Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo Lapin reissut lähinnä pettämisteissuja?

Vierailija
08.02.2023 |

Ennen puhuttiin että puolet vuodepaikoista on tyhjillään vaikka kaikki on varattu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne.

Vierailija
2/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toki, välillä käydään baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Koko perhe kun lähdetään lappiin anoppilaan, niin ikinä tiedä mitä tapahtuu.

Vierailija
4/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mitä muut tekevät, itse nautin liikunnasta ja illan tullen olen kypsää kauraa jo ysin pintaan aktiivisen päivän jälkeen.

Vierailija
5/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen hysteerinen pelko pettämisestä jaksaa kyllä naurattaa. :D

Kyllä se ukkosi varmasti osaa panna vaikka kotona tai naapurissa, jos haluaa. Ei sitä varten tarvitse Lappiin tai Thaimaahan lähteä.

Vierailija
6/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teissuja ovat 😂

Vierailija
7/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petto teissu pijistää.

Vierailija
8/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut lukuisia kertoja työreissuilla Lapissa jo v 2003 lähtien eikä koskaan kukaan ole pettänyt. Ei oma porukka eikä asiakkaat. En sitten tiedä onko porukassa tiettyjä tasoeroja, jotkut menee varmasti sinne vain rypemään. 

Vierailija
9/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vastailijat ole alan konkareita

Vierailija
10/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut lukuisia kertoja työreissuilla Lapissa jo v 2003 lähtien eikä koskaan kukaan ole pettänyt. Ei oma porukka eikä asiakkaat.

Ja päättelet sen mistä?

Vierailija
11/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olin luokkaretki valvojana ja joku ilta sitten kavimma baarissa ja eiks siellä naiset istuviltaan loi pitkiä katseita ja tuli tiskillä liki  siis nin liki että tajusi huononpikin mitä oli mielessä  itse yritin pysyä asialinjalla ja puhua niitä näitä

olikohan 3 eri naista jotka olisi pienellä tanssin laahustamisella ja puristeluilla olleet valmiina munaa imemään ja siitä sitten takatarjonnassa kassit tyhjiksi roolipeliin mutta jätin kortin käyttämäti.

Vierailija
12/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään Lapin reissut, mutta Levin reissut lähes täysin, jos ei olla perheen kanssa matkalla.

Vierailija
13/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on.

Siis jostain ne miehet sieltä saavat ne naiset ja päinvastoin. Eli kumpikin sukupuoli edustettuna.

Vierailija
14/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi itse käynyt ja nähnyt millaista se meno on , niin en olisi uskonut. Toki osa pitää viattomasti hauskaa porukassa, mutta ihan helvetin paljon siellä on niitä pettäjiä, sekä miehiä että naisia...

Vierailija
15/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut lukuisia kertoja työreissuilla Lapissa jo v 2003 lähtien eikä koskaan kukaan ole pettänyt. Ei oma porukka eikä asiakkaat.

Ja päättelet sen mistä?

Yhtäaikaa mennään majoituspaikkaan, ketään ei jätetä porukasta. Esim kun tanssilattialla joku on käynyt liian tiukasti iholle oman porukan pojat ovat tulleet väliin.

Vierailija
16/16 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todella villiä on meno.