Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
121/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt selitellään, vaikka koko ketju todistaa, että naisen tarvitsee vain mainita koulutus yhtenä asiana muiden joukossa ja siitä saadaan tällainen sota aikaiseksi. Samoin ketjussa on esimerkkejä siitä, että koulutus on vain kerrottu taustatiedoissa ja silti se on se punainen vaate joillekin - monille - miehille. Onpa esimerkkejä, joissa nainen on pimittänyt tietoja koulutus-, työelämä- ja urheilusaavutuksistaan VIISAUTTAAN, koska olisi varmasti saanut niistä kuraa niskaansa! Nämä miehet haluaa nätisti hymyilevän nuken, joka omistaa elämänsä miehen palvelemiselle. Omillaan pärjäävä nainen on näille kammotus, koska tällainen nainen ei tarvitse miestä välttämättä mihinkään.

Säälittävää ja toisaalta huvittavaa toimintaa.

Vierailija
122/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit live elämää. Mene juttelemaan kun näet yksin olevan sopivan miehen. Totta kyllä on se puhe, että kun ollan nelikypäsissä, niin on kunnollisten miesten markkinat

mies51v

Naisia alkaa olla populaatiossa enemmän vasta 55+ alkaen. Nelikymppisistä on edelleen jäätävä miesenemmistö. Miehet vain kuvittelevat olevansa nuorten naisten silmissä haluttuja. Realistit tapailevat hiukan vanhempia naisia. Ja kukaan nainen ei päästä liitosta hyvää miestä eli hyviä eronneita miehiä ei ole. Mies, joka on itse jättänyt perheensä toisen naisen vuoksi ei ole hyvä miehekästä mies.

Omassa tuttavapiirissä (30-40v) eronneita hyviä ja kouluttautuneita miehiä näyttää olevan varsin paljon.  Eniten olen ihmetellyt sitä, että nämä miehen pihalle pistäneet naiset ovat ruvenneet deittailemaan paljon huonompia miehiä

ohis

Koulutus on usein yleistä tietoa tuttavapiirin kesken, mutta älä nyt väitä, että voisit mitenkään tietää, millaisia urpoja tai kuspäitä tai idareita kukaan on kotona, kahden kesken. Tarkoitan - tuttavapiirissäsi lienee koulutettuja miehiä, mutta ei mitenkään yksiselitteisesti "hyviä" miehiä. Ne "huonommat" miehet, uudet deitit, saattavat esimerkiksi olla paljon enemmän siihen naiseen satsaavia kuin ne koulutetut eksät. Joku syy siihen aina on, että "hyvästä ja koulutetusta miehestä" sitten kuitenkin tulee eksä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä jatkaa. Tilanne on nyt se, että useampi mies on ihastellut kuvaani ja kehunut muutenkin upeaksi naiseksi. Pyytänyt treffeille. Sitten kun kerron milloin olen deiteille esim. seuraavalla viikolla vapaa, hiljenee. Ensi viikolle on alustavasti sovittu deitit neljän miehen kanssa. Raportoin viikon päästä, moniko deitti toteutui. Kun nyt miehet eivät osaa tehdä itse ehdottamistaan treffeistä selkeitä suunnitelmia. Lisäkuvien vonkaajan pudotin pelistä, joku taso sentään.. Hän kyllä ehdotti treffejä siitä huolimatta, mutta liian friikit fiilikset tuli.

Vierailija
124/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa. Tilanne on nyt se, että useampi mies on ihastellut kuvaani ja kehunut muutenkin upeaksi naiseksi. Pyytänyt treffeille. Sitten kun kerron milloin olen deiteille esim. seuraavalla viikolla vapaa, hiljenee. Ensi viikolle on alustavasti sovittu deitit neljän miehen kanssa. Raportoin viikon päästä, moniko deitti toteutui. Kun nyt miehet eivät osaa tehdä itse ehdottamistaan treffeistä selkeitä suunnitelmia. Lisäkuvien vonkaajan pudotin pelistä, joku taso sentään.. Hän kyllä ehdotti treffejä siitä huolimatta, mutta liian friikit fiilikset tuli.

Stemppiä, toivottavasti joku natsaa.

