Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
141/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa mitä ap tekee työkseen, kun sanoo olevansa muodikkaalla alalla. Mikä on tällainen muodikas ala?

Vierailija
142/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole miehellekään kyllä helppoa. Viimeksi olin sinkkuna joskus kun olin 20v. Nyt ollut muutaman vuoden sinkkuna ilman minkäänlaista sutinaa. Nettitreffit yms testattu, eivät johda koskaan tapaamiseen. Olen varmaan yksin sitten jatkossakin.

M36

Outoa, etsitkö esim. vain itseäsi nuorempia. Missä luulet itse ongelman olevan? Mitä harrastat?

En etsi kuin suunnilleen itseni ikäisiä. Olen varmaan liian tylsää seuraa. En harrasta mitään erikoisia lajeja. Maastopyöräilyä, sali, yms perus jutut.

M36

En yhtään tajua, mikä sinussa voisi olla vikana. Pitääkö naisen harrastaa samoja juttuja? Entä jos nainen harrastaakin juoksua? Asutko jossakin korvessa vai provoiletko vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nettideittien vaikeutta. Olen yli viisikymppinen mies, hyvin toimeentuleva, sivistynyt ja kai ihan ok-näköinenkin. Olen tavannut +/- 50 v. naisia sekä Suomi24'n, että Tinderin kautta ja joka ikinen kerta jaksaa ihmetyttää, että miten ihmeessä ihmiset ovat saaneet mitä uskomattomampia solmuja elämäänsä... rahat aina loppu, "opiskelijoita", elämämkoululaisia, pahoja mielenterveysongelmia, etsitään sitä Perttiä, johon rakastui -80 luvulla, kuvitellaan itsestään liikoja jne.

Täysin toivotonta shittiä.

Vierailija
144/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo ole miehellekään kyllä helppoa. Viimeksi olin sinkkuna joskus kun olin 20v. Nyt ollut muutaman vuoden sinkkuna ilman minkäänlaista sutinaa. Nettitreffit yms testattu, eivät johda koskaan tapaamiseen. Olen varmaan yksin sitten jatkossakin.

M36

Outoa, etsitkö esim. vain itseäsi nuorempia. Missä luulet itse ongelman olevan? Mitä harrastat?

En etsi kuin suunnilleen itseni ikäisiä. Olen varmaan liian tylsää seuraa. En harrasta mitään erikoisia lajeja. Maastopyöräilyä, sali, yms perus jutut.

M36

En yhtään tajua, mikä sinussa voisi olla vikana. Pitääkö naisen harrastaa samoja juttuja? Entä jos nainen harrastaakin juoksua? Asutko jossakin korvessa vai provoiletko vain?

Sivusta huudellen. Miksi ihmeessä harrastukset kiinnostaa sinua, noin paljon? Näin miehenä alan kuvittelemaan että harrastukset ovat naisille se tärkein juttu. Itse en ole missään vaiheessa ajatellut että harrastuksilla olisi mitään merkitystä pariutumisen/parisuhteen kannalta. Ellei sitten toinen harrasta Atlantin yli purjehdusta.

Itse en etsi harrastelu kumppania minulle, enkä kumppanilta odottaisi samoja kiinnostuksien kohteita. Kunhan normaali arki olisi ihanaa yhdessä.

Vierailija
145/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri vika treffiprofiileissa saattaa olla jonkun asian korostaminen liikaa.

Tämä koulunkäynti on juuri tällainen.  Jos persoonassa se on tärkeintä, sen huomaa.

Myös kuntoilu saattaa mennä överiksi.  Jos tuleva treffikumppani ilmoittaa himojumppaavansa aina kuusi kertaa viikossa ja lenkit päälle, saattaa sekin hallita ajatuksia liikaa. 

Muistan yhden naisprofiilin joka sanoi teksissään ensin isoilla kirjaimilla "että ei hae seksiseuraa"  Sitten sama lopuksi muutamaa riviä myöhemmin taas että "seksiseuran hakijat siirtyköön muualle".  Tämä varmaan juontaa jostain pettymyksestä, mutta on silti epäilyttävää ja vastenmielistä. 

Jos nainen (tai mies) korostaa heti poliittista tai uskonnollista suuntautumista, niin sekin on epäilyttävää, vaikka itse ajattelisi ihan samalla tavalla. 

Näin jopa joku suunnistusharrastus tai puutarhanhoito saattaa muuttua epäilyttäväksi, jos se mainitaan kahteen kertaan. 

Ehkäpä nämä naiset ovat korkeatasoisempia kuin ne jotka ovat sakset levällään jokaisen deittinsä kanssa. Intohimoisuudesta ja nautinnollisuudesta tuo ei kerro mitään, heille se on herkkua harvojen kanssa, ei joka jannun joka jollain tapaa miellyttää.

Vierailija
146/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Olisihan se toki mukavaa, mutta ei mikään kriteeri harrastusten suhteen. Jos nainen harrastaa juoksua niin ihan ok, mutta minua ei varmaan saa siitä innostumaan. Asun suuressa kaupungissa, mutta en pk-seudulla.

Olen huomannut ennenkin, että naiset varsinkin luulee, että miehelle löytyy helposti nainen jos ei etsi 10v nuorempaa, todellisuus on vähän toinen tämmöiselle tavikselle ainakin.

M36

Vierailija
147/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan nettideittien vaikeutta. Olen yli viisikymppinen mies, hyvin toimeentuleva, sivistynyt ja kai ihan ok-näköinenkin. Olen tavannut +/- 50 v. naisia sekä Suomi24'n, että Tinderin kautta ja joka ikinen kerta jaksaa ihmetyttää, että miten ihmeessä ihmiset ovat saaneet mitä uskomattomampia solmuja elämäänsä... rahat aina loppu, "opiskelijoita", elämämkoululaisia, pahoja mielenterveysongelmia, etsitään sitä Perttiä, johon rakastui -80 luvulla, kuvitellaan itsestään liikoja jne.

Kyllä meitä täyspäisiä, eronneita miehiä ja naisia on välillä vapaalla jalalla. Ehkä ongelmana on, että ne tervepäisimmät, parisuhteeseen sopivat löytävät aika helposti uuden kumppanin kun alkavat sellaista uudestaan eron jälkeen etsimään. Näin kävi minulle ja nykyiselle miehelleni, nyt onnellisesti uusissa naimisissa. Ja ehkä tuosta johtuen nettiin rikastuu joko saalistavia tai omaa itsetuntoaan tykkäyksillä pönkittäviä ihmisiä - tai noita moniongelmallisia.

Vierailija
148/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 45-60 vuotias mies on vanhanaikainen, haiseva, potenssiongelmainen, rupsahtanut, elähtänyt ja väsynyt elämään. Energia ja elämänhalu puuttuvat.

Nämä uroot etsii sitten nuorta naista ja kun ei löydy niin haukutaan kaikki.

Vierailija
149/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda tinder ja nettisovellukset, etsi livenä ja ihan omista verkostoistasikin. Jos sinulla on laaja ystäväpiiri niin on ihan mahdollista, että ystäväsi tuntevat potentiaalisesti sinua kiinnostavia miehiä. Pyydä heitä järjestämään sinulle tilaisuus tutustua heihin. Sillä tavalla itse tapasin nykyisen puolisoni, yhteisen ystävän kautta. Ei tarvinnut missään vaiheessa arvailla, onko oikeasti vapaa tai onko muita mörköjä kaapissa, koska ei ystävä olisi sellaisen kanssa treffejä järkännyt. Eikä kummallakaan ollut profiileja ja hakuja päällä muualla.

Kuulostaa yhtä aikaa nykyaikaiselta mutta ehkä enemmän vanhanaikaiselta.

"Pyydä heitä järjestämään sinulle tilaisuus tutustua heihin".  Laitatko nyt ystäväsi isoon vastuuseen elämästäsi.  Mitä jos treffit epäonnistuvat täydellisesti? Tunnetko molemmet, että olette epäonnistuneet yhteisten ystävienne silmissä?  Kuinka monta kertaa tämän ystäväkierroksen voi tehdä? Toisaalta, yksi treffikumppanini (nainen) sanoi erotessamme, että voidaan suositella toisiamme ystävillemme.  En sitten tiedä, oliko se kohtelias tapa sanoa "kiitos, mutta ei kiitos". 

Ei sitä niin vakavasti pidä tehdä. Meidän kohdallamme yhteinen ystävä järjesti tapaamisen niin, että kutsui meidät molemmat talkoisiin luokseen. Sanoi minulle jo etukäteen kutsuneensa henkilön, johon minun kannattaisi tutustua ja samoin puolisolleni oli vinkannut, että on kutsunut minut sinne ja olen vapaa ja haku päällä. Jos emme olisi kiinnostuneet toisistamme niin olisimme osallistuneet talkoisiin ja siinä kaikki, ehkä joskus myöhemmin tavanneet kaverimerkeissä em. yhteisen ystävän järjestämissä tapahtumissa, tai sitten ei.

Vierailija
150/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Sivusta huudellen. Miksi ihmeessä harrastukset kiinnostaa sinua, noin paljon? Näin miehenä alan kuvittelemaan että harrastukset ovat naisille se tärkein juttu. Itse en ole missään vaiheessa ajatellut että harrastuksilla olisi mitään merkitystä pariutumisen/parisuhteen kannalta. Ellei sitten toinen harrasta Atlantin yli purjehdusta.

Itse en etsi harrastelu kumppania minulle, enkä kumppanilta odottaisi samoja kiinnostuksien kohteita. Kunhan normaali arki olisi ihanaa yhdessä.

Itsekin miehenä olen samaa mieltä harrastuksista. Jos ne eivät täysin poikkea, niin että elämäntavat ovat jotain aivan vastakohtia, niin eipä juuri väliä. Omat harrastukseni ovat itselleni omaa aikaa, enkä tarvitse niihin enempää osallistujia, vaikka en estelekään, jos on yhteisiä harrastuksia.

Luulen, että suurin osa ihmisistä on kuitenkin sitä keskikastia, jossa harrastetaan perusjuttuja, liikuntaa, elokuvia, matkustelua, lukemista, käsitöitä jne. Sitten on joitain villihköjä tyyppejä, jotka ovat koko ajan  menossa ja vaativat jatkuvaa toimintaa. Toisessa ääripäässä rastatukkaiset maailmanparannusaktivistit, nörtihköt peliaddiktit jne. Jos kuuluu siihen keskikastiin, niin pitäisi olla parhaat mahdollisuudet löytää seuraa. Itse olen kohtuulisesti saanut treffiseuraa.

Vierailija
151/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koulunkäynti on juuri tällainen.  Jos persoonassa se on tärkeintä, sen huomaa.

Myös kuntoilu saattaa mennä överiksi.  Jos tuleva treffikumppani ilmoittaa himojumppaavansa aina kuusi kertaa viikossa ja lenkit päälle, saattaa sekin hallita ajatuksia liikaa. 

Muistan yhden naisprofiilin joka sanoi teksissään ensin isoilla kirjaimilla "että ei hae seksiseuraa"  Sitten sama lopuksi muutamaa riviä myöhemmin taas että "seksiseuran hakijat siirtyköön muualle".  Tämä varmaan juontaa jostain pettymyksestä, mutta on silti epäilyttävää ja vastenmielistä. 

Jos nainen (tai mies) korostaa heti poliittista tai uskonnollista suuntautumista, niin sekin on epäilyttävää, vaikka itse ajattelisi ihan samalla tavalla. 

Näin jopa joku suunnistusharrastus tai puutarhanhoito saattaa muuttua epäilyttäväksi, jos se mainitaan kahteen kertaan. 

Ehkäpä nämä naiset ovat korkeatasoisempia kuin ne jotka ovat sakset levällään jokaisen deittinsä kanssa. Intohimoisuudesta ja nautinnollisuudesta tuo ei kerro mitään, heille se on herkkua harvojen kanssa, ei joka jannun joka jollain tapaa miellyttää.

Oman näkemykseni mukaan juuri ne "en sitten ole helppo nakki, seksinvonkaajat häipykää!!!1 x 10" -tapaukset ovat niitä pahimpia sakset levällään joka deitin kanssa puuhailijoita.

Erittäin kaksinaismoralistisia siis. Esittävät siveää ja "vaikeaa", mutta lopulta se olikin pelkkää sanahelinää ja sekopäisyyttä.

Vierailija
152/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

M36

Yritän selvittää, mikä hyvältä kuulostavassa miehessä on vikana, jos ei pääse treffeille. Tuli vaan mieleen, että onko himoharrastaja.,.jonka.elämässä ei muulle sijaa.

Vierailija
153/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä täyspäisiä, eronneita miehiä ja naisia on välillä vapaalla jalalla. Ehkä ongelmana on, että ne tervepäisimmät, parisuhteeseen sopivat löytävät aika helposti uuden kumppanin kun alkavat sellaista uudestaan eron jälkeen etsimään. Näin kävi minulle ja nykyiselle miehelleni, nyt onnellisesti uusissa naimisissa. Ja ehkä tuosta johtuen nettiin rikastuu joko saalistavia tai omaa itsetuntoaan tykkäyksillä pönkittäviä ihmisiä - tai noita moniongelmallisia.

Juuri näin. Olen itse mt-ongelmaton tavallinen nainen, joka haluaa nauttia elämästään, kun lapset ovat isoja. Ehdin olla treffipalstalla alle viikon,.kun löytyi uusi kumppani.

Vierailija
154/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman näkemykseni mukaan juuri ne "en sitten ole helppo nakki, seksinvonkaajat häipykää!!!1 x 10" -tapaukset ovat niitä pahimpia sakset levällään joka deitin kanssa puuhailijoita.

Erittäin kaksinaismoralistisia siis. Esittävät siveää ja "vaikeaa", mutta lopulta se olikin pelkkää sanahelinää ja sekopäisyyttä.

Oletko ollut katsomassa? Epäilen, ettet ole kelvannut yhdellekään kunnon naiselle pl. jakorasiat ja päästään vialliset ja vielä ne 80 vuotiaat mummot.

Vierailija
155/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä jatkaa. Tilanne on nyt se, että useampi mies on ihastellut kuvaani ja kehunut muutenkin upeaksi naiseksi. Pyytänyt treffeille. Sitten kun kerron milloin olen deiteille esim. seuraavalla viikolla vapaa, hiljenee. Ensi viikolle on alustavasti sovittu deitit neljän miehen kanssa. Raportoin viikon päästä, moniko deitti toteutui. Kun nyt miehet eivät osaa tehdä itse ehdottamistaan treffeistä selkeitä suunnitelmia. Lisäkuvien vonkaajan pudotin pelistä, joku taso sentään.. Hän kyllä ehdotti treffejä siitä huolimatta, mutta liian friikit fiilikset tuli.

Hienoa, Ap

Vasta eilen oli tilanne, että "nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta". 

Hyvä että merkittävää edistystä tapahtui alle vuorokaudessa. Neljät treffit sovittuna ja sait jo tuuppia sopimattomia lisäkuvien vonkaajia ja hiljaiseksi menneitä jo pois aikataulusta.  Miehelle olisi mahdollista hommata ehkä yhdet treffit noin nopeasti.  Jos päivystää treffipalstalla vaikka sunnuntai-iltapäivän.

Vierailija
156/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

On hyvä kertoa akateemisuudestaan heti alussa, että välttyy ylläolevan kaltaisilta miehen irvikuvilta. Akateemiselle miehelle kelpaa oikein mainiosti toinen fiksu, pitkäjänteinen ja elämälleen tavoitteita asettanut ihminen. :)

Mikset sitten kirjoita tuota, että olet fiksu, pitkäjänteinen ja tavoitteita itselleen asettanut ja etsit toiselta samaa? Luuletko ettei muista koulutuksista tulevilla voisi olla noita ominaisuuksia?

Akateeminen on sama asia tiivistettynä yhteen sanaan. Akateemine on joka tapauksessa kaikkea tuota, peruskoulun tai amiksen käyneestä harvempi. Siksipä eivät ole viitsineet kouluttautua pidemmälle. Koska olen itse rationaalinen ja analyyttinen ei-paskan-jauhaja, en ikinä tapailisi ihmistä, jonka kanssa pitää vääntää joka asiasta erilaisen taustan vuoksi. Tai yksinkertaistaa omaa ilmaisuani kansanomaisemmaksi, että se toinen pysyy kärryillä.

Vierailija
157/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

On hyvä kertoa akateemisuudestaan heti alussa, että välttyy ylläolevan kaltaisilta miehen irvikuvilta. Akateemiselle miehelle kelpaa oikein mainiosti toinen fiksu, pitkäjänteinen ja elämälleen tavoitteita asettanut ihminen. :)

Mikset sitten kirjoita tuota, että olet fiksu, pitkäjänteinen ja tavoitteita itselleen asettanut ja etsit toiselta samaa? Luuletko ettei muista koulutuksista tulevilla voisi olla noita ominaisuuksia?

Akateeminen on sama asia tiivistettynä yhteen sanaan. Akateemine on joka tapauksessa kaikkea tuota, peruskoulun tai amiksen käyneestä harvempi. Siksipä eivät ole viitsineet kouluttautua pidemmälle. Koska olen itse rationaalinen ja analyyttinen ei-paskan-jauhaja, en ikinä tapailisi ihmistä, jonka kanssa pitää vääntää joka asiasta erilaisen taustan vuoksi. Tai yksinkertaistaa omaa ilmaisuani kansanomaisemmaksi, että se toinen pysyy kärryillä.

Sivusta:

Tuon akateemisuuden ja kouluttautumisen voisi kyllä laittaa sivuun vähitellen. Mutta oli pakko kommentoida, vielä vähän tätä aihetta. Muistakaa asiat eivät ole ihan niin mustavalkoisia kun haluatte mieltää ne.

Ei kaikki koulunsa keskenlopettaneista ole lopettanut sen takia että eivät pärjäisi. Osa meistä on revitty hyvillä palkoilla töihin kesken opintojen. Ja kouluttautumista on tehty työn ohella, omien ja työnantajien tarpeiden mukaan. Ja vaikka ne paperit puuttuvat osalta niin saattaa olla erittäin akateemisia (ainakin tietyillä alueilla).

ps. Omalta osalta voin sanoa että kukaan ei ole tajunnut minun akateemisuuden puutetta missään vaiheessa töissä. Eikä edes lukihäiriö ole sitä paljastanut, vaikka kirjoitukset eivät mene aina ihan nappiin. Eikä toisaalta ole ollut kenellekään akateemiselle kumppanille ole ollut ongelma vaikka ovat kuulleet.

Vierailija
158/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus- ja sivistysvastaisuus on täydellinen turn off. Siksi on varmaan hyvä mainita, että on akateeminen, niin ei-toivotut yhteydenotot jäävät pois.

En ole koulutusvastainen vaan DI, ja silti ottaa päähän massiivisesti rumahkot naiset jotka joka väliin toitottavat sitä humanistikoulutustaan. Ikään kuin se kompensoisi sitä Tarja Halosen näköistä naamaa ja kehoa yhtään mitenkään.

Jos haluat matcheja tinderissä tai nettideittiapplikaatioissa, niin ole nuori ja hyvännäköinen. Vain naisten psykoosimaailmassa tärkein kriteeri naiselle on joku "koulutus" hyvännäköisen kropan ja naaman sijasta.

Kelpuuttaisiko DI sitten nuoren, kauniin ja hoikan salikissan, jonka koulutus on amis ja palkka pieni ja häviää aina Trivial Pursuitissa?

Tietenkin! Ne ei vaan kiinnostu minusta. Tapailen lähinnä 30-40 vuotiaita hömppämaistereita. Joku hoitsukin on ollut, mutta niillä on aina ollut useampi lapsi, tässä iässä.

t. Eri DI

Vierailija
159/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä rumavartaloisia, rumanaamaisia naisia jotka vimmatusti yrittävät kompensoida koulutuksella sitä, että ovat geneettisesti huonolaatuisia.

Ja yrittävät jankuttaa että kyllä mies mielummin ottaa 110kg perunanenän savosta joka on tohtori kuin kauniskasvoisen, hyväkehoisen nuoren naisen joka on joku tradenomi tai kosmetologi.

Surullinen keissi. Rumat naiset eivät ymmärrä paikkaansa.

Paitsi että lihavuus ei ole geneeistä kiinni. Vaikka toisiin tarttuu helpommin, kehenkään ei tartu ellei syö (liikaa).  ("But muh thyroid")

Kun kritisoidaan lihavuutta, kritioidaan ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä. Estetiikan lisäksi, tietty, mutta tämä ei ole pelkästään pinnallista, vaan menee syvemmälle. Ehkä siksi se niin raivostuttaa joitakin lihavia.

Ei, kyllä se kertoo lähinnä kritisoijasta itsestään. Millaisella tyypillä on jatkuva tarve kritisoida "ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä." Sekin miten erityisesti naisten lihavuus tuntuu olevan niin kamalaa, vaikka miehistä suurempi osa on ylipainoisia. Kukaan ei ole vielä laihtunut pysyvästi sen seurauksena, että häntä vain on haukuttu tarpeeksi.

Onhan, ympäristön paine pitää monet hoikkina.

Vierailija
160/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä rumavartaloisia, rumanaamaisia naisia jotka vimmatusti yrittävät kompensoida koulutuksella sitä, että ovat geneettisesti huonolaatuisia.

Ja yrittävät jankuttaa että kyllä mies mielummin ottaa 110kg perunanenän savosta joka on tohtori kuin kauniskasvoisen, hyväkehoisen nuoren naisen joka on joku tradenomi tai kosmetologi.

Surullinen keissi. Rumat naiset eivät ymmärrä paikkaansa.

Paitsi että lihavuus ei ole geneeistä kiinni. Vaikka toisiin tarttuu helpommin, kehenkään ei tartu ellei syö (liikaa).  ("But muh thyroid")

Kun kritisoidaan lihavuutta, kritioidaan ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä. Estetiikan lisäksi, tietty, mutta tämä ei ole pelkästään pinnallista, vaan menee syvemmälle. Ehkä siksi se niin raivostuttaa joitakin lihavia.

Ei, kyllä se kertoo lähinnä kritisoijasta itsestään. Millaisella tyypillä on jatkuva tarve kritisoida "ihmisen valintoja, luonnetta, elämäntyyliä." Sekin miten erityisesti naisten lihavuus tuntuu olevan niin kamalaa, vaikka miehistä suurempi osa on ylipainoisia. Kukaan ei ole vielä laihtunut pysyvästi sen seurauksena, että häntä vain on haukuttu tarpeeksi.

Onhan, ympäristön paine pitää monet hoikkina.

Totta. Ilman ympäristön painetta söisin enemmän roskaruokaa ja treenaisin vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän