Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
1/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta.

Varmasti tiedätkin jo ettei korkeakoulututkinto tai hyvin palkatu "mediaseksikäs" ammatti ole naisella merkittävä plussa. Normaalipainoisuus, nätteys ja nuorekkuus sen sijaan ovat sitä.

En oikein usko etteikö tavalliselle eronneelle 40+ miehelle kelpaisi.

Mitä jätät kertomatta?

Vierailija
2/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta kliksuttelua se on vaan nykysin, kattellaan kuvia mutta eipä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisit live elämää. Mene juttelemaan kun näet yksin olevan sopivan miehen. Totta kyllä on se puhe, että kun ollan nelikypäsissä, niin on kunnollisten miesten markkinat

mies51v

Vierailija
4/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

Vierailija
5/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista onnenkauppaa se on. Seitsemän vuotta meni itsellä ennen kuin tärppäsi. Välissä oli pari pidempää tapailujaksoa.

Vierailija
6/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat nykyään mielestään ikäistään nuoremman näköisiä.

Ja muutkin hienot puolet sinussa - emme voi tietää, pitävätkö ne paikkansa. No, uskon, että pitävät. Miehet nyt vain ovat tuollaisia deittailun valintamyymälässä haahuilijoita. Aina löytyy tinderistä joku parempi.

Vierailija
7/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutkin hienot puolet sinussa - emme voi tietää, pitävätkö ne paikkansa. No, uskon, että pitävät. Miehet nyt vain ovat tuollaisia deittailun valintamyymälässä haahuilijoita. Aina löytyy tinderistä joku parempi.

Näin on. Itse olen 20v ja tunnen erään 42-vuotiaan, joka ihan oikeasti näyttää omasta mielestään 30-vuotiaalta. Kun on ns. taskuvenus eli pieni siro 150-senttinen, mutta kyllähän sen hänen naamastaan näkee heti, että on yli nelikymppinen. Ekaa kertaa kun näin hänet niin luulin viiskymppiseksi..

Vierailija
8/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hiljattain eronnut mies on seksiä vailla. Ei sen ihmeellisempää ole. Jos seksiä ei ole tarjolla, ja tuntuu, että täytyy panostaa turhan paljon, siirrytään helpompaan.

Vierailija
9/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Vierailija
10/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveää oli. Nuo kuvien jankuttajat ja muut. Tai tokihan suurin osa ukoista kusetti niissäkin minkä ehti, ilmeisesti luulivat että naiset on yhtä epätoivoisia. Mulla oli 2 kasvokuvaa ja hyvä kokovartalokuva. Maks vuoden vanhoja, enkä ollut kerännyt yhtään lisää läskiä itseeni eli ihan totuudenmukaisia olivat. Silti olisi pitänyt lähettää lisää ja lisää!!! No siinähän vinkuvat. Uskomatonta kyllä löysin normaalin, ei- epätoivoisen miehen lopulta. Mitä nyt aikaa meni kolme vuotta...

Vierailija
11/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä kannattaa tutustua, ei missään deittisivuilla ja -sovelluksissa - ne ovat pelkkää ajanhukkaa, jos itse on tosimielellä liikkeellä.

Tämän sanon lähes 15v kokemuksella! Itse olin yleensä deiteissä ilman kuvaa, jotten vetäisi puoleeni niitä pinnallisimpia hölmöjä.

Siis oikeasti ap, etkö nyt missään tapaa sopivanikäisiä sinkkumiehiä elävässä elämässä? Jää nuo arpomiset ja turhat viesteilyt kokonaan.

Vierailija
12/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit live elämää. Mene juttelemaan kun näet yksin olevan sopivan miehen. Totta kyllä on se puhe, että kun ollan nelikypäsissä, niin on kunnollisten miesten markkinat

mies51v

Mikä on miesten mielestä kunnollinen?

Vierailija
13/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Itse olen 20v ja tunnen erään 42-vuotiaan, joka ihan oikeasti näyttää omasta mielestään 30-vuotiaalta. Kun on ns. taskuvenus eli pieni siro 150-senttinen, mutta kyllähän sen hänen naamastaan näkee heti, että on yli nelikymppinen. Ekaa kertaa kun näin hänet niin luulin viiskymppiseksi..

Jos 42-vuotias mies hakee samanikäistä naista, niin miksi hänen pitäisi näyttää kaksikymppiselle? Moni nelikymppinen on kauniimpi kuin 20-vuotias, vaikka ikäiseltään näyttäisikin.

Vierailija
14/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannustan siihen että yrität hakeutua sopivaan seuraan livenä. Nettitreffit on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
15/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

On hyvä kertoa akateemisuudestaan heti alussa, että välttyy ylläolevan kaltaisilta miehen irvikuvilta. Akateemiselle miehelle kelpaa oikein mainiosti toinen fiksu, pitkäjänteinen ja elämälleen tavoitteita asettanut ihminen. :)

Vierailija
16/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sellaista ukkoa, jonka mielestä akateeminen koulutukseni on se ja sama ja haistavitunkoulutusta ja kilopaskaa. En tee sellaisella junttieinarilla mitään. Mieluummin yksin.

Vierailija
17/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

Samoilla linjoilla olen itsekin, toki hieman vähemmän värikkäin sanankääntein :D Mutta totta, naisilla näyttää olevan kumma uskomus siitä että heidän akateeminen koulutuksensa olisi jokin isompikin dealbreaker. Ilmeisesti siksi, koska naisille se miehen status tuntuu olevan yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Ei, vaan miehillä on joku alemmuuskompleksi koulutettujen naisten kanssa. Akateemisen koulutuksen mainitseminen yhtenä asiana muiden joukossa laukaisee sen. Valehdellako pitäisi? Aloittaja ei mitenkään korosta koulutustaan, ja mainitsee vielä että miehen koulutuksella ei ole hänelle merkitystä. Silti se on se johon alemmuuskompleksista kärsivät miehet kerta toisensa jälkeen tarttuvat. Huvittavia ovat.

Vierailija
18/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

——

Vastauksesi säälittävän katkerasta laadusta päätellen taisi osua nilkkaan. Niin se menee, että kun ei ole kouluttautunut, ei ymmärräkään koulutuksen päälle - kommenttisi on säälittävä avautuminen.

Vierailija
19/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole meillä 40+ miehilläkään sen helmpompaa. Vain jos on varakas voi saada oikeasti hyvän naisen, deittipalstat on meitä miehiä täynnä. 

Vierailija
20/304 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pulska, ihan nätti, hyvässä työssä mutta ei mitään hienoa titteliä. Harrastan jonkun verran liikuntaa ja tykkään puuhastella kotona. Olen melko rento ja avoin. Eron jälkeen elän hetkessä. Ei lapsia. Yllättävän paljon saan mätsejä ja tavannut mukavia tavallisia miehiä. En laita oikealle tinderissä jos mies on ulkonäkökeskeinen tai esim juristi. En näe että on mitään yhteistä. Olen ymmärtänyt että yllättävän moni mies etsii perusmukavaa naisseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän