen pian 5 asuntoa, (mukana ei noissa ole se, jossa asun) kesämökkikiinteistö, kiinteistö ulkomailla ja isohko osakesalkku. Haha. Lisäksi lesken hallintaan jäävästä isosta asunnosta puolikas. Sen ja ulkomaankiinteistön saan hallintaani hänen kuoltuaan. Ei pöllömpää.
Ap
Kiva! Toivottavasti osa hyvästä menee lastesi köyhyyden vähentämiseen.
Tai kesämökkikiinteistökään ei ole hallinnassani vielä, mutta toivon lesken luovuttavan sen minulle perinnönjaon yhteydessä. Omistus minulla siihen kuitenkin jo on. Siitä olisi leskelle vain kuluja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt kun saan perinnön käsiini, minun arvolleni kuuluvan varallisuuden siis, joka on suurehko, niin tässä se, mitäpahaa äitini on minulle tehnyt erottuu erityisen selvästi. Eli millainen kuuluisi olla vauraan perijättären psyyke, vs. mitä se on köyhän kurjalistotyyppisen kasvattajan jäljiltä.
Ap
Odotellan rauhassa sitä sinun psyyken kohentumista. Tasapainoisuutta ja onnellisuutta ei voi ostaa. Eikä rakkautta rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKiva! Toivottavasti osa hyvästä menee lastesi köyhyyden vähentämiseen.
Menee siinä tapauksessa että niistä jää kunnolla käteen jotain. Monessa on isot yhtiölainat tulleet/tulossa juuri rasitteena. Lisäksi pitää maksaa hervoton perintövero. Mutta siis kyllä ne saa trimmattua tuottoisiksi, se miten ja millä on vain jonkinlainen ajan kysymys.
Ap
Tämä vauva on jo ekaluokalla.