Vierailija
125/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hauska kun tulit vierailemaan.  Olisin kyllä odottanut, että osallistuisit keskusteluun joka on täällä ollut aika vilkasta.  Ottanut kantaa eri näkökohtiin ja tehnyt muutakin mitä keskusteluun kuuluu.

Mutta ei.  Olet ihan samassa vaiheessa kuin avauksessa.  Puhut kuvista ja niiden ihastelusta ja siitä miten upea olet.  Kerroit myös miesten katoamisesta eilen ja nyt.  Miesten saamattomuudesta molemmissa viesteissä.  Lisäkuvista myös samat jutut.

Luitko oikeasti saamiasi vastauksia?

Kyllä me koko vauvapalsta nyt jännitetään koko viikko, että mitenhän sinulle oikein kävi!

Vierailija
126/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 höystä höystä, hyvin sä vedät

Vierailija
127/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä rumavartaloisia, rumanaamaisia naisia jotka vimmatusti yrittävät kompensoida koulutuksella sitä, että ovat geneettisesti huonolaatuisia.

Ja yrittävät jankuttaa että kyllä mies mielummin ottaa 110kg perunanenän savosta joka on tohtori kuin kauniskasvoisen, hyväkehoisen nuoren naisen joka on joku tradenomi tai kosmetologi.

Surullinen keissi. Rumat naiset eivät ymmärrä paikkaansa.

Paitsi että lihavuus ei ole geneeistä kiinni. Vaikka toisiin tarttuu helpommin, kehenkään ei tartu ellei syö (liikaa).  ("But muh thyroid")

Kun kritisoidaan lihavuutta, kritioidaan ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä. Estetiikan lisäksi, tietty, mutta tämä ei ole pelkästään pinnallista, vaan menee syvemmälle. Ehkä siksi se niin raivostuttaa joitakin lihavia.

Vierailija
128/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole meillä 40+ miehilläkään sen helmpompaa. Vain jos on varakas voi saada oikeasti hyvän naisen, deittipalstat on meitä miehiä täynnä. 

Jep, kokeilin ensin arkielämän kuvilla, jotain ok mätsejä tuli. Sitten laitoin vene-, matkailu-, ja pukutilaisuudesta kuvia, naisten taso pomppasi aika lailla.

Materiakuvilla saa venäläisiä ja thaimaalaisia kullankaivajia, hienoa jos sinun tavoitteesi on saada materiaa kauhova kullankaivaja/avioeronylkijä.

Ihan suomalaisia ne oli. 

Vierailija
129/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro lapsista. Deittaile 20 ja 60-vuotiaita. Näin saat edes seksi- ja juttuseuraa ettet ole niin yksinäinen.

Vierailija
130/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet loppuikäsi yksin ;)

Vierailija
131/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt selitellään, vaikka koko ketju todistaa, että naisen tarvitsee vain mainita koulutus yhtenä asiana muiden joukossa...

Niin mitkäs ne muut asiat oli. Tarkistetaan.

"Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla."

Ne oli mediaseksikäs ammatti, joka on sekin status-meriitti, jota naiset arvostavat. Ja sitten oli se "ikäistäni nuoremman näköinen". Kaksi kolmesta mainitusta plussasta, liittyivät statukseen, sosio-ekonomiseen luokkaan, ja se kolmas asia oli kaikkien toistama klisee. Ei siis mikään ihme, että miehet vastaavat ironialla, tai ärsyyntyvät.

Vierailija
132/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt selitellään, vaikka koko ketju todistaa, että naisen tarvitsee vain mainita koulutus yhtenä asiana muiden joukossa...

"Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla."

Ne oli mediaseksikäs ammatti, joka on sekin status-meriitti, jota naiset arvostavat. Ja sitten oli se "ikäistäni nuoremman näköinen". Kaksi kolmesta mainitusta plussasta, liittyivät statukseen, sosio-ekonomiseen luokkaan, ja se kolmas asia oli kaikkien toistama klisee. Ei siis mikään ihme, että miehet vastaavat ironialla, tai ärsyyntyvät.

Miehiä on kyllä helppo ärsyttää. Mutta luepa uudelleen. Aloittaja kertoo itsestään paljon muutakin, sekä ulkonäköön että luonteeseen liittyen.

Vierailija
133/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on kyllä helppo ärsyttää. Mutta luepa uudelleen. Aloittaja kertoo itsestään paljon muutakin, sekä ulkonäköön että luonteeseen liittyen.

Lue SINÄ uudelleen, koska ei hän kertonut itsestään mitään muuta, paitsi "olen mielestäni ihan viehättävä, puhelias, ja hauska." Niistäkin vain puhelias on mainitsemisen arvoinen ominaisuus. Viehättävyys näytetään, ja hauskuus osoitetaan.  Muu teksti oli valittamista, miten miehet ovat huonoja.

Vierailija
134/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole miehellekään kyllä helppoa. Viimeksi olin sinkkuna joskus kun olin 20v. Nyt ollut muutaman vuoden sinkkuna ilman minkäänlaista sutinaa. Nettitreffit yms testattu, eivät johda koskaan tapaamiseen. Olen varmaan yksin sitten jatkossakin.

M36

Vierailija
135/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinde-r yhyy Tinder yhyy Tinder yhyy.

Vierailija
136/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole miehellekään kyllä helppoa. Viimeksi olin sinkkuna joskus kun olin 20v. Nyt ollut muutaman vuoden sinkkuna ilman minkäänlaista sutinaa. Nettitreffit yms testattu, eivät johda koskaan tapaamiseen. Olen varmaan yksin sitten jatkossakin.

M36

Tuttu tunne, ainut vaan että omalla kohdalla viimeksi olin sinkku 25v sitten.

Vierailija
137/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Outoa, etsitkö esim. vain itseäsi nuorempia. Missä luulet itse ongelman olevan? Mitä harrastat?

Vierailija
138/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä rumavartaloisia, rumanaamaisia naisia jotka vimmatusti yrittävät kompensoida koulutuksella sitä, että ovat geneettisesti huonolaatuisia.

Ja yrittävät jankuttaa että kyllä mies mielummin ottaa 110kg perunanenän savosta joka on tohtori kuin kauniskasvoisen, hyväkehoisen nuoren naisen joka on joku tradenomi tai kosmetologi.

Surullinen keissi. Rumat naiset eivät ymmärrä paikkaansa.

Paitsi että lihavuus ei ole geneeistä kiinni. Vaikka toisiin tarttuu helpommin, kehenkään ei tartu ellei syö (liikaa).  ("But muh thyroid")

Kun kritisoidaan lihavuutta, kritioidaan ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä. Estetiikan lisäksi, tietty, mutta tämä ei ole pelkästään pinnallista, vaan menee syvemmälle. Ehkä siksi se niin raivostuttaa joitakin lihavia.

Ei, kyllä se kertoo lähinnä kritisoijasta itsestään. Millaisella tyypillä on jatkuva tarve kritisoida "ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä." Sekin miten erityisesti naisten lihavuus tuntuu olevan niin kamalaa, vaikka miehistä suurempi osa on ylipainoisia. Kukaan ei ole vielä laihtunut pysyvästi sen seurauksena, että häntä vain on haukuttu tarpeeksi.

Vierailija
139/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Outoa, etsitkö esim. vain itseäsi nuorempia. Missä luulet itse ongelman olevan? Mitä harrastat?

En etsi kuin suunnilleen itseni ikäisiä. Olen varmaan liian tylsää seuraa. En harrasta mitään erikoisia lajeja. Maastopyöräilyä, sali, yms perus jutut.

M36

Vierailija
140/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus- ja sivistysvastaisuus on täydellinen turn off. Siksi on varmaan hyvä mainita, että on akateeminen, niin ei-toivotut yhteydenotot jäävät pois.

En ole koulutusvastainen vaan DI, ja silti ottaa päähän massiivisesti rumahkot naiset jotka joka väliin toitottavat sitä humanistikoulutustaan. Ikään kuin se kompensoisi sitä Tarja Halosen näköistä naamaa ja kehoa yhtään mitenkään.

Jos haluat matcheja tinderissä tai nettideittiapplikaatioissa, niin ole nuori ja hyvännäköinen. Vain naisten psykoosimaailmassa tärkein kriteeri naiselle on joku "koulutus" hyvännäköisen kropan ja naaman sijasta.

Kelpuuttaisiko DI sitten nuoren, kauniin ja hoikan salikissan, jonka koulutus on amis ja palkka pieni ja häviää aina Trivial Pursuitissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi