Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
101/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit live elämää. Mene juttelemaan kun näet yksin olevan sopivan miehen. Totta kyllä on se puhe, että kun ollan nelikypäsissä, niin on kunnollisten miesten markkinat

mies51v

Naisia alkaa olla populaatiossa enemmän vasta 55+ alkaen. Nelikymppisistä on edelleen jäätävä miesenemmistö. Miehet vain kuvittelevat olevansa nuorten naisten silmissä haluttuja. Realistit tapailevat hiukan vanhempia naisia. Ja kukaan nainen ei päästä liitosta hyvää miestä eli hyviä eronneita miehiä ei ole. Mies, joka on itse jättänyt perheensä toisen naisen vuoksi ei ole hyvä miehekästä mies.

Miehiä on tarjolla vähemmän, mutta silti realisinen mies tapailisi hiukan vanhemia naisia? :D

Jotain järkeä provoihinkin...

eri

Niin no. Jostain syystä itselläni on käynyt aina paras flaksi itseäni n. 8-10 vuotta nuorempien miesten keskuudessa, aina siitä lähtien kun olin itse n. 30, ja sama jatkuu yhä näin nelikymppisenä. Äitisuhde näillä kaikilla on ollut kunnossa, ja se on korostetusti juuri nämä miehet, jotka ovat halunneet kanssani parisuhteeseen, vs. ne vain seksiä haluavat neljäfemmat. Harmillinen juttu sinänsä, koska itseäni kymmenen vuoden ikäero jo hieman haittaa. Eli mieluiten olisin kohdannut kumppanit samanikäisistä.

Ero on siinä, että 4-kymmppisen miehen ei tarvitse enää keksiä satuja saadakaseen naista...

:DDDDDDDDDD

Osaatko sä trolli edes lukea? Kirjoittaa et osaa. Puhuin parisuhteista. Sinun kielelläsi siis melko vaivalloista pi npin metsästystä siis, kun ensin jopa viikkokausia satuiltu, sitten tapailtu, sitten vasta lohjennut ja jotenkin sitten jääty myös pidempään suhteeseen.

Sellaista se vain on monen nuoren miehen elämä nykyään...

Vierailija
102/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ilkeitä luuloja ja oletuksia eräillä erilaisista ihmisistä. Ei halutakaan katsoa omien ennakkoluulojen taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus- ja sivistysvastaisuus on täydellinen turn off. Siksi on varmaan hyvä mainita, että on akateeminen, niin ei-toivotut yhteydenotot jäävät pois.

En ole koulutusvastainen vaan DI, ja silti ottaa päähän massiivisesti rumahkot naiset jotka joka väliin toitottavat sitä humanistikoulutustaan. Ikään kuin se kompensoisi sitä Tarja Halosen näköistä naamaa ja kehoa yhtään mitenkään.

Jos haluat matcheja tinderissä tai nettideittiapplikaatioissa, niin ole nuori ja hyvännäköinen. Vain naisten psykoosimaailmassa tärkein kriteeri naiselle on joku "koulutus" hyvännäköisen kropan ja naaman sijasta.

Ei kai se, että kertoo koulutuksensa tarkoita, että ajattelee sen olevan naisen tärkein ominaisuus? Selvästi joitakin miehiä ottaa päähän naisen etenkin humanistinen koulutus. Miksi pitäisi ottaa tällainen juntti-tylsimys-insinöörimies, kun haluaa sivistyneen, persoonallisen miehen?

Vierailija
104/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita se profiilisi esille täällä. 

Me voidaan antaa vinkkejä sen parantamiseen.   Voi olla, että tietämättäsi houkuttelet vääränlaisia miehiä tai sitten vaan huokuttelet väärällä tavalla.   Et menetä mitään, mutta voit saada täältä jopa kunnollista seuraa. 

Vierailija
105/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tinder ja nettisovellukset, etsi livenä ja ihan omista verkostoistasikin. Jos sinulla on laaja ystäväpiiri niin on ihan mahdollista, että ystäväsi tuntevat potentiaalisesti sinua kiinnostavia miehiä. Pyydä heitä järjestämään sinulle tilaisuus tutustua heihin. Sillä tavalla itse tapasin nykyisen puolisoni, yhteisen ystävän kautta. Ei tarvinnut missään vaiheessa arvailla, onko oikeasti vapaa tai onko muita mörköjä kaapissa, koska ei ystävä olisi sellaisen kanssa treffejä järkännyt. Eikä kummallakaan ollut profiileja ja hakuja päällä muualla.

Vierailija
106/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda tinder ja nettisovellukset, etsi livenä ja ihan omista verkostoistasikin. Jos sinulla on laaja ystäväpiiri niin on ihan mahdollista, että ystäväsi tuntevat potentiaalisesti sinua kiinnostavia miehiä. Pyydä heitä järjestämään sinulle tilaisuus tutustua heihin. Sillä tavalla itse tapasin nykyisen puolisoni, yhteisen ystävän kautta. Ei tarvinnut missään vaiheessa arvailla, onko oikeasti vapaa tai onko muita mörköjä kaapissa, koska ei ystävä olisi sellaisen kanssa treffejä järkännyt. Eikä kummallakaan ollut profiileja ja hakuja päällä muualla.

Kuulostaa yhtä aikaa nykyaikaiselta mutta ehkä enemmän vanhanaikaiselta.

"Pyydä heitä järjestämään sinulle tilaisuus tutustua heihin".  Laitatko nyt ystäväsi isoon vastuuseen elämästäsi.  Mitä jos treffit epäonnistuvat täydellisesti? Tunnetko molemmet, että olette epäonnistuneet yhteisten ystävienne silmissä?  Kuinka monta kertaa tämän ystäväkierroksen voi tehdä? Toisaalta, yksi treffikumppanini (nainen) sanoi erotessamme, että voidaan suositella toisiamme ystävillemme.  En sitten tiedä, oliko se kohtelias tapa sanoa "kiitos, mutta ei kiitos". 

Vierailija
107/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

Ilman tuoretta kokovartalokuvaa, ei kannata vaivautua, liian monta pettymystä takana jo. Strategiset kuvakulmat on myös niin nähty, enkä yhtään ihmettele jos niitä käyttävät löytävät vain miehiä jotka pumppaa kerran tai muutaman, ja sitten jatkaa matkaa.

Rehellisyyttä peliin, niin tulee vähemmän pettymyksiä sekä muille että itselle.

Vierailija
108/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit treffit ystäväpiiristä on järjestetty minulle.

Vaikka yhdessä tapauksessa oli minun nykyinen paras kaverini (olemme tunteneet jo 30v). Oli täysin pohjanoteeraus, ei fyysistä vetovoimaa, arvot eivät kohdanneet. Tietenkin kyseinen nainen sopisi myös minun ystäväksi.

Netti on yksikertaisesti parempi kuin se että ystävät toimisi Amorina.

Vierailija
109/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta kliksuttelua se on vaan nykysin, kattellaan kuvia mutta eipä sen kummempaa.

Juuri näin. Odotellaan että seuraavan klikkauksen tai treffien päässä on se vielä parempi.

"Satuprinsessaa sä oottaa saat, vaikka päivies päähän sellaista koskaan et löydä..."

Vierailija
110/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole meillä 40+ miehilläkään sen helmpompaa. Vain jos on varakas voi saada oikeasti hyvän naisen, deittipalstat on meitä miehiä täynnä. 

Jep, kokeilin ensin arkielämän kuvilla, jotain ok mätsejä tuli. Sitten laitoin vene-, matkailu-, ja pukutilaisuudesta kuvia, naisten taso pomppasi aika lailla.

Vierailija
111/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä rumavartaloisia, rumanaamaisia naisia jotka vimmatusti yrittävät kompensoida koulutuksella sitä, että ovat geneettisesti huonolaatuisia.

Ja yrittävät jankuttaa että kyllä mies mielummin ottaa 110kg perunanenän savosta joka on tohtori kuin kauniskasvoisen, hyväkehoisen nuoren naisen joka on joku tradenomi tai kosmetologi.

Surullinen keissi. Rumat naiset eivät ymmärrä paikkaansa.

Vierailija
112/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole meillä 40+ miehilläkään sen helmpompaa. Vain jos on varakas voi saada oikeasti hyvän naisen, deittipalstat on meitä miehiä täynnä. 

Jep, kokeilin ensin arkielämän kuvilla, jotain ok mätsejä tuli. Sitten laitoin vene-, matkailu-, ja pukutilaisuudesta kuvia, naisten taso pomppasi aika lailla.

Itse (mies 50v) laitoin suomi24 treffeille (silloin kun ne vielä toimivat) itsestäni yhtäaikaa kaksi kuvatonta profiilia.  Molemmissa samat perustiedot, mutta teksti poikkesi.  Toinen oli sellainen asiallinen ja toinen vähän rohkeampi, flirttaileva ja vihjaava nimimerkki "tapiorautalapio" .  Molemmat profiilit saivat yhteydenottoja, mutta Tapiorautalapio sai yli kaksinkertaisen määrän viestejä ja parempia viestejä.

Vierailija
113/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Materiakuvilla saa venäläisiä ja thaimaalaisia kullankaivajia, hienoa jos sinun tavoitteesi on saada materiaa kauhova kullankaivaja/avioeronylkijä.

Vierailija
114/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse (mies 50v) laitoin suomi24 treffeille (silloin kun ne vielä toimivat) itsestäni yhtäaikaa kaksi kuvatonta profiilia.  Molemmissa samat perustiedot, mutta teksti poikkesi.  Toinen oli sellainen asiallinen ja toinen vähän rohkeampi, flirttaileva ja vihjaava nimimerkki "tapiorautalapio" .  Molemmat profiilit saivat yhteydenottoja, mutta Tapiorautalapio sai yli kaksinkertaisen määrän viestejä ja parempia viestejä.

Täysin keksitty tarina, yksikään kuvaton 50v miesprofiili ei saa naisaloitteita. Ei valtaosa kuvallisistakaan kun 50v miehistä valtaosa näyttää miltä näyttää.

Vierailija
115/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin keksitty tarina, yksikään kuvaton 50v miesprofiili ei saa naisaloitteita. Ei valtaosa kuvallisistakaan kun 50v miehistä valtaosa näyttää miltä näyttää.

Ihan tosijuttu oli.  Hyvällä teksillä kyllä saa yhteydenottoja.  Tästä tapauksesta on tosin kymmenen vuotta aikaa, ja yhteydenottoja tuli luokkaa yksi kappale kuukaudessa.  Ihan riittävä määrä sinänsä.  En tehnyt tätä minään tietoisena kokeena, vaan aika huvikseni, tai sitten kokeillakseni mitä tulee.

Sain muuten yhteydeottoja jopa iskuri.net sivustolta silloin kun se vielä toimi.  Nainen ei tiennyt paikan mainetta, ja lähestyi kuvattomana.  Tuli hieno puolen vuoden mittainen seurustelusuhde.

Vierailija
116/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä epäile tuota vaikka ikää ei ole vielä 40v. Kyllä lähempänä eläkeikää alkaa pinnallisuus katoamaan, kaikilta (ja varsinkin niiltä jotka ovat leskeksi jääneet).

Vierailija
117/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti koulutetuilla keski-ikäisillä naisilla on terveellisimmät elintavat, ja keski-ikäisten naisten joukossa matalin BMI. Jos siis haluaa hoikan nelikymppisen naisen, on suurempi todennäköisyys löytää sellainen koulutettujen joukosta. Aikamoista, että nainen joutuu pimittämään tietoa koulutuksestaan tai muista saavutuksistaan, jotta miehille ei tule paha mieli.

Vierailija
118/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä henkilökohtaisesti sinussa on. Itse kävin eron jälkeen kahdeksilla treffeillä 42-vuotiaana miehenä.

No, en ole huippu-uros, mutta itseni elätän, urheilullinen vaikka on jonkin verran mahaa, sivistystä ja kielitaitoa on myös, vaikkei se palkassa näy.

Kyllähän sitä kaikenlaista on joukkoon mahtunut. Eniten ärsyttää sellaiset emmätiättelijät, jotka tapaa kerran, heittelee kaikkea epämääräistä ettei vaan tarvitse ottaa vastuuta mistään ja toivoo että toinen ymmärtää häipyä kuvioista. Oma 13-v lapsenikin on kypsempi deittailija :D

Sitten oli yksi, joka oli mukava ja älykäs, mutta järkyttävä läski. Ei se oikein sujunut, vaikka aluksi vähän harkitsin. Sitten yksi aivan liian hihhuli. Uskovaisuus on plussaa mutta sellainen äärihellari joka näkee demoneita joka kulman takana on turn-off. Ja sitten yksi DI, jolla oli aivan liian kallis elämäntyyli, itse olen ekologinen enkä halua tuhlata pientä palkkaani johonkin moottoripyöräilyyn. Siinä joitakin esimerkkejä. 

Nykyinen tyttöystäväni oli 20 minuuttia Tinderissä ennen kuin löysi minut ja ollaan oltu melkein vuosi yhdessä. Joillekin se näyttää olevan vain helppoa.

Vierailija
119/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti koulutetuilla keski-ikäisillä naisilla on terveellisimmät elintavat, ja keski-ikäisten naisten joukossa matalin BMI. Jos siis haluaa hoikan nelikymppisen naisen, on suurempi todennäköisyys löytää sellainen koulutettujen joukosta. Aikamoista, että nainen joutuu pimittämään tietoa koulutuksestaan tai muista saavutuksistaan, jotta miehille ei tule paha mieli.

Hyvänen aika.  Kaikki aikuiset miehet haluaa nimenomaan kouluja käyneen ja ajattelu- ja keskustelukykyisen naisen (huom. termiero "koulutettuun" joka sisältää ajatuksen että "koulusivistystä on jossain kaadettu päähän").  Kaikki aikuiset miehet haluaa myös nimenomaan hoikan ja kivan naisen!  Nuoret miehetkin kai haluaa tällaista.   Sittten pitää olla myös kiva luonne ja yhtenevät arvot ja yhtenevä halu mennä eteenpäin.

Tässä ketjussa varmaankin puhuttiin siitä, että muutamat (toivottavasti harvat) muistavat korostaa sitä koulunkäyntiään joka käänteessä.   Voi myös olla, että joillekin miehille se sivistys on punainen vaate, mutta tämähän johtuu vain huonosta itsetunnosta. 

Ole siis huoleton.  Ei tarvitse peittää mitään.  Korosta hyviä puoliasi.  Älä kerro mitään asiaa kahteen kertaan, sillä se on aina epäilyttävää. 

Vierailija
120/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri vika treffiprofiileissa saattaa olla jonkun asian korostaminen liikaa.

Tämä koulunkäynti on juuri tällainen.  Jos persoonassa se on tärkeintä, sen huomaa.

Myös kuntoilu saattaa mennä överiksi.  Jos tuleva treffikumppani ilmoittaa himojumppaavansa aina kuusi kertaa viikossa ja lenkit päälle, saattaa sekin hallita ajatuksia liikaa. 

Muistan yhden naisprofiilin joka sanoi teksissään ensin isoilla kirjaimilla "että ei hae seksiseuraa"  Sitten sama lopuksi muutamaa riviä myöhemmin taas että "seksiseuran hakijat siirtyköön muualle".  Tämä varmaan juontaa jostain pettymyksestä, mutta on silti epäilyttävää ja vastenmielistä. 

Jos nainen (tai mies) korostaa heti poliittista tai uskonnollista suuntautumista, niin sekin on epäilyttävää, vaikka itse ajattelisi ihan samalla tavalla. 

Näin jopa joku suunnistusharrastus tai puutarhanhoito saattaa muuttua epäilyttäväksi, jos se mainitaan kahteen kertaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